Regulacija pritiska goriva.

Sam ne v prazno!
Odgovori
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Regulacija pritiska goriva.

Odgovor Napisal/-a urosr »

Mam en majhen problem, in sicer pri 1baru pritiska serijski injektorji (190cc) odpovejo, in zmanka bencina, zdej sm pa dobu večje injektorje (240cc), pa mi pri standgasu lepo dela, isto lepo dela dokler ne zacne turbina filat oz poln gas,
ko pa zacne turbo filat ga pa zalije, to pa zato ker spusti racunalnik za boost fuul load signal na racunalnik za injection in "poveča" mape v ecu-ju.

Zdej pa mene neki zanima ce bi jst dal na regulator pritiska goriva(tja ko pride gor cevka za vakum in pritisk) en ventil za zapiranje, oz zamenjal cel regulator z nastavljivim, ce bi se ta problem uspešno rešil?
Je kdo ze to delal, oz kaj podobnega.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Najbol ajnfoh bo če povečaš boost :D
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Re: Regulacija pritiska goriva.

Odgovor Napisal/-a mondy »

urosr napisal/-a:Mam en majhen problem, in sicer pri 1baru pritiska serijski injektorji (190cc) odpovejo, in zmanka bencina, zdej sm pa dobu večje injektorje (240cc), pa mi pri standgasu lepo dela, isto lepo dela dokler ne zacne turbina filat oz poln gas,
ko pa zacne turbo filat ga pa zalije, to pa zato ker spusti racunalnik za boost fuul load signal na racunalnik za injection in "poveča" mape v ecu-ju.

Zdej pa mene neki zanima ce bi jst dal na regulator pritiska goriva(tja ko pride gor cevka za vakum in pritisk) en ventil za zapiranje, oz zamenjal cel regulator z nastavljivim, ce bi se ta problem uspešno rešil?
Je kdo ze to delal, oz kaj podobnega.
Človek, sej računalnik ne ve, da si dal gor večje injektorje..... ](*,)
Bo treba čipat al pa standalone ECU. Nažalost se tukaj cheap tuning konča.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ce si ze dosedaj vse sestavil na novo, porabil precej casa in sredstev za predelavo avtomobila, ne sparat na elektroniki.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Cheap tuning hehe, ti jih pa mas, no nima veze, sam inf. me zanima če je to že kdo probal, ker elektronika drugace zelo lepo laufa, ni mi zza devat gor enga cheap megaskuirta, ker sm pol spet na nuli, ker ni nikjer suporta za mape-druga stvar bi bila ce bi nekdo pred mano nardil dobre mape in bi mu jih ukradel. No sej če noben ne ve, bom pa poročal kaj se bo dogajalo, vendar ne pred nabavo wide lambde.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

točno prej kupi wideband pa boš potem videl če ti in kolko ti še manjka oziroma je preveč goriva. Jaz bi raje dal serijske injektorje nazaj in malo dvignil tlak na serijskem regulatorju (malo ga udariš skup) ampak moreš prej zmontirati manometer na tlačni vod da vidiš kaj se dogaja. Tudi serijski regulator ima gor cevko da se z večjim tlakom polnjenja poveča tudi tlak goriva v vodu. Elektronika se ponavadi lahko malo sama prilagodi seveda odvisno od tipa računalnika.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

urosr napisal/-a:Cheap tuning hehe, ti jih pa mas, no nima veze, sam inf. me zanima če je to že kdo probal, ker elektronika drugace zelo lepo laufa, ni mi zza devat gor enga cheap megaskuirta, ker sm pol spet na nuli, ker ni nikjer suporta za mape-druga stvar bi bila ce bi nekdo pred mano nardil dobre mape in bi mu jih ukradel. No sej če noben ne ve, bom pa poročal kaj se bo dogajalo, vendar ne pred nabavo wide lambde.
Hotel sem samo povedat, da ne bo poceni če se bo treba z elektroniko ubadat.

Kakorkoli boš spreminjal tlak bencina ali menjal injektorje bo treba temu primerno nastavit mape.

Sicer pa kot je rekel Corsa najprej ugotovit če je res suša pri večjem pritisku.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Evo to je odgovor, da elektronika se sama prilagaja prek luft mase messera, in inj. zdrzijo do tlaka 1bar. to je pol 3.5bara pretok goriva +1bar ki ga doda regulator.

Ka pa to je ze kdo delal da se poveca ohisje LMM, in da pol ecu zazna DEJANSKO majn zraka, in zato krajši čas odpre injektorje, to je enkrat delal en anglež, in se mu je obneslo vse skup do 1.5bara, kar je pa tudi moj cilj.

Zanekrat zbiram samo ideje, ker predno grem testirat, da mam vec moznosti, ker me majo sosedi ze poun k... ko se furam gor pa dol z neregistriranim vozilom :D

Če pa to ne bo šlo, pa pade stand alone ECU, tudi to ni izključeno.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

sm skor 99% da imaš open loop ecu, kar pomeni, da pri full throttle bere samo mape glede na rpm in ignorira lambdo ter lmm, tako da ti čaranje okoli senzorjev nič ne pomaga. Najlažje boš zadevo rešu tako kot ti je že en prej napisu, da uporabiš original injektorje in dvigneš tlak na regulatorju. Predvidevam da imaš rising rate regulator? Boš pa slej kot prej spet naletel na mejo in ti v končni fazi itak ne preostane drugega kot remap. Kokrkoli obrneš je to najcenej in najbol varjanta.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

urosr napisal/-a: ni mi zza devat gor enga cheap megaskuirta, ker sm pol spet na nuli, ker ni nikjer suporta za mape
Ni problem stunati MS, da dela kot je treba. Pri nas ze kar nekaj avto brez tezav dela z MS.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

In kk je pol za krmiljenje vžiga, lahk ostane star vžig, in senzor na vztrajniku, zna ms krmilit obstoječi ventil za turbino, kako je z standgasu, z senzorji...
mal me zanima, ker kot sm reku, nič ni dorečeno.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Lahko se uporabi obstojeci senzor na glavni gredi. Tudi turbino lahko krmili, ceprav je bolj preprosto uporabiti rocni boost regulator in si navijas turbino po zelji, iz kabine. Ravno tako se gor priklopi motorcek prostega teka.

Dosedaj smo se vse motorje spravili v pogon :D
Odgovori