Obnova ali nakup novih amortizerjev?

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Odgovori
Uporabniški avatar
Cox
Mal več k dim
Prispevkov: 57
Pridružen: 29 Nov 2006, 13:52

Obnova ali nakup novih amortizerjev?

Odgovor Napisal/-a Cox »

Torej situacija je sledeča, pojavila se je potreba po zamenjavi amortizerjev, zdaj pa sem v dilemi ali naj kupim nove, ali pa dam sedanje obnovit.
Načeloma ni kaj za razmišljat, ampak avto je spuščen za cca 5-6cm(po papirjih 35mm) in bi mi ob obnovi amortizerje lahko eventuelno skrajšali na primerno dolžino da jih nebi zabijalo.
Cena novih originalnih in pa obnove sta nekje enaka ..
Ne vem če se dobijo "športni" se pravi že skrajšani?Komplet podvozja se mi ne da(finančno) menjavat.
Seveda pa em zanimajo tudi kakšne alternaticne rešitve :D
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Novi original so ponavad še dražji, pa če je avto tok spuščen, bi js takoj dal k enmu kvalitetno obnovit, pa skrajšat, stršat pa seveda po želji.
Drugače pa obstajajo seveda športni amortizerji za spuščena vozila, to je pa najboljša možnost, vendar tudi najdražja. Kak bilstein, kayaba, tudi apex (cenejš), poglej tudi monroe, čeprav mislm da oni sam original delajo, itd...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Cox
Mal več k dim
Prispevkov: 57
Pridružen: 29 Nov 2006, 13:52

Odgovor Napisal/-a Cox »

Novi original oz pac nachbau so cenovno nekje tam kot strosek obnove se pravi cca 100€ za komplet, sem se ze pozanimal tu pri enem mojstru.Bom pogledal za ze krajse ce se slucajno dobijo za moje vozilo (corsa b), saj ce je zadeva nekoliko drazja me niti ne boli samo pac ni mi do nekega pretiranega vložka v podvozje .. avto ima 90hp niti ni neke potrebe po kaki hudi zadevi.
Kar me pac skrbi je to da bodo originalni hitro spet pri koncu in pa seveda neprijeten obcutek ko nabije amortizer.
Uporabniški avatar
krofl
Od R5 zadet
Prispevkov: 95
Pridružen: 06 Nov 2004, 10:59
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a krofl »

K Jenko-tu pel v Homec. Pri meni je bla ista situacija, sem bil malo skeptičen o obnovi, ampak so me prepričali.

Po 3h mesecih uporabe sem zelo zadovoljen, originalne amortizerje mi je skrajšal, komplet obnovil in pa stršal za 20%. Avto se pelje mnogo bolje kot prej, poka nič, tako da sem zadovoljen. Cena: 180€

Sem pa to obnavljal na BMW E36
E39 530d The Ultimate Driving Machine
Uporabniški avatar
Cox
Mal več k dim
Prispevkov: 57
Pridružen: 29 Nov 2006, 13:52

Odgovor Napisal/-a Cox »

180€ je komplet obnova + montaža? .. sicer sem iz Maribora ampak mi načeloma ni problem avto pelajat kam izven .. samo kak dologo pa traja to?Kak zgleden cas da se da pocakat ali se pogovarjamo to v dnevih?
Uporabniški avatar
krofl
Od R5 zadet
Prispevkov: 95
Pridružen: 06 Nov 2004, 10:59
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a krofl »

Vse komplet. Pokličeš, razerviraš termin, avto pripelješ, pustiš tam od 1-3h in imaš fertik.

Če te še kaj zanima vprašaj.

Jenko: 01/7227296

Je pa iz Homca, to je zraven Radomeljneki 8-[ 30minut vožnje od trojan!
E39 530d The Ultimate Driving Machine
Symon
Pawa user
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 Apr 2007, 21:43

Odgovor Napisal/-a Symon »

Pozabil si povedati, da ti da 2 leti garancije. \:D/ Sem bil kar presenečen. Meni jih je stršal za 10% pa so kar trdi (je pa res, da je serijski avto že trd), z obnovo, delom (je sam razdiral avto, nisem k njemu amortizerje peljal) in spotoma menjavo ležaja me je prišlo mislim da nekaj čez 200€. Ampak se splača. Aja pa potem je treba delati optiko.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
Uporabniški avatar
zlabo
Pawa user
Prispevkov: 133
Pridružen: 14 Sep 2006, 16:08
Kraj: Nožice

Odgovor Napisal/-a zlabo »

pri Jenkotu je tako kot da bi kupoval mačka v žaklju, enkrat je super, spet drugič pa tak poden da mu morš še 3x nazaj pelat. Fotru jih je enkrat na prejšnem avtu obnovil in so mu šli po 6mesecih. Čist odvisno od dneva... Jaz vem da mu svojga ne dam za rihtat, pa je samo kake 2km stran od mene...
Menda da je dosti bolši Turenšek...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Vuga iz Nove Gorice, nazadnje je bilo dobrih 100 EUR za obnovo + montazo.
Uporabniški avatar
Cox
Mal več k dim
Prispevkov: 57
Pridružen: 29 Nov 2006, 13:52

Odgovor Napisal/-a Cox »

Torej se originalnih novih not nazaj not ne splaca ..al obnova,krajsanje + trsanje al pa novi krajsi .. bom vprasal tu se lokalnega mojstra po cenah pa da vidimo pri cem smo.
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

Če ti zabija zdej amortizerje, potem sigurno rabiš krajše. Ponavadi je tko da pašejo od kkšnega drugega avta, ki ima serijsko krajši hod (aka short stroke konverzija), Poglej pri kakšni firmi ki ima specifikacije za amortizerje in najdi primerne.

Glede obnove lahko povem da sm bil nezadovoljen z izdelkom Jenkota iz Homca, oz pač tistega ki je to delal. Amortizerji prej že niso bili za nikamor, po obnovi se ni dost spremenilo, kljub zagotovilom da bojo kot novi.

Vugo pa več ali manj hvalijo. Čeprov se razlikuje od primera do primera. Nova roba je sigurna; če je vsaj kolker tolk kvaliteta. Se ne splača šparat na amortizerjih, ker se vožnja lahko razlikuje kot dan in noč.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ja js mam od vuge že ene 4 leta najmn not, pa dela prva liga...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Odgovori