Log iz IRC chata...

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Log iz IRC chata...

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

(+Malecky) helou
(Mitja) No, bom jaz zacel. Mogoce se kdaj zmotim in bom dal tudi sumnike, kar bo izpadlo nekako tako (%u%uD%uE%u). Da za%uDnemo o turbinah. Jaz sem bolj lev za to, ker nisem imel nikoli avtomobila s turbino. Kake so razlike med "ball bearing", nekatere so baje kar na oljnem tlaku (kot glavna gred). Ali so kake turbine se hlajene z vodo, ali je vse novejse pri bencinarjih hlajeno z oljem? Dosti za enkrat.
(@___T) ikst ne, razmisljam pa da bi se na kaj narocil
Mitja was kicked by @X-Hair (nOOR SCript v. , (Exceeded max text length of chars)
(@___T) sicer pa, saj vse zves naokoli...
(+Malecky) lol
(@iKst) kul
(@___T) n te ma rad
(@iKst) jeeeeee
(Pugi|UCI) dan
(@iKst) akademskih )
(+RGTT) no zdej pa šef pršu
(Pugi|UCI) ja
(Pugi|UCI) jeba
Mode (@Night#zup-racing.com +o Pugi|UCI)
(@Pugi|UCI) se opravičujem
(@Pugi|UCI) hmmm
(+RGTT) si se učil
(@___T) mitja Jaz ti lahko odgovorim za KKK in garret turbine. Za moj vozicek se uporablja vecinoma turbine, ki so mazane z oljem in hlajene z vodo
(@Pugi|UCI) tkole je an
(@iKst) haha...pa kak nick ni je dal za kamuflazo )
(@Pugi|UCI) ja
(@Pugi|UCI) js če me oprostite bi odšel
(+RGTT) zakaj?
(@Pugi|UCI) ... morm naprej se učit, ker bom umerl
(@Pugi|UCI) uff
(@Pugi|UCI) jah vidm da ne bo šlo...
(@Pugi|UCI) nč
(@___T) ball-bearing pomeni to, da je zadeva na zelo dobrih lezajih in ima zaradi tega tudi precej hiter spool-up
(@iKst) mitja prakticno vse turbine so narjene tko da majo dovod za olje in vodo. Olje je za mazanje voda pa za hlajenje
(Stratus_) jou mäner)
(@___T) kolikor mi je znano, to uporablja garret
(@___T) pomojem so tudi patentirali
(@Pugi|UCI) VPRAŠANJA NA PM
(@Pugi|UCI) MEN
(@Pugi|UCI) ČE JE KAKO
(@Pugi|UCI) vglavnem zakaj smo se dons zbral
(@Pugi|UCI) kokr nas je
(@Pugi|UCI) zato k se pojavla
(@___T) sej je ze blo vprasanje
(+dejan) jst sm
(@Pugi|UCI) ok
(+dejan) D
(@Pugi|UCI) a je kdo kle, k hoče turbino vgradit
(@Pugi|UCI) na avto
(@Pugi|UCI) NA mašino
(+mitja) .T, ali si "garret" mislil za lezaje?
(@___T) vidim da ima mitja veliko zalogo vprasanj...
(@Pugi|UCI) aha
(@___T) garret je firma ki dela turbine
(+Neyc^CST) @Pugi|UCI ja
(+Neyc^CST) )
Pugi|UCI is now known as TurboPugi
(CiCn) Dober večer
(@___T) ponavadi imas za ballbearing turbine oznako GT na zacetku
(@___T) govorim za garret
(+RGTT) Pugi predava ostali tišina?
(@TurboPugi) ne ne
(@___T) slabse imajo oznako samo T
(@TurboPugi) .T
(@___T) recimo T so bile na zacetku
(@iKst) mitja "navadne" turbine so vlezajene na palicnih lezajih, ki povzrocajo vec trenja kot krogljicni (ball bearing). BB so tiste taboljse, predvsem aftermarket turbine
(@TurboPugi) VPRAŠANJA MEN NA PM
(@___T) potem so naredili GT
(@___T) ok, bo pugi red naredil
(@TurboPugi) lej vprašanja če so men na pm
(@TurboPugi) pa jih bom js uvrstil
(@TurboPugi) .T
(mitja) sorry, men tole steka, tako da se vrnem kasneje, ce mi bo uspelo priti normalno gor
(@TurboPugi) ko končaš predavanje povej
(@TurboPugi)
(@TurboPugi) .
(@TurboPugi) Mamo Neyc^CST
(@TurboPugi) k bi rad turbino na . motor
(@TurboPugi) od citroena
(@TurboPugi) KM?
(+Neyc^CST)
(+Neyc^CST) )
(@TurboPugi) evo
(@TurboPugi) __T a boš ti
(@TurboPugi) a dam jst
(@TurboPugi) lej
(@TurboPugi) kot prvo če bi recimo nam uspelo
(@TurboPugi) sešraufat turbino
(@TurboPugi) ki bi nam povečala moč
(@TurboPugi) za recimo -KM.
(@TurboPugi) bi najprej se ustavil na menjalniku
(@TurboPugi) te zadeve so sploh pri franc avtih
(@TurboPugi) narejene premalo predimenzionirano
(@TurboPugi) to pomeni
(@TurboPugi) da zdržijo
(@TurboPugi) maksimalno ene KM
(@TurboPugi) rednega gasa
(@TurboPugi) pa še to
(@TurboPugi) vprašanje
(@TurboPugi) sploh v tistih momentih
(@TurboPugi) ko prestavimo
(@TurboPugi) in spustimo sklopko
(@TurboPugi) ko cukne
(@TurboPugi) takrat se zgodi
(@TurboPugi) da nam lahko polomi ohišje
(@iKst) a lahko mal vskocim
(@TurboPugi) ja
(@iKst) problem pri turbo motorjih je dost neenakomerna krivulja navora, kar se dodatno obremeni menjalnik
(@TurboPugi) mam probleme
(@TurboPugi) sestre težijo D
(@TurboPugi) ja
(@TurboPugi) no, če ste kdaj opazovali
(@iKst) pri NA motorju ponavadi bolj zvezno pospesuje avto, pri turbacu pa mas naenkrat dost veliko spremembo navora
(@TurboPugi) kako je zgrajen
(@TurboPugi) sploh pri NA bencinarjih so menjalniki švoh
(+dejan) jst že vem D
(@TurboPugi) ker majo mal navora
(@TurboPugi) no
(@TurboPugi) to je to
(@TurboPugi) naslednja stvar..
(@TurboPugi) najprej kit
(@TurboPugi) ne
(@TurboPugi) prej diferencial
(@TurboPugi) tudi diferencial
(@TurboPugi) bolj trpi seveda
(@TurboPugi) in pričakujte
(@TurboPugi) kake sfukane ležaje
(@TurboPugi) kar zna biti kar drago
(@TurboPugi) in zahtevno za popravt
(@TurboPugi) vsako doljemanje menjalnika
(@TurboPugi) je dni dela
(mitja) Sorry za off topic, ampak kako pridem preko Mirca na ta kanal? Probal sem iti na #zup-racing.com, ampak sem sam tam?
(@TurboPugi) kar pomeni
(@TurboPugi) hmmm
(@TurboPugi) ja to je pravi naslov
(@iKst) mitja napisi /server irc.arnes.si potem pa /join #www.zup-racing.com
(Stratus_) mitja zameni server
(@TurboPugi) irc.link.si
(@elbrujo) irc.triera.si
(@TurboPugi) a mu en prosm na pm razloži hvala
(@TurboPugi) ;)
(@TurboPugi) no naprej
(@TurboPugi) zdj pa kiti
(@TurboPugi) za določene avte obstajajo kiti
(@TurboPugi) vsakega se seveda da predelat tud brez
(@TurboPugi) v vsakem primeru rabimo
(@TurboPugi) strokovnjaka
(+Neyc^CST) no za mojga tak ni kita razen za saxota pa xsaro
(@TurboPugi) ki to sestavi, saj sami ne boste
(@TurboPugi) no torej
(@TurboPugi) obstajajo mehaniki ki to nardijo
(@TurboPugi) custom
(@TurboPugi) pričakujete lahko še dodatne stroške
(+Neyc^CST) recimo da ga mamo
(@TurboPugi) . recimo
(@TurboPugi) mamo tega človeka
(@TurboPugi) najprej mora seveda dobit dele
(@TurboPugi) kot so turbina, mogoče IC (intercooler
(@TurboPugi) cevi
(@iKst) IC skor sigurno
(@TurboPugi) in ostalo kramo
(@TurboPugi) da lahko je brez
(@iKst) sploh na manjsih masinah
(@TurboPugi) samo nima smisla
(@TurboPugi) no in še navodila
(@iKst) bomo pol posebi IC obravnaval )
(@TurboPugi) kako računalnik jebat
(@_BANDIT_) wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(@TurboPugi) ponavadi zraven pašejo še kaki kovani bati
(@TurboPugi) dan _BANDIT_
(@TurboPugi) ko vse to dobi
(@TurboPugi) se mora
(@TurboPugi) najprej v motorju zmanjšat kompresija
(@TurboPugi) ker bencinci
(@TurboPugi) NA imajo več kot
(@TurboPugi) turbinci pa pod
(@TurboPugi) razen novejši
(@_BANDIT_) okrog
(@TurboPugi) ki imajo skupni vod
(@TurboPugi) ja
(@iKst) je ponavad, je ze velik za turbaca
(@TurboPugi) _BANDIT_ bo povedal kako dosežemo to
(@TurboPugi) D
(@TurboPugi) kompresija veste kaj je?
(@_BANDIT_) LOL
(@TurboPugi) kdo ne ve?
(@TurboPugi) ja nič lol
(@TurboPugi) a povem?
(@_BANDIT_) bate poflksamo ven na sredini D
(@TurboPugi) a veste
(+RGTT) ja
(@TurboPugi) ok
(@iKst) razmerje med prostornino cilindra ko je bat v najnizi tocki in prostornino ko je bat v najvisji tocki
(@TurboPugi) lol
(+Neyc^CST) povej no, za vsak slučaj
(@iKst) nekak tako
(@_BANDIT_) pa med ventile zataknemo zobotrebce, da ne dihtajo čist D
(@TurboPugi) LOL
(@TurboPugi) tiho bumbar
(@TurboPugi) tem zmetov
(@TurboPugi) ;)
(@TurboPugi) iKst dj mal ti
(@TurboPugi) grem spit neki
(@_BANDIT_) kompresija je en moj kolega iz cerkelj
(@iKst) lol
(@TurboPugi) no?
(@iKst) ok ok
(@iKst) znizamo kompresijo torej
(+RGTT) banditu je kompresija ušla!
(@iKst) to nardimo tko da damo med glavo in blok debelejse tesnilo, pomoznosti kovinsko
(@TurboPugi) = povišamo glavo
(@_BANDIT_) nujno kovinsko
(@TurboPugi) (distančnik)
(@iKst) lahko se delajo tudi posegi v izgorevalni prostor v glavi, ampak to je ze zelo advanced zadeva in jo uporabljajo samo tahudi dirkalniki
(+Neyc^CST) eno vprašanje zakaj se pa pol nižajo glave motorja

(@TurboPugi) zaradi kompresije
(@TurboPugi) da jo povečajo
(@_BANDIT_) lažje je dobit nižje bate, ki so hkrati tudi kovani
(+Neyc^CST) aha
(@TurboPugi) kovan bat je iz zelo hudega jekla
(@TurboPugi) bol obstojen
(@iKst) Neyc^CST ce nimas turbine je visanje kompresije (torej nizanje glave) nacin da povecas moc
(@TurboPugi) kot navadn
(+Neyc^CST) iKst tnx
(+Neyc^CST) in ki dobip ta bat
(mitja) Fak, to ne dela. Ali mi lahko kdo razlozi, kaj naj naredim, da pridem pri Mircu na ta kanal?
(@iKst) pri turbacu je pa ravno obratno...bolj ucinkovito je nizanje kompresije in povecevanje tlaka polnjenja
(@_BANDIT_) z debeljšo dihtungo se da rešit na en način, ampak ponavadi ne moreš dat tolk debelo dihtungo, da bi dosegel željeno kompresijo
(@TurboPugi) bate moraš naročit iz tujine
(@TurboPugi) za tvoj avto iz francije
(@TurboPugi) direktno iz psa grupe
(+Neyc^CST) aha
(@TurboPugi) najbolje kar telefonirat na citroen sport
(@_BANDIT_) bate dela veliko proizvajalcev.
(@TurboPugi) oddelek
(@TurboPugi) so pa zelo dragi
(@TurboPugi) točno pa ne vem
(+Neyc^CST) približno?
(@TurboPugi) sicer ti maš in to bolj majhne
(@TurboPugi) kdo ve?
(@TurboPugi) js ne...
(@iKst) mitja pet na #zup-help
Parts @iKst (~sadg@BSN---.dsl.siol.net)
(smeks) pa se mi je uspek sm zbasat...sj pisat se mi ne da ) bom samo bral ;)
Joins Mitja (cfadbed@webchat.xsall.nl) - Clones from *!*@webchat.xsall.nl (mitja Mitja smeks)
Joins iKst (~sadg@BSN---.dsl.siol.net)
(@TurboPugi) sedaj rata ponavad še en problem
(@TurboPugi) ko je recimo bat na mestu
Mode (@N#zup-racing.com +o iKst)
(@TurboPugi) kompresija narjena
(@TurboPugi) je potem treba spelat
(@TurboPugi) cevi od kolektorja
(@TurboPugi) do interkulerja
(@TurboPugi) in to vzame plac
(@TurboPugi) ki ga v dost avtih ni veliko
(@TurboPugi) tam ko bi ga rabu
(@_BANDIT_) inkercooler ni nujna zadeva, je pa bolje, če jo maš not
(@TurboPugi) seveda
(@TurboPugi) ker drugače ni zrak hladen
(@TurboPugi) in ma premalo vsebnost kisika
(@TurboPugi) ki je potreben za eksplozijo
(@___T) ce imas water/methanol injection ne rabic IC-ja )
(@_BANDIT_) D
(@TurboPugi) tiho znanstvenik
(@TurboPugi) to je višja znanost D
(@TurboPugi) no to je treba montirati na mesto
(@TurboPugi) kjer je veliko prepiha
Quits Mitja (cfadbed@webchat.xsall.nl) "http//webchat.xsall.nl (EOF)"
(@TurboPugi) ponavadi kam pred killer
(@TurboPugi) samo potem tudi v kiler slabše piha
Quits smeks (caa@webchat.xsall.nl) "http//webchat.xsall.nl (EOF)"
(@TurboPugi) tako da tukaj se morš znajdet
(@TurboPugi) __T kje ga maš ti?
(@_BANDIT_) še to bi lahko povedal, da nekateri motorji zdržijo turbino tudi brez nižanja kompresijskega razmerja, ampak samo do recimo ., . bara polnilnega tlaka
Joins smeks (caa@webchat.xsall.nl) - Clones from *!*@webchat.xsall.nl (mitja smeks)
(@___T) IC mam pred desno sprenjo gumo
(@___T) bolje bi pa bilo, ce bi bil na sredini
(@TurboPugi) tako je večji je tlak, manjša mora bit kompresija
(+RGTT) jst mam zraven hladilnika na levi strani
(@iKst) jaz pa pred levo...so what )
(@_BANDIT_) probleme zaradi previsoke kompersije in klenkanja lahko rešiš tudi tako, da tankaš večoktanski benz
(@TurboPugi) ___T razloži kako dela turbina zaradi izpušnih plinov, zakaj se skoz vrti
(@___T) a jst? aaa...
(@___T) ok
(@___T) zelo preprosta zadeva.
(@___T) turbina je sestavljena iz dveh povezanih delov turbine in kompresorja
(@___T) skozi turbino so speljani izpusni plini, tako da poganjajo turbino, ce hocejo skozi
(@_BANDIT_) evo How it works http//auto.howstuffworks.com/turbo.htm
(@iKst) _BANDIT_ party braker )
(@___T) bolj kot pritisnes na gas, bolj se loputa odpre, vecji je pretok skozi motor in posledicno tudi bolj/hitreje/mocneje zavrti turbino
(@TurboPugi) ko vidite rally avto ko mu poka zadej skozi avspuh in ima meterski plamen - to nastane zaradi dodatnega izliva bencina v kolektor, kjer se zažge, da še bolj zavrti turbino... S tem se turbina tud uničuje, ampak za dirko je vredu
(@TurboPugi) kdo ve kako se reče temu efektu?
(@TurboPugi) mulci
(@TurboPugi) D
(@___T) na drugi strani turbine je na isto od povezan kompresorski del turbine
(@___T) ta zrak tlaci v motor.
(@elbrujo) bang bang))
(@_BANDIT_) bang bang efekt DDDDDDD
(@TurboPugi) bravo
(+MrDevil) mogoče kdo ve, koliksna bi bilo priporocljivo komp. razmerje za ., PS motor? Za cca - PS?
(@TurboPugi) sok
(@TurboPugi)
(@TurboPugi) ?
(@___T) kolk ma zdej in kolk boosta?
(+MrDevil) zdej je non turbo
(@TurboPugi) aja
(+MrDevil) ima pa .
(@_BANDIT_) a to je ford?
(@TurboPugi) aha
(@TurboPugi) tako malo?
(+MrDevil) Honda
(+MrDevil) lahko znižam z bati na
(@TurboPugi) poglej - obstaja honda
(@TurboPugi) vti
(@TurboPugi) s turbino
(+MrDevil) pol pa zvišam z nižanjem glave....
(@___T) je ql
(@___T) pa bar boosta
(@___T) ma da leti
(@TurboPugi) ki mu pone s tlakom . bara
(@_BANDIT_) jp jp
(+Malecky) lohk na dizlu dvignem tlak oz. menjam turbino za kaj vecjega?
Quits mitja (cfadbed@webchat.xsall.nl) "http//webchat.xsall.nl (EOF)"
(@TurboPugi) in ma okol kompresije
(+MrDevil) , bar, pa gasa, dokler ne gre v kose ;)
(@TurboPugi) da, lahko na dizlu
(@TurboPugi) ampak se skoraj ne splača
(+Malecky) )
Joins Toecutter (Toecutter@BSN---.dsl.siol.net)
(@TurboPugi) ker je veliko dražje, kot če daš čip
(@___T) mrdevil ja kaj pa )
(@TurboPugi) oziroma modul
(Toecutter) lp
(+Malecky) ja sej bi chippal
(+Malecky) pol pa naprej na KM
(@___T) devil jst mam ., , pa , bara boosta
(@TurboPugi) ne
(+Malecky) cca ni dost)
(@TurboPugi) potem najprej daš turbino
(@TurboPugi) in potem chipaš
(+MrDevil) ce bi sel na bar, je treba kaj elektronike (special) ali pa odmicne,.... al je to vseeno? Motor naj bi zdrzal stock PS
(@TurboPugi) custom chip
(@TurboPugi) ne kakega serijskega
(@TurboPugi) potem morš avto pelat do RSR
(@___T) devil honde so vzdrzljive in to zelo
(@TurboPugi) da ti napiše program
(+Malecky) RSR ne dela tega
(+Neyc^CST) a senica vela?
(+Malecky) oz nima opreme
(+Malecky) Nc sej nam menju...
(@_BANDIT_) devil pri navijanju turbine ni treba menjati odmičnih gredi, ker skor nič ne pridobiš s tem
(+Malecky) bo dost zaenkrat
(@TurboPugi) ima opremo
(+Malecky) nima za TDCi modulda
(@TurboPugi) senica ne vela tolk
(@___T) devil seveda rabis elektroniko za krmiljenje turbine... ponavadi se za honde dobi ze kar zamenjava za standardni ECU z vgrajenimi funkcijami krmiljenja turbine (wastegatea)
(+Malecky) in k€ ne bo vlozil samo zame)
(@TurboPugi) <elbrujo> ej za kake masine prideta dve turbini v postev?
(@TurboPugi) <TurboPugi> ko majo dva kolektorja
(@TurboPugi) <TurboPugi> V mašine
(@TurboPugi) <TurboPugi> V
(@TurboPugi) <TurboPugi> V
(@TurboPugi) <TurboPugi> V
(+Malecky) pa se kaksnih
(+MrDevil) ok, mogoce kdo ve, za moj avto pride preprogramiran čip, cca k SIT, kdo bi ga potem zamenjal oz prilotal?
(@TurboPugi) <TurboPugi> V
(@TurboPugi) prilotali ti ga bojo
(@TurboPugi) v mariboru kjer se ukvarjajo
(@TurboPugi) s tem
(@TurboPugi) imajo firmo
(+Neyc^CST) kdo?
(@TurboPugi) z Dimmsport
(@TurboPugi) opremo
(@TurboPugi) in ti čip odlotajo,
(+MrDevil) i'm thinking of going turbo )
(@TurboPugi) modificirajo
(@___T) devil senica ti tudi zna to naredit
(@TurboPugi) in potem nazaj prilotajo
(@TurboPugi) potem pa se cela zadeva sprogramira
(+MrDevil) ma za sinico sem slisal bol slabe stvari....
(@TurboPugi) ko je že nazaj
(+MrDevil) sam kolk to programiranje stane?
(@TurboPugi) cca
(@___T) devil pravilno tunanje se dela s simulatorjem
(@TurboPugi) do
(+MrDevil) @___T vem, sam kaj hudic k to tolk stane
(+Neyc^CST) a nimajo za starejši letnik k
(@___T) devil to pomeni, da on skopira tvoj ECU na svoj simulator in ga priklopi namesto ECU-ja
(+Neyc^CST) even
(+MrDevil) vem vem
Joins Mitja (Mitja@...)
(@___T) devil potem ti najprej na valjih ujame lambdo pri vseh podrocjih obratov in pod vsemi obremenitvami
(+MrDevil) samo jest lahko kupim chip za k SIT, ki je nekako sprogramiran za doloceno nastavitev, pa se blokado ima lahko premaknjeno...
(+MrDevil) jaz nimam lambde ;)
(@___T) ce imas genericen program na cipu ne bos kaj dosti resil
(@___T) kaj pa? knockin sensor?
@TurboPugi changes topic to 'Debata poteka... Izven vprašanja Pugiju ali Banditu na PM'
RokyCS is now known as Roky
(+dejan) skru ju gajz, ajm goin houm
(+MrDevil) IMA senzor, karkol ze to je, je pa ob ECUju----
(+dejan) P
(@TurboPugi) važen je tudi tip elektronike
(+dejan) LN
(@TurboPugi) vsakega čipa se ne da
Quits dejan (naftalino@BSN---.dsl.siol.net)
(+MrDevil) to je namest lambde....
(@___T) kaj tocno to pocne?
(@___T) javlja klenkanje?
(+MrDevil) ko sem sestavljal avto sem moral se celo glavno kablovje prevezat,... in namest lambde pride IMAsenzor
(+MrDevil) nevem kaj pocne |
(@_BANDIT_) kwa ma pa klenkanje veze z mešanico?
(@TurboPugi) senzor ob ECU?
(+MrDevil) je prosto stoječ senzor
(@TurboPugi) in kaj meri?
(+MrDevil) nevem
(@TurboPugi) kam je pa obrnjena sonda?
(Mitja) knock senzor je mikrofon, ki "slisi" klenkanje in zamakne nazaj predvzig
(+MrDevil) tud v Manualu nism najdu
(@TurboPugi) tipalo?
(@TurboPugi) kam je obrnjeno tipalo?
(@TurboPugi) a je v kaki cevi?
(@TurboPugi) a kar zunaj
(@___T) caki, bom probal najdit
(@_BANDIT_) knock senzor tud nima veze z mešanico in lambdo. On samo premika stopinje predvžiga
(@___T) to so pomembne zadeve
Parts Stratus_ (~rwd@clj-.dial-up.arnes.si)
(@___T) bandit indeed...
(Mitja) A mene sprasujes? ta je zunaj na bloku.
(+MrDevil) am
(@_BANDIT_) knock senzor je montiran direktno na blok ja
(+MrDevil) baje ima za mesanico napisano v ECUju, po besedah nekih 'glav'
(@_BANDIT_) sej ma ja, sam jo mora pol tud DEJANSKO pomerit
(@_BANDIT_) z lambdo
(@TurboPugi) če ima mešanico napisano
(@TurboPugi) potem to ni dobro
(@TurboPugi) ker ob rahlem zabasu
(@TurboPugi) bo kuril recimo prerevno pizdarijo
(Mitja) Kakor jaz vem mesanica ni nastavljena vnaprej. Nastavljene so samo mejne funkcije casov odpiranja injektorjev
(@TurboPugi) in rata karjola
(+MrDevil) kot pravim lahko dobim za cca k SIT chip, ki ima spremenjen program, in pa tud prestavljeno blokado, kar se mi zdi najcenejsa varianta,... sicer ne najbolj ucinkovita, a vseeno.
(@TurboPugi) CO
(@_BANDIT_) no ja sej, nastavlaj potem na podlagi podatka iz lambde
(@___T) devil a to pomeni, da zadeva deluje stalno v closed loopu...
(@___T) bere samo mape in sprica
(@TurboPugi) lej blokado se da z lahkoto prestavt
(@___T) iz pozicije lopute ve koliko mora spricnit
(@TurboPugi) ampak to sploh ni point
(+MrDevil) samo če nima lambde, s čim pol uravnava?
(Mitja) Ja. Zanimivo je pa to, da se lambda pri polni obremenitvi uposteve sele pri avtomobilih nekje okoli l. naprej.
(+MrDevil) ___T, mozno ja
(+MrDevil) nevem tocno, se se nisem poglobil v to
(@TurboPugi) ja, možno da meri všprican bencin
(Mitja) Pred tem jih je zalivalo toliko,kot je bilo napisano v mapi, ker ni uposteval lambde
(@TurboPugi) in zajet zrak...
(@TurboPugi) in ne plinov ki pridejo skozi
(@_BANDIT_) __T možno ja. Recimo K jet tronic je isto injection sistem, ampak mehanski.
(@_BANDIT_) brez računalnika in lambde
(+Neyc^CST) no in kira turbina bi šla na .
(+Neyc^CST) al pa na .
(+Neyc^CST) kojev
(+Neyc^CST) . kojev
(@TurboPugi) če je preveč bencina - prebogata mešanica, potem bo bencin prihajal v izpušno cev in bo pokalo,poškoduje katalizator in onesnažuje
(@TurboPugi) če je mešanica prerevna, se tvorijo velike količine CO, ki je toksičen za človeka
Joins Krofl (Krofl@BSN---.dsl.siol.net)
(@TurboPugi) in še bati lahko se stopijo
(+MrDevil) po drugi strani pa lahko bereš izgorevanje, kaksno mesanico imas itd, po sveckah
(@_BANDIT_) če se benz vžge šele v katalizatorju, potem je kat adijo takoj
(@___T) na . lahko das garret "disco potatoe" turbino.... GTRS
(@TurboPugi) ker so vročine velike
(Mitja) @ALL, vsak podatek gre cez veliko "filtrov" v smislu, če je pozicija gasa x in vrednost LMM x je potem z. Z je potem.....
(Mitja) Mislil sem recti "z gre potem v......"
(@TurboPugi) tako je
(@TurboPugi) seveda
(@TurboPugi) ni samo mešanica
(@TurboPugi) no nadaljujmo
(@TurboPugi) z vgradnjo
(Mitja) Na mobisuxu je RSR enkrat prilepil slike njegovih programov, kjer je to lepo razlozil.
(@TurboPugi) on programe piše sam
(@TurboPugi) zato sem prej rekel
(@TurboPugi) da se dizlači zglasite pri njem
(Mitja) Tiste D mape, ki izgledajo, kot nacrt smarne gore
(@TurboPugi) če zamenjate turbinoo
(@TurboPugi) ja
(Mitja) V bistvu on popravlja obstojece mape.
(@TurboPugi) in so zelo komplicirani
(@TurboPugi) da
(@___T) nejc to je fantasticna turbinca za . motorje, dokaj hiter spoolup (je dual ball-bearing), v turbini imas pecikl s premerom ,mm z trimom , na kompresorski strani imas pa mm pecikl z trimom... kaj to v praksi pomeni?
Joins vepar (cdbbb@webchat.xsall.nl) - Clones from *!*@webchat.xsall.nl (smeks vepar)
(@_BANDIT_) Mitja einspritz je lahko tudi mehanski, brez računalnika in lambde in ostalih senzorjev. Benz dozira glede na pretok zraka skozi loputo in ga brizga preko neelektričnih injektorjev v sesalni kolektor
(@TurboPugi) če bi se spravil tiste mape delat od novega, potem bi porabil celo večnost.
(@___T) da zagrabi ze nekje pro obratih, dobra je pa za pretoke do konj...
(+MrDevil) Se to... ko delas turbo avto.... kako je z wastegate-si... je to potrebno? kako vedet veliksot, kje dobit? rabljenega?
(@___T) hehe
(@___T) wastegate
(@TurboPugi) jp
(@___T) zanimivo vprasanje
(@___T) seveda so potrebni
(Mitja) @Bandit, vem ja. Tisto je jeba, ker je nastiman iz tovarne (ki je ni vec) in dela kakor dela. To je se posebej problem pri OT. Drugace pa teh starejsih avtomobilov ne poznam dobro
(@TurboPugi) kot pri ekonomloncu
(@___T) interni wastegatei so dobri do bara
(@___T) zato rabis externi wastegate
(@TurboPugi) ki dela pssssssssssst
(Mitja) Mislim predvzig preko vakuuma itd. Bolj mi je znano to, ko je vse elektricno
(@_BANDIT_) wastegate je loputa direkt na turbini, ki usmerja pline ali na turbino ali mimo nje direkt v auspuh
Quits Night (~mplus@BSN---.dsl.siol.net) ", mIRC Plus , Special Edition http//mirc-plus.cjb.net "
(@_BANDIT_) al ni?
(@___T) wastegate ti preusmerja tok plinov mimo turbine, s tem zmanjsa prevelik boost na kompresorski strani
(@_BANDIT_) jp jp
(Krofl) Lep pozdrav! Lepo de ste spomnil tole... a je primerno vprašanje Kaj vse je potrebno, da daš turbino na motor? Pa kako brez turbine do optimalnih peformac?
(Mitja) vem, da dela na vakuum )
(@TurboPugi) in preprečuje prevelik pritisk
(@TurboPugi) ki bi škodoval
(@_BANDIT_) tist, ki dela pfsssst je pop off ventil
(@TurboPugi) preberi temo
(@TurboPugi) ja
(@TurboPugi) blow
(+MrDevil) to vem
(@TurboPugi) ;)
Joins tonixZzZ (~FreeStyle@BSN---.dsl.siol.net)
(+RGTT) lol pugi
(+MrDevil) Imajo vse turbine internega?
Quits smeks (caa@webchat.xsall.nl) "http//webchat.xsall.nl "
(@TurboPugi) ne
(@___T) bov je mamac za policaje.... mene vprasite ))))
(@TurboPugi) hehe
(@___T) devil nimajo... moja ima eksternega
(@_BANDIT_) bov je ql ja
(@___T) garret imajo vecinoma internega, zato je treba eksternega posebej narociti zraven
(@TurboPugi) odgovor za Krofl - na kanalu #zup-racing.com-NA
(+MrDevil) T ma internega?
(+MrDevil) do kolk barov?
(@___T) interni niso dobri
(+MrDevil) za bar?
(Mitja) In kaj je pri temu ventilu potem externo?
(@___T) ker znajo regulirati in delati samo z regulacijskimi pritiski do bar
Quits vepar (cdbbb@webchat.xsall.nl) "http//webchat.xsall.nl (EOF)"
(+MrDevil) kako pa zgleda sploh interni?
(@___T) cel ventil
(+Neyc^CST) @___T) na . lahko das garret "disco potatoe" turbino.... GTRS <---- kolk pa je cena
(CiCn) A loh še jst neki prašam? kdo se zastop na kubične mutorje,kerga se najbl splača kupt, gledam pa cestne
(@___T) neyc $ v ameriki
(+MrDevil) mitota
(+Neyc^CST) hehe
(+MrDevil) my ex love ;)
(Mitja) Hoces recti, da je v ventil speljana cev in potem ven iz njega v izpuh?
(CiCn) a unga k ma še udprt mutor
(@___T) caki, ti bom eno slikco nasel
(+Neyc^CST) kolk je dolar
(Mitja) ja, thx
(+MrDevil) CiCn Mito do letnika ima kw... takega sem mel jaz, http//www.arnes.si/~mjereb/mito/i.jpg
(@TurboPugi)
(+Neyc^CST) slabih čukov
(+MrDevil) sepravi bi moral za bar ze met externega?
(@___T) http//www.eiptuning.com/eip/images/wastegates/deltagate_.jpg
(@___T) to je eksterni wastegate
(CiCn) ja neki taga sm gledu
(+MrDevil) mene bolj interni zanima, je to sklop turbine potem?
(@___T) ja, to je v sklopu turbine
(+MrDevil) potem bypassa skozi turbino, ali tudi mimo turbine?
Joins W|zz (~lol@BSN---.dsl.siol.net)
(@___T) http//wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh/all_gifs/Turbo%page%gifs/ExhTurbine.gif
(@___T) to je pa interni wastegate
Joins Mitja (Mitja@BSN---.dsl.siol.net)
(@___T) bypassa skozi luknjo, k je v sklopu ohisja turbine
(+MrDevil) aha
(+MrDevil) pa ni nč za štelat, vse opravlja sam?
(Mitja) ) Moj P je ze malo bogi. Spet me je vrglo ven. BTW, sliko sem videl.
(@TurboPugi) pugi back
(@___T) pri eksternemu imas za stelat in to folk tudi pocne (kar se mi ne zdi ravno bistro)
(@___T) v bisvu imas na zunanjem delu bat pa ventil, ki sprejema pritisk iz N ventila, katerega krmili ECU in ta potem regulira odprtost wastegatea...
(+MrDevil) kako pa se regulira pritisk na turbini?
(@___T) zunanji wastegate je potem na loputo povezan s tako navojno palico, ki premika vse skupaj
(@___T) in tam ce privijes matico za par navojev (ali odvijes, odvisno od izvedbe) potem kasneje odpira wastegate in s tem dobis visji boost
(Mitja) A saj to sem gledal butelj, notranjega sploh še nisem videl.
Quits Mitja (Mitja@...) Ping timeout
(Mitja) aaaa
(+MrDevil) za pritisk turbine.... je potrebno imeti števec pritiska, da veš na koliko barov furaš, ali se to da točno nastavit samo na turbini, brez števca?
(@___T) v bistvu je notranji wastegate tudi precej nezanesljiv, saj je bolj izpostavljen pregrevanju in s tem nekonsistentnosti regulacije
(@___T) obvezen stevec
(+MrDevil) sepravi se na turbini samo stela, gledaš pa potem števec kolk furaš?
(Mitja) Ali ne dela to ECU?
(@___T) nekateri sraufajo tisti srauf na wastegateu, nekateri pa dajo boost controller
(+MrDevil) pa ni možnosti da se nevem, nekak zlosa in ti nabije bara?
(@___T) isti smorn, obojno je do neke mere slabo, ker samo dviguje boost
(@___T) zdej, dokler dvigujes boost v mejah normale, je to ok
(Mitja) Je je. Pri VAGu (in verjetno tudi drugih) potem takoj vrze v zasilni program.
(@___T) ce pa necipanemu avtu dvignes boost iz , bara na , potem je pa to bolj slabo
(@___T) vprasanje
(@___T) AGU motor nima se na ECU-ju senzorja za pritisk turbine
(@___T) na mojemu bi lahko wastegate odklopil
(Mitja) Kater letnik je to?
(@___T) za trenutek bi se motorju zmesalo
(@___T)
(@___T) taboljsi letnik za .T motorje
(Mitja) Kako pa lahko potem gledas pritisk na testerju?
(@___T) gas na zajlo in ECU brez senzorja za pritisk
(@___T) imam stevec za pritisk v kabini
(Mitja) A )
(@___T) obvezno, prva nalozba na spisku
(@TurboPugi) za vse tiste ki hočete dat turbino na NA motor, molite, da ima ta čim manj elektronike ki je ni pri vsakem avtu...
(+RGTT) jst mam pa na cevi stikalo ki ne pusti več kot . bara skoz!
(Mitja) Ah kje, RSR ti kake hude predelave sploh ne bo hotel cipati, ce ne bos imel profesionalnega racunalnika.
(@___T) saj potem ECU pogrunta iz MAF-a in ostalih senzorjev, da se je turbini odpizdilo in vrze v not-lauf
(@___T) mitja moja je ze narejena pri RSR-u )
(@___T) custom chip, ur na valjih )
(@___T) ta je najbolj easy za tunat
(Mitja) No ja to, ampak kaki NA avtomobili. Nekomu ni hotel na BMW turbo. Ta model se je potem igral sam in mu je stopilo bat.
(Mitja) In koliko KM ima?
(@___T) vse mlajse generacije imajo vec preprek za tunanje
(+MrDevil) mogoce kdo ve cene rabljenig turbin?
(@TurboPugi)
(@TurboPugi) čukov
(@___T) kolk konjev? pojma nimam, ker na meritvah nismo uspeli dovolj razhladiti avtomobila, da bi lahko izmeril peak
(+MrDevil) in kateri avtomobili imajo t turbino? se ne spoznam na modele turbin, samo ta naj bi sedla gor |
(Mitja) eur za skoraj nove dizelske pri RSR, . za nove za bencinarje. Samo za VAG grupo
(@TurboPugi) T je povsem vredu
(@TurboPugi) za tvoj avto
(@___T) t je boga turbina
(+MrDevil) kateri avti so mel to?
(Mitja) Vsaj priblizno?
Joins PiLLLe_ni (~eXtreme@BSN---.dsl.siol.net)
(@TurboPugi) za tvoj avto nekje sit
(@___T) -
(+MrDevil) jest bi rabljeno
(@TurboPugi) ja samo za tako moč kot ma on ni boga
(@___T) t ima obupen spoolup
(+MrDevil) za iz na ene - PS.... sej bi šlo tok z bar?
(@___T) za podoben dnar zdej dobis GTR
(Mitja) To je bilo serijsko ?
(@___T) aha
(@TurboPugi) MrDevil a si kdaj gledal specifikacije menjalnika
(@TurboPugi) za katero mašino je delan?
(+Malecky) Predelav za Fordove TDCi motorje nimamo v svoji ponudbi.
(+MrDevil) menjalnika?
(@TurboPugi) da
(@TurboPugi) za koliko konjev orignal
(+MrDevil) kk to misleš za katero mašino je delan?
(Mitja) To trga asfalt )))) Quatro ni?
(@___T) mitja to je maximum, kar prenese K turbina
CiCn is now known as AliU
(+MrDevil) nevem
(+MrDevil) mam trenutno itaq menjalnika pa še edn pride...
(@TurboPugi) MrDevil zraven katere mašine si dobil menjalnik
(@TurboPugi) zraven te?
Joins babyM (Dr_S@tm.....dc.telemach.net)
(@TurboPugi) . ?
(@___T) mitja ne, ni quattro... od tu naprej bi bilo brezveze dvigovati moc, ker ni vec trakcije
(+MrDevil) DA - PS.... samo trenutno mam gor od DA -PS
(Mitja) Samo malo, to ne poznam dobro. K, K' sport, ali je K sport?
(+MrDevil) nej bi bla pa ista, še za razmerja se mi zdi da mata ista...
(@___T) K, K sport in K
(@TurboPugi) aha.
(@TurboPugi) poglej - moč čez konjev zna biti usodna za to zadevo
(@TurboPugi) sploh ob max boostu
(+MrDevil) še za kej druzga tud
(@TurboPugi) da
(+MrDevil) to je pač tuning ;)
(+MrDevil) ain't cheap
(+MrDevil) ;)
(@TurboPugi) ja
(@TurboPugi) točno
(@___T) lahko bi zamenjal in sel na K sport, ki ima turbinski del enak kot k, samo kompresorski del je za mm vecji
(Mitja) Vem, sem vozil TT z tam nekje konjev. Celo drugo je utripala lucka za ASC. Od . obr. naprej.
(@___T) bi koj pridobil konj (seveda s popravki map)
(Mitja) To je od serijska turbina?
(@___T) ja
(+MrDevil) zdej me zanima kaksna turbina bi bla da bi slo do ene PS....
(@___T) saj razlika med in km je samo turbina
(+MrDevil) se razlikujejo diesel pa bencinar turbine?
(@TurboPugi) sj moč lahko uravnavaš tudi z močnejšo turbino
Quits PiLLLe (~eXtreme@BSN---.dsl.siol.net) Ping timeout
(Mitja) Aha, sem mislil, da so tudi sobe, izpuh itd. Tukaj sem nekaj zamesal.
(@TurboPugi) s prilagajanjem boosta
PiLLLe_ni is now known as PiLLLLe
(@___T) do ps ti gre skoraj vsaka od K naprej (al ipa garret GTR)
(@TurboPugi) in kompresije
PiLLLLe is now known as PiLLLe
(+MrDevil) nekaj čim cenej
(@TurboPugi) obnovljena
(+MrDevil) nene
(+MrDevil) rabljeno
(@TurboPugi) boljše kot rabljeno
(@___T) mitja druge injektorje ima konjska
(@TurboPugi) pomojem
(@___T) izpuh imam pa itak od Jemca (od turbine naprej do konca)
(@___T) injektorje mam pa od audija S
(Mitja) Aja, vem da so neke razlike, ker sem slucajno ujel eno debato, ampak sem pozabil za katere KM je slo.
(@___T) spricanja u vrh glave
Mode (@cc#zup-racing.com +o PiLLLe)
(Mitja) Aja, potem ni samo to. V bistvu bi s serijsko in individualnim prisel samo do ?
(@___T) do
(Mitja) A ni ze v katalogu?
(Mitja) Naj ne bi bil maximum
(@___T) tko nekako ja
Parts AliU (AliEn@BSN---.dsl.siol.net)
(@___T) saj ni vse v konjih
(@___T) na custom chipanju je poanta, da ti optimalno nastavi delovanje na tvoj avto, predvsem pa popegla krivuljo
Quits RGTT (~sasom@dont.mess.with.zigomar.net)
(Mitja) Sem tudi videl, ja. Kako je pa z tlakom. Kar sem videl, se veliko naredi tudi na remapu pr nizjih obratih. Tlak gre baje gor cisto malo.
(@___T) meni ne pomagajo konji pri obratih
(Mitja) Popegla? Mislis da je ravna?
(Mitja) Mislim taka /
(@___T) saj pravim, jaz sem bil tam z blue_gti-jem (ce ga poznas iz sux-a) in sva ga prepricala, da mi je do konca odprl turbino, ker so bili za to tudi vsi pogoji
(@___T) no, ne cisto do konca, minimalna rezerva je se
(@___T) ponavadi ne odpira visje od , bara
Joins smeks (caa@webchat.xsall.nl)
(@___T) ampak glede na to, da imam skoraj doma ze rezervno turbino ksport " just in case " smo se uspeli zmenit )
(Mitja) Aja, se to mi ni jasno. Popravi me, ce sem se zmotil. bar je sedaj v zraku. To, kar si sedaj omenil je , bara tlaka, oziroma , nadtlaka?
(@___T) drgac ce odklopim N krmilje mi spricne tudi do , bara )
(@___T) tako je
(@___T) , bara nadtlaka
(Mitja) Pa olje cez auspuh )
Joins Night (~mplus@BSN---.dsl.siol.net)
(@___T) niti ne... je se v dobri kondiciji (ce tolko nafila, je v odlicni)
(Mitja) To mislis na momente (,)
(@___T) ja, v overboostu
(@___T) vcasih se cez, ce dovolj nizko stisnem )
Quits Neyc^CST (CTS@cpe--.cable.triera.net) "Born Be Fast & Freaken Furious"
(@___T) ampak s tem se ni za igrat
Quits PiLLLe (~eXtreme@BSN---.dsl.siol.net) Ping timeout
(@___T) ksport pa nafila tja normalno do , bara
(+MrDevil) brb
(Mitja) Verjemem. Se pravi, da bi pri novejši verziji rač. vrglo v not*lauf?
Quits MrDevil (~Lubenica@...) "Have You ever felt the weight of loving all the things you Hate"
Mode (@N#zup-racing.com +o Night)
(@___T) ce ne bi bil popravljen - ja
(@___T) ce je pa popravljen, pa ne )
(@TurboPugi) hmm.. js sm že kr mal sfukan...
(Mitja) Ja, saj takrat itak nima veze, ker je potem tudi ostalo prilagojeno.
(@___T) je pa tko, da ce mam razgreto turbino in downpipe, pa pri obratih gas stisnem, pocakam na overboost in na hitro spustim mi ene cm ognja zadaj ven useka )
(@___T) za bakice plasit )
(@___T) pa se blowoff mi zasika )
Quits smeks (caa@webchat.xsall.nl) "http//webchat.xsall.nl (EOF)"
(@TurboPugi) pozor, ne imejte katalizatorjev
(Mitja) Kaj je pa potem treba narediti z ostalimi stvarmi, ce das gor "sport"? Mislim, kaj se v mapah popravi glede predvziga....
(@___T) ce das gor sport in imas nastimano na k navadno, bos samo z menjavo dobil ene do konjev
(@___T) toliko ima ecu tolerance
(Mitja) Kje je sedaj un smajli, ki se tolce po glavi ) Ti nisi resen. Cata verjetno ni, ampak a ni to sekanje ognja baje slabo za turbino?
(@___T) ah daj no )
(@___T) saj nisi resen
(@___T) a mislis, da je ogenj kaj bolj vroc kot izpusni plini?
(Mitja) Ne vem, tako sem nekje ujel
(@___T) malo zalije motor in v downpieu se vzge
(@___T) navadno klamfanje
(Mitja) Saj to je pa itak ze mimo turbine?
(@TurboPugi) tudi Pugiju
(@TurboPugi) D
(Mitja) Cakte, ne se pobegniti. Mam se vprasanj )
(Mitja) Res pa da nujno rabim cik
(@___T) pomojem se ze v kolektorju vzge, ampak sej nema veze...
(@___T) kjer je pac dovolj vroce
(@TurboPugi) men v kolektorju
(@TurboPugi) zato pa potem tudi srednji lonec
(@TurboPugi) pobere ogenj
(@TurboPugi) in če mam srednji lonec
(@TurboPugi) gor, potem ko poči ognja ni
(@___T) ))
(@TurboPugi) če pa ga ni, pa je vzadej lepi plamenček
(@TurboPugi) tako
(@TurboPugi) srednji lonec
(@___T) ti imas majhne pretoke zraka (plinov)
(@TurboPugi) je pa popolnoma prehoden
(@___T) zato se ti izgubi
(@TurboPugi) z malimi luknjicami, ker
(@TurboPugi) ki delujejo
(@TurboPugi) kot firesupressor na puškah
(@___T) a mitja je sej na cik?
(@___T) da mu ne bo kaj vzgalo, pa kje ven usekalo )))
(Mitja) A vi mene zajebavate? ( Jaz sem resno spraseval, ker sem nekje prebral, da sekanje ognja skodi turbini?
(@___T) vsak govori drugace
(@___T) koliksna je razlika v temperaturi plina in ognja?
(@TurboPugi) da
(@TurboPugi) Mitja
(@TurboPugi) poglej
(@TurboPugi) sekanje ognja vidiš ti
(@___T) predpostavljal, da se turbina segreje tudi na stopinj
(@TurboPugi) v rally prvenstvu
(@TurboPugi) WRC recimo
(@TurboPugi) tam uporabljajo .T
(@TurboPugi) in za boljše vrtenje turbine
(Mitja) Bang bang, to sem vedel.
(@TurboPugi) jo vrtijo z eksplozijo
(@TurboPugi) in to malce škodi
(@TurboPugi) turbini
(@TurboPugi) na cestnem prometu pa se to ne pozna v taki meri
(@___T) pugi bang ti ne bo dal hudega ognja, ker so kolicine goriva majhne... ogenj na rally strojih useka ker mu zalije masino ko gas spusti
(@TurboPugi) ker so eksplozije manjše
(@___T) isto kot pri meni, pod obremenitvijo mora biti lambda ,
Quits babyM (Dr_S@tm.....dc.telemach.net)
(@___T) in ko spustis, zapre loputo, injektorji pa ne nehajo v istem momentu in zalije
(Toecutter) "bang bang" ali antilag fila tud takrat ko gas spustiš...da se turbina ves čas vrti;)
(Toecutter) too late |
(Mitja) Verjetno me je nekdo zmedel, ko je nekje bral, da bang bang skodi.
(@TurboPugi) turbina se itak ves čas vrtu
(Toecutter) ja ampak ne tolk
(@TurboPugi) samo tako jo pa še bol požene ja
(@TurboPugi) ;)
(@TurboPugi) se razumemo ja
(@TurboPugi) D
(Toecutter) je pa fora v porabi potem
(@_BANDIT_) bang bang škodi turbini
(Toecutter) )
(@___T) najvecji problem pri bangbangu ni vbrizgavanje goriva, ampak dotok zraka za izgorevanje
(@_BANDIT_) kwa zdej sanjate
(@_BANDIT_) ppoleg tega povečuje porabo
(@TurboPugi) hehe eetak
(Toecutter) in to zelo
(Mitja) grem jaz na cik
(@___T) bang je drugo kot zalitje pri spuscanju gasa
(@___T) another story
(@___T) z bangom ti impulzno forsiras vrtenje
(@___T) tam pa samo enkrat useka
(@_BANDIT_) bang bang je narejen tako, da ko spustiš gas in se turbina ustavlja, rukne malo benza v izpušni kolktor, kar povzroči eksplozijo in spet zavrti turbino, da potem rabi manj časa, da spet začne filet, ko daš gas
(Toecutter) sej že na motorju z recimo akrapovičem motor seka ko spustiš gas...pa ni nikjer banga ali turbine;)
(@___T) manjsi popravek malo benza + nekaj zraka, da stvar sploh lahko izgoreva
(@___T) remember, takrat je loputa zaprta
(@_BANDIT_) ja
(@_BANDIT_) Toecutter, motor pa seka na blokadi, je tako?
(Toecutter) tudi
(Toecutter) pa tud ko gas zapreš
(@___T) toe saj ni razlike... se vedno motor zalije (ali ima turbino ali ne) in kolektor je glih tako vorc
(Toecutter) vlasih useka ko TNT)
(Toecutter) ja no sej
(@___T) to sva z Jemcem na dolgo predebatirala, kako narediti kontrolirani bangbang
(@___T) pa je vedno povsod in vsakic problem dovod zraka
(@_BANDIT_) ni glih zdravo to za vsakdanjo uporabo
(@TurboPugi) sj se skor ne da narest
(@TurboPugi) dobr
(@_BANDIT_) se pa precej pozna na odzivnosti pri šaltanju
(@TurboPugi) ko kuj zagrabi
(@TurboPugi) ;)
(@TurboPugi) pes
(@TurboPugi) a
(@TurboPugi) greva na kofe
(@TurboPugi) jutr zvečer
(@TurboPugi) D
(@___T) ko ti gas spustis, pride v postev ena posebna mapa, v kateri z lahkoto napises "impulzno spricaj" v momentih, ko so vsi ventili odprti...
(Toecutter) sej če tko gledaš bi blo najbolj idealno motor . in konjev )
(Toecutter) pa bi delal najbrž skos...
(Toecutter) za tri generacije
(@TurboPugi) jah niti ne
(@___T) zeleni slovenije bi te zdej fentali
(@_BANDIT_) __T, a misš, da motor ne dobi dovolj zraka za bang skozi odprtino za štandgas?
(Toecutter) )
(@TurboPugi) sej fora je v tem, da potem kaka druga komponenta ni vredu
(@TurboPugi) bi pa vsekakor dlje dleal
(@___T) bandit to je bila tudi ena ideja, da bi uporabil motorcek za cold-start
(@___T) ampak se ni izslo prav dobro... je ze jemc sprobaval to
(@_BANDIT_) ma pr vaših tanovih mašinah men to ni jasno
(@_BANDIT_) pr tstarih jetrah to ni blem
(@TurboPugi) Toecutter, tak motor
(@___T) a k pusca povsod noter? )
(@TurboPugi) kot si ti rekel, ma lahko recimo km
(@_BANDIT_) k maš za dovod za štandgas posebej luknjo lepo pa je to to
(@TurboPugi) ampak sej problem je navor
(@TurboPugi) vse komponente morjo bit ustrezne navoru
(@TurboPugi) ki ni majhen
(@TurboPugi) pri tej velikosti
(@___T) toe pa , masina rabi stoletja, preden se zvrti )
(@TurboPugi) ne
(Toecutter) sej se ne rabi vrtet
(@TurboPugi) ni res
(@_BANDIT_) Toecutter če misliš ameriški . in PS, ti lahko povem, da bo kakšen nemški . in ps delal dlje in lepše D
(@TurboPugi) tako
(Toecutter) nimam v mislih direktno ameriškega
(@TurboPugi) sj evropskih pa ni D
(Toecutter) ampak v smislu, manjša litrska moč, manj navito in dlje dela...
(@___T) toe saj s turbino nekako umetno dvigujes prostornino...
(@_BANDIT_) jah, recimo, ampak je ptem pretežek motor, da potem že sm sebe težje obrača D
(+Voith) js mam .
(+Voith) posodo za vitrex >
(@___T) )))
(Toecutter) )
(@_BANDIT_) jest pa litrov v motorju (
(Toecutter) .T, to je res, ampak to je PRISILNO polnjenje...in je motor bolj obremenjen...vsaj tko...po logiki
(+Voith) l vode pa olja skp to racunas?
(Toecutter) mislm da kr prostornine motorja Voith
(Toecutter) )
(+Voith) T da vec litrov v mn placa
(@___T) bandit se od prej... pri meni se loputa hermeticno zapre in ne spusti skozi nic lufta, ko jo spustim. Ima pa en motorcek, da jo odpira, ko je mrzel motor... malo jo odpre.
(+Voith) aja
(+Voith) kva mas pol?
(@_BANDIT_) Toecutter pri prisilnem polnjenju je problem kompresijsko razmerje. Pa naj bo potem . al pa .
(+Voith) autobus?
Joins _lisko_ (_lisko_@...)
(@TurboPugi) evoga turbinca D
(+Voith) mi smo mel man bus je meu . ;)
(Mitja) Evo me nazaj. Sem mel se uprasanj o turbinah, pa sem pozabil.
(@TurboPugi) ???
(@___T) ti kar vprasaj
(@TurboPugi) fak
(@_BANDIT_) Voith ne, mam pa camaro .
(@TurboPugi) I'm le tired
(@TurboPugi) zaenkrat
(@TurboPugi) an
(@_BANDIT_) hehe
(@___T) to mi je vsec, da nekoga zanima in postavi zanimiva vprasanja
(+Voith) men naprimer ni jasn zakaj se vrti lopatca v turbini, zakaj se ne raj ohisje?
(_lisko_) evo ga turbinca....... zrihtajte mi turbino od tipota .TD..... pa vso pripadajočo kramo pa jo zmontiram gorP
(@TurboPugi) Voith??
(@_BANDIT_) LOL
(+Voith) )))
(@___T) loool
(Toecutter) no jaz imam eno vprašanje...
(Mitja) Caki, da se spomnem ) Saj te osnove kolikor toliko vem, ampak kake bolj tocne stvari pa nimam pojma.
(@___T) sej jst tudi nimam pojma o turbinah
(Toecutter) prej je lih kolega našu na netu Felicio s turbino od Tempre TD
(@TurboPugi) a se gremo od letalskih motorjev DD
(@_BANDIT_) mene pa zanima kaj ma število obratov turbine veze z uvozom banan
(+Voith) dej sliko od camarota ;)
(@___T) vse plonkam iz enega malega plonkceglca
(Toecutter) in enkrat je blo rečeno da od dizla to ne klapa
(Toecutter) zakaj?
(@___T) bandit vse )
(@TurboPugi) toecutter a turbina od tdja na bencinarja?
(@TurboPugi) to te zanima?
(@_BANDIT_) turbine od bencinarjev baje nesejo višjo temperaturo izpušnih plinov
(Mitja) To glede dizlov sem tudi jaz slisal. Baje nekaj o temperaturah. Tiste variabilne pa baje zapece skupaj zaradi prevrocih plinov.
(@_BANDIT_) k pr dizlu ni takih temperatur, kolikor je meni znano
(Toecutter) ja sej pravim
(Toecutter) čak
(_lisko_) to bi reku ja...... ker dizl ma bolše zgorevanje..... posledično pa nižje tempatrature
(@TurboPugi) da, zaradi tega se dizli tud počasneje ogrevajo
(@TurboPugi) ker imajo boljši izkoristek
(@TurboPugi) motorja
(_lisko_) heheh prekleto dobr vem D
(@TurboPugi) in gre manj energije v segrevanje
(+Voith) a ni tud tko da se bencinska hitrej vrti?
(_lisko_) k rab km da se ogreje...... pa km da začne vredu laufat D
(Toecutter) to razumem
(Toecutter) evo to
(Toecutter) a je to res ali ni?
(Toecutter) da se hitreje vrti?
(@TurboPugi) po km se ti olje ne ogreje zdle pozimi _lisko_
(Toecutter) in kako potem da se to dela
(@TurboPugi) ampak po cca -
(@___T) a vi bi dali turbino od dizla z spremenljivo geometrijo na bencinarja?
(@TurboPugi) se pa ogreje voda malo prej
(@_BANDIT_) _lisko_ moj dizel takoj lavfa lepo D ( tok tok...)
(_lisko_) TurboPugi se nikol nisem sekiral...... sicer pa pri moji vožnji motor malokdaj pride prek RPM
(@___T) a lahko pobiram vstopnino za tole?
(Mitja) Baje se ze pri dizlih zapece, ce non stop tiscis v polno
(Mitja) ?
(_lisko_) _BANDIT_ sej moj tud... sam glasen je prvih par km pol se pa umir
(_lisko_) )
(+Voith) vbrizg vode si das pa si zmagu
(Toecutter) neeee
(Toecutter) .T
(Toecutter) ne...
(@_BANDIT_) pomoje da lče bi dal tud navadno turbino iz dizla na bencinarja, bi ji zažgalo lopute pomoje. Pa tud razmerje pomoje ni pravo
(@___T) indeed
(Toecutter) govorim za primer Škoda Felicia . z turbino od Tempre .x TD
(@___T) saj pravim
(Toecutter) http//www.mobisux.com/album/data//PICT-med.jpg
(Toecutter) to je to
(_lisko_) jah sej pa logičn..... kok obratov ma dizl pa kok bencinc? logično da ne gre križem
(@___T) to bi samo frrrrr naredilo
(@___T) in potem vse tiho bi bilo
(Toecutter) )
(+Voith) a pa ta skoda dela ok?
(Toecutter) to pa ne mene spraševat)
(@iKst) jo
(@iKst) back
(@iKst) sori da sem zginu )
(Mitja) Toecutter = Venom ?
(Toecutter) bi mogu stratusa vprašat kje je to najdu
(Toecutter) nop
(Toecutter) Toecutter a.k.a Slajdovski
(@TurboPugi) iKst ss use zamudu D
(@iKst) kurc...nism mel izbire )
(@TurboPugi) vredu...
(@___T) http//www.stealth.com/-s-compflowmaps.htm
(@iKst) je blo neki nujnga
(@TurboPugi) tole za danes...
(@TurboPugi) kopiral bom na net
(@TurboPugi) in to je to...
(@___T) tukaj imas vse mape k so uporabne, pa izberi pravo )
(@TurboPugi) vi pa lahko še naprej žlobudrate
(@TurboPugi) hvala za udeležbo
(@TurboPugi) in hvala kolegom za razlage ;)
(@TurboPugi) vidimo se na srečanju!
(Mitja) BTW, kaj bo naslenja tema? A ze kdo kaj ve?
(@___T) pomojem naprej turbine )
(@iKst) tuning nasplosno bi lahko vzgali
(@___T) glede na to, koliko vprasanj je )
(@iKst) kaj se splaca in kaj ne itd
(@iKst) al pa ce gremo samo na podvozje
(@TurboPugi) ne
(@TurboPugi) NA tuning
(Mitja) Ja ne, jaz si jih bom kar na list pisal, da spet ne pozabim )
(@TurboPugi) ?
(@iKst) tut uredu
(@___T) mitja, iscem eno krasno slikco za lazje razumevanje
(@iKst) bom jaz kaksno idejo za bimmerja dobil )
(@___T) nepremicnina tuning? ))))
(@TurboPugi) jah kaj češ
(@TurboPugi) tud to je tema
(@___T) joke )
(Mitja) Turbine? Ker teh FAQov sem ze veliko prebral, ampak boj tocno pa nikjer ne pise.
Quits S (power@BSN---.dsl.siol.net)
(Mitja) Nepremicnina ???
(@___T) mitja joke
(@iKst) ___T bos vidu nepremicnino ko bo gume trgala v cetrti )
(@___T) to izhaja iz svete vojne med dvemi sveovi
(@___T) svetovi
(Mitja) iKst, s si glede BMWja kontaktiral ze koga z , ali M v E?
(@___T) N/A svet ocita turbincem, da imajo turbo lag
Quits W|zz (~lol@BSN---.dsl.siol.net) "Skrivnostna so pota Gospodova"
(Mitja) @.T, a nismo "švabe" skupaj?
(@___T) turbo svet pa pravi, da so potemtakem N/A motorji zadeve "withe neverending lag..."
(+Voith) lancia delta s je resitev turbo lukne
(@TurboPugi) tvoja tipična
(@___T) klasika )
(Mitja) Mi se bomo tepli ce se srecamo )
(@___T) )))
(@___T) ja, a ni res neverending lag? ))))
(@TurboPugi) bumbar turbinarski
(@TurboPugi) boš vidu ti lag
(@TurboPugi) od . camarota
(@iKst) Mitja ne se...se nismo v tej fazi. Zdej karoserijo rihtamo
! @___T se hahlja in si brunda nekaj v brk )
(@TurboPugi) pizda no
(@_BANDIT_) moja gajba ma tak newernding lag, da lahko nogo zlomiš, če padeš vanjo D
(Toecutter) .T, sej....turbolag ni nujno slaba stvar
(Toecutter) DEJANSKO je...
(Toecutter) ampak
(Toecutter) je en čar
(@TurboPugi) seveda
(Toecutter) ko jo ni več
(Toecutter) )
(Mitja) Glej, da bos objavil tudi na BMW forumu.
(@TurboPugi) ko bom velik bom turbinec
(Toecutter) ko brcne ok konj
(Toecutter) kaj konj...
(@iKst) lag ni kul...kul je tisto kar pride po lagu )
(Toecutter) no se
(Toecutter) sej
(@___T) indeed
(+Voith) ko bom velik bom meu mastno turbo lukno >
(Toecutter) ampak če ni laga tudi tista brca ni tko izrazita
(Toecutter) )
(@iKst) Mitja vsekakor...sej mam slikce pa vse, sam nimam casa vna net spravt
(Toecutter) se strinjaš iKst
(@___T) ce ne bi imel majhnega laga ne bi zanal cenit brce turbine )
(@___T) mitja, s kje si ti?
(@iKst) Toecutter ja sej ) tista brca rox
(Mitja) lj
(@iKst) te cist zasvoji
(@___T) na kofe se kdaj oglasi
(@_BANDIT_) ej __T k bom zalavfal mojo gajbo, bo tvojo turbinco skup potegnilo, k ji bo zraka zmanjkalo DDDD
(Mitja) Trojane?
(+Voith) eh sam ena turbina je tehnicno zastrarel sistem.. brezveze
(@___T) bandit jasno )
(@_BANDIT_) LOL
(@iKst) Mitja zdej smo plan spremenil...bomo nardil drift pickup )
(Mitja) Pickup? Iz E?
(@iKst) Voith twinturbo sux
(@iKst) Mitja ja )
(+Voith) glede na razvitost bi lahk ze zdavni nardil x bolse motorje k so zdj
(Mitja) ?????
(+Voith) ma kva sux
(Toecutter) ma daj _BANDIT_...itak maš motorček za brisalce tok velik ko jaz mašino...|
(+Voith) eno mejhno pa eno big bore turbino das skp
(Toecutter) )
(+Voith) dobis superiorno zadevo
(@iKst) Mitja http//freeweb.siol.net/ikst/e.jpg pa se iste barve je nas )
Joins YugoGTI (~YugoGTI@vo-.dial-up.volja.net)
(@___T) voith ja, ford je to naredil in zdej vsi posnemajo
(@_BANDIT_) Toecutter LOL
(+Voith) al das pa kompresor pa turbo skp
(+Voith) to je nardila lancia
(@iKst) ___T RX je to mela pred vec kot leti
(Mitja) iKst lol )
(@iKst) Mitja neki posebnega bo )
(+Voith) lancia je itak najbol odfukana na tem podrocju
(+Voith) . hp P
(Mitja) Tebe bojo banal iz BMW foruma )
(+Voith) top that
(+Voith) >
(@iKst) Mitja hehe...sej bomo vidl kako bo projekt uspel )
(@iKst) upam da boste BMW driverji zadovoljni
(Krofl) Ajde folk....ale ideja je zakon! RESPECT!!!
Parts Krofl (Krofl@BSN---.dsl.siol.net)
(@___T) Mitja http//haktar.select-tech.si/shema.jpg
(Mitja) Z pickupom ne! )))
(Toecutter) sam mam jz tud lag na mašini za brisalce...za vodo no...
(@iKst) Voith nic posebnega...tistih konjev je tam itak samo zaradi ogromne turbine
(@___T) ta mi je najbolj vsec od vseh
(Toecutter) mal traja predn špricne na šajbo)
(@iKst) sam ko spricne je pa hudo )
(+Voith) ixt tud so jih vn stisnl
(Toecutter) mušice doživijo water boost
(+Voith) sam point je pa to da je tist state of art masinerija
(@iKst) Voith tut iz kaksne druge . masine se da podobno ven dobit
(+Voith) ne pa to k je v povprecnem avtu
(@___T) rx je imela fantasticne probleme z regulacijo prehoda med turbinama
(+Voith) se da sam tist je vseen umetnisko izvedeno
(Toecutter) samo je pa tud še nekaj
Joins Mare_r (~marei@...)
(@___T) mene matra water/methanol injection
(Toecutter) zakaj je v evropi toliko več kopresor-majstrov in toliko manj turbo-majstrov?
(+Voith) najd en avto k je tok izpopolnjen kot je lancia ECV
(Toecutter) kompresorja ni problem vgradit v EU recimo, medtem ko je specialistov za turbine mnogo manj
(@___T) kompresorje je populariziral mercedes, a jih tudi ze ukinjajo baje
(@iKst) Voith a govorimo o dirkalniku al cestni varjanti ?
(Toecutter) če gldamo BMW...
(+Voith) mas tud cestno varjanto tega avta sam ne ecv
(@iKst) brb
(Toecutter) vsi tunerji skoraj ponujajo kompressor-nachrustung
(+Voith) pac iz pleha pa plastike
(Toecutter) turbo pa skoraj noben
(Toecutter) v ameriki je pa več tega|
Joins CiCn (AliEn@BSN---.dsl.siol.net)
(+Voith) kompresor ist krieg
(+Voith) )
(+Voith) si misljo nemci
(@_BANDIT_) jest sem za blower....
(Toecutter) dobr, ampak ali je turbina dost man zanesljiva
(Toecutter) ali je bolj komplicirana vgradnja
(Toecutter) al kje je fora?/
(@___T) ni mi cisto jasno, zakaj bi si poveceval porabo in znizeval navor pri cisto nedolznem krizarjenju brez potrebe po pospeskih, ko moram se vedno in nepreklicno obracati kompresor preko jermena?
(+Voith) turbino je treba bol merkat kot kompresor ane
(@_BANDIT_) če vprašaš safyja, se turbine zelo hitro kvarijo, zato je on dal v njegovega safrana rajši kompresor
(@___T) zadnjic smo pregledali turbino od blue_gtija
(Toecutter) ponujajo tudi kopresorje z sklopko ki izklopi kompresor pir nizkih obratih...za skeptike kot je naš a.T
(Toecutter) )
(Mitja) @.T, to mi je bilo nekako jasno, ampak vseeno nekako nisem povezal celotne slike skupaj.
(Mitja) thx
(@___T) mitja lustna slikca, ne?
(@___T) mitja private msg
(@___T) skratka, turbina po . kilometrih skoraj kot nova... nobenega lufta, nic razpokana
(@___T) v mejah zdrave normale
(Toecutter) če znaš delat z njo lahko preživi motor...so they say;)
Parts Mare_r (~marei@...)
(@___T) yup
(+Voith) ej a ma kdo kksn oglasnik novejse izdaje doma?
(@___T) moja ima . in se vedno je v kondiciji da v overboostu nafila , bara
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Če ima kdo boljši log, naj mi pošlje, da ga dam gor.

V temle manjkajo cifre, ki jih je pojedel filter :(
Odgovori