Stran 1 od 1

Kaj je najbolje

Objavljeno: 21 Apr 2008, 07:15
Napisal/-a discovery
Pozdravljeni!

Trenutno imam na Roverjevem V8 3.9 motorju kolektorje 4-2-1,naprej v en lonec in nato pred zadnjo akso ven. Vsaka stran je zase (ni nobene povezave med njima).

Razmišljam, da bi malo spremenil sistem ker je preveč glasen. Pa me zanima kaj je bolje. Predvsem s temi povezavami, H, X, Y,? Trenutno sem najbolj ogret za kolektorja 4-1 (http://www.v8tuner.co.uk/product.php?id=476 ) in X povezavo med njima,...

Kaj mi predlagate?

Že v naprej hvala

Objavljeno: 21 Apr 2008, 07:42
Napisal/-a spaljeni
Dobi si izpušne lonce od 4.6 motorja range roverja in bo zadušilo. Kolega je tako rešil problem.

Objavljeno: 21 Apr 2008, 09:25
Napisal/-a Charger
Dva lonca na vsaki strani. Samoeden je premalo.

Objavljeno: 21 Apr 2008, 10:05
Napisal/-a discovery
hemingway: Menla sva se že, vendar o drugih stvareh in drugem avtu.

Hvala za predloge... bolj kot drugo me najbol zanima kako izvest prvi del...kakšni kolektorji bi bli najboljsi, in potem kako združit strani, če jih sploh. Sedaj jih nimam, pa imam občutek da bi bilo bolje če bi bila združena.

Vem samo to, da če je kot zdej, ga v nizkih obratih meče, če bi bil "H" bi ga malo manj. Menda bi bila "X" združitev najbolj, ali ne? Kako pa je z "Y".
Kake prednosti slabosti...

hvala!

Objavljeno: 21 Apr 2008, 13:58
Napisal/-a Symon
Ptedvidevam da združitev cevi. Sedaj ima 2 lonca potem pa pri Y bi imel enega, pri H pa dva vendar bi bila vmes povezava. Kolikor vem ta povezava mora biti prijatelj mi je govoril nekaj o tem za Mazdin V6 motor, da je brez H povezave zvok obupen.

Objavljeno: 21 Apr 2008, 17:33
Napisal/-a discovery
Oj....oprostite ker se ne znam izrazit...

Symon me je najbližje razumel.

Govora je o tem, da ker bom moral modificirati izpušni sistem ker je nekoliko preglasen, sem razmošljal o kompletni obnovi-spremembi. Ker je V motor imam na vsaki strani motorja po en kolektor 4-2-1. Če gledam naprej, gre iz vsakega od kolektorjev cev v en lonec in iz tega lonca ven je konec. Se pravi, da se izpušni plini cilindrov iz leve strani in cilindrov desne strani nikoli ne "srečajo".

Tu je primer "H" povezave
Slika

Tu je primer "X" povezave
Slika

Tu sta pa najprej "Y" in potem "H" (ne gledat napisa V6 in V8 ker je za mustange)
Slika

Zaenkrat sem zagret da bi zadevo naredil tako kolektorja 4-1 in potem z "x" povezavo, naprej v lonca in ven. Ne vem pa se ali bo treba po dva na vsako stran, ali se da po enega, ki bi nekoliko bolj dušila.

Sej ne da ne bi bil všečen zvok, vendar je preveč močen glas. Naprimer večkrat grem na hrvaško. In ni varjante da bi speljal, ne da bi une kučice na meji ne zaresonirale tko da stekla zažvenketajo.

Upam da sem bil sedaj vsaj mal bolj razumljiv?

p.s. Te modifikacije nimajo veze z glasnostjo (lahko bi samo lonce zamenjal ali dodal) vendar, ker se bom že lotil zadeve, bi rad naredil auspuh od začetka do konca. Upam.

lp

Objavljeno: 21 Apr 2008, 18:34
Napisal/-a flat4
Jah kokr je men znano na V8 največ tlačijo X združitve, sam je pa spet odvisno na kaki oddaljenosti od motorja je združitev, da stisneš najbolj optimalen navor iz motorja. Se je treba malo bolj poglobit v zadevo, ne samo kero združitev bi bilo dobr met.

Objavljeno: 23 Apr 2008, 08:12
Napisal/-a kennmann
Pejdi k Jures Janezu, pa ga vprasi kaj ti priporoca. Ce bo kdo vedu, bo on ziher. Pa povej, da ti je dr. Igor povedu za zadevo. Bos verjetn dobu se kake % off.
http://www.jures-jj.si/predstavitev.html

Objavljeno: 23 Apr 2008, 10:26
Napisal/-a nebivedu
Jureš je na potepanju z defendrom v afriki in ga še nekaj časa ne bo nazaj.

Objavljeno: 23 Apr 2008, 15:15
Napisal/-a kennmann
huh dvomim... se razen ce je na brzino sel - v ponedeljek je se bil doma.

Objavljeno: 25 Apr 2008, 06:48
Napisal/-a discovery
Oj, sori sem bil odsoten tri dni...

Hvala za informacijo, se bom oglasu kaj pri njemu. Drugače pa sem se mislu sam "igrat" s tem.

Hvala!