Vodni hladilnik
Vodni hladilnik
Kupim vodni hladilnik od honde civic 93 do 97. Nevem al majo različno močne različne dimenzije, tavelikega rabm če obstaja. Če ma kdo izkušnjo da ti kilerji pokajo ali začnejo puščat pa naj mi pove in bom dal naredit custom.
Kolega ima S2 , se kar navit (11 sec na 400m, cca 450KM) in je s serijskim hladilnikom , ki stoji ob motorju kar zadovoljen. Tudi kadar testiramo pod polno obremenitvijo ni znakov pregrevanja.
Dodal pa je hladilnik olja kot na eni izmed slik, ki si jih prilimal. Zadeva se kar pozna in dobro vpliva na hlajenje.
Ce rabis se kaksne infomracije iz prve roke, lahko pomagam :-)
Dodal pa je hladilnik olja kot na eni izmed slik, ki si jih prilimal. Zadeva se kar pozna in dobro vpliva na hlajenje.
Ce rabis se kaksne infomracije iz prve roke, lahko pomagam :-)
Informacije so vedno dobrodošle tako kot hladn pir. Trik je v tem da ta hladilnik je sicer popolnoma zadovoljiv ampak js bi rad montiral sesalni kolektor od S4 kot ga ma un ki mi je dal idejo ker s tem za dva metra skrajšam cevovod za boost. Če naredim to in dam malček večji interkuler spred pridobim na odzivnosti kar precej. Iskal sm rešitev kako tole šaro zbasat skupaj in je tole najboljša ideja kar sm jih najdu na netu pa v teh nekaj letih sm vidu kar precej rešitev.
Oljni hladilnik pa že mam sicer serijskega spodi in bom apgrejdu po potrebi. Itak mam zdej še vse skup serisjko če lahko temu kar sm zložu skupi tako rečem in samo počas zbiram kose. Sm pač omejen na par jurjev na leto in to dobesedno en par jurjev tko da gre reč precej počas.
Oljni hladilnik pa že mam sicer serijskega spodi in bom apgrejdu po potrebi. Itak mam zdej še vse skup serisjko če lahko temu kar sm zložu skupi tako rečem in samo počas zbiram kose. Sm pač omejen na par jurjev na leto in to dobesedno en par jurjev tko da gre reč precej počas.
Pri prej omenjem S2 smo predelali original sesalni kolektor tako da je sedaj loputa za zrak spredaj. Tako da hladilnik brez tezav ostane tam kjer je.
Cela predelava je stala nekaj jurjev EUR. Turbina, injektorji, intercooler, elektronika. Dobro je kje dobit odmicne od 2.3 motorja.
Ko je bil se na serijski turbini smo ven spravili 330KM, 12.6 sec na 400 metrov. Baje svetovni rekord
Cela predelava je stala nekaj jurjev EUR. Turbina, injektorji, intercooler, elektronika. Dobro je kje dobit odmicne od 2.3 motorja.
Ko je bil se na serijski turbini smo ven spravili 330KM, 12.6 sec na 400 metrov. Baje svetovni rekord

Popolnoma jasno je da če daš reverse intake pol hladilnik ostane. Js pa bi rad dal od AAN kolektor ker ima distribucijo zraka bolenakomerno kot vsi reversi in boljšo kot vsi plenumi. Od AAN intejk ima tolk idealno razporeditev kot se jo fizično skor da dosežt. Trik pa je v tem da mi ni dvakrat delat stvari. Kar se pa tiče ostale predelave pa ne bomo kle ker tolk ko sm js omejen s financami se lahko zgodi da avto nebo nikol mel druge turbine in bo pač laufu samo na tem remapu kot ga ma trenutno. Sej ni da bi bil podhranjen zdaj ampak kw ni nikol preveč.