Geometrija podvozja (prednje roke po nižanju) neki razmišlam
Geometrija podvozja (prednje roke po nižanju) neki razmišlam
Če kdo kej ve nej napiše.
Gre se za to da naprimer pri serijskem avtu sprednje roke stojijo tako kot je na sliki spodaj levo.
Se pravi pri obremenitvi v ovinku gre zunanje kolo v negativ in pomaga še dodatno k boljši trakciji (ker je vpetje roke na okvirju višje kot na prstu kolesa in rotira okoli osi)
Če avto malo znižamo ni nekih hudih razlik, pri konkretnem nižanju pa pride do tega, da roka stoji tako da je na okvirju nižje kot na pestu (na isti sliki desno ) to pomeni da pri obremenitvi zunanje kolo še bolj vleče na noter v pozitiv in se že tako obremenjena guma pelje "po boku"
Torej rešitev bi bila nižanje vpetja na pesti ali višanje vpetja na okviru podvozja(ni izvedljivo ker ni prostora)
Vem da se to dela, ker sem zasledil na enem tujem forumu nekaj(ne vem več kje)
Gre se pa zato, ker sem na moji gtv opazil da roke tako stojijo, ker je avto zelo znižan.
Rad bi jih pa postavil kot je rdeča črta, rumeno rdeče pa bi bil nek distančnik
Gre se za to da naprimer pri serijskem avtu sprednje roke stojijo tako kot je na sliki spodaj levo.
Se pravi pri obremenitvi v ovinku gre zunanje kolo v negativ in pomaga še dodatno k boljši trakciji (ker je vpetje roke na okvirju višje kot na prstu kolesa in rotira okoli osi)
Če avto malo znižamo ni nekih hudih razlik, pri konkretnem nižanju pa pride do tega, da roka stoji tako da je na okvirju nižje kot na pestu (na isti sliki desno ) to pomeni da pri obremenitvi zunanje kolo še bolj vleče na noter v pozitiv in se že tako obremenjena guma pelje "po boku"
Torej rešitev bi bila nižanje vpetja na pesti ali višanje vpetja na okviru podvozja(ni izvedljivo ker ni prostora)
Vem da se to dela, ker sem zasledil na enem tujem forumu nekaj(ne vem več kje)
Gre se pa zato, ker sem na moji gtv opazil da roke tako stojijo, ker je avto zelo znižan.
Rad bi jih pa postavil kot je rdeča črta, rumeno rdeče pa bi bil nek distančnik
Te slikce ne drzijo, ker spodi roke niso fiksno vpete na pesto, in se lahko kot spreminja, tk da ce mene vprašaš, sam položaj roke ne upliva na camber pri stskanju vzmeti.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Seveda so fiksno vpete preko krogličnega zgloba, ta zglob nardi mogoče kak mm premika.
Sm mel podvozje dol pa sm probavu tud že.
To je drugač extremen primer, do zdej še na nobenmu avtu nisem mel roke višji pr kolesu kot na okvirju podvozja. Ta gtv je pač tolk u podn zabita da je pršlo do tega pojava.
Sm mel podvozje dol pa sm probavu tud že.
To je drugač extremen primer, do zdej še na nobenmu avtu nisem mel roke višji pr kolesu kot na okvirju podvozja. Ta gtv je pač tolk u podn zabita da je pršlo do tega pojava.
Niso fikso vpete, ker je kroglični zglob. Če ga nebi bilo potem bi pa bile fiksno vpete.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
za subaruja obstajajo podaljšani končniki ki ti kot sprednje roke vrnejo v original pozicijo, zraven tud končniki volanske letve. To je za avte z macPherson spredjim vpetjem.Rešitev za avte z double wishbone vpetjem je, da se menja zgornje vpetje z "krajšim".
zgleda pa tkole - Whiteline Roll center adjustment kit
poglej če kej takega obstaja tudi za alfe.
zgleda pa tkole - Whiteline Roll center adjustment kit
poglej če kej takega obstaja tudi za alfe.
Alan imaš prav, idealno za geometrijo pri macphersonu je da roka deluje največ do vodoravnega položaja. Zato ima veliko zelo znižanih avtov probleme z lego, čeprav si lastniki tega ponavadi nočejo priznati. Sam bi se držal načela, da se ga zniža le toliko, da je roka tudi pri obremenitvi največ vodoravna, sam nagib karoserije pa bi reguliral s kvalitetnimi stabilizatorji, seveda če ti je v interesu maximalen grip in ne samo izgled.
Ker pa si po naravi ekstremist pa ti bo verjetno večji izziv druga varjanta, da spremeniš vpetje roke na pestu. Ideja je prava, izvedba je pa po mojem kar problem, predvsem v smislu zagotavljanja zadostne konstrukcijske trdnosti oz po domače da ti česa ne utrga.
Je pa po moji logiki in znanju geometrije potrebno ali podaljšati stranico amortizerja, ali skrajšati stranico roke, in ne obratno kot je @cheno napisal z daljšimi končniki, saj le ti še dodatno povečajo kot roke.
Bom poskusil tekom dneva zrisat kako si to predstavljam
Ker pa si po naravi ekstremist pa ti bo verjetno večji izziv druga varjanta, da spremeniš vpetje roke na pestu. Ideja je prava, izvedba je pa po mojem kar problem, predvsem v smislu zagotavljanja zadostne konstrukcijske trdnosti oz po domače da ti česa ne utrga.
Je pa po moji logiki in znanju geometrije potrebno ali podaljšati stranico amortizerja, ali skrajšati stranico roke, in ne obratno kot je @cheno napisal z daljšimi končniki, saj le ti še dodatno povečajo kot roke.
Bom poskusil tekom dneva zrisat kako si to predstavljam
To je bilo govora okoli honde S2000, kjer so dokazali Alanovo teorijo v praksi tudi s hitrejšim krogom na pisti.
evo še link:
http://www.maxrev.net/index.php?location=RCAreview.htm
evo še link:
http://www.maxrev.net/index.php?location=RCAreview.htm
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
E to, eni zastopjo kaj sm hotu
Bom probal postružit iz železa tak kos da bo na eni strani konus za v pesto, na drugi strani pa konusna luknja v katero bo pasal zglob iz roke.
Tkole nekak: (plave barve je kos ki ga bo treba narest, sivo je rob feltne, črno pesto, zeleno vijaka, rdeče roka) ne me držat za obliko in natančnost, ker to je v paintu narisano
Bom probal postružit iz železa tak kos da bo na eni strani konus za v pesto, na drugi strani pa konusna luknja v katero bo pasal zglob iz roke.
Tkole nekak: (plave barve je kos ki ga bo treba narest, sivo je rob feltne, črno pesto, zeleno vijaka, rdeče roka) ne me držat za obliko in natančnost, ker to je v paintu narisano
Tole je pa zakon stvar: http://www.racingaspirations.com/macphersongeometry.php
Tlele lohk vsak proba kako se mu obnaša kolo med obrmenitvijo, jutr grem pomert vse na mojo pa probat.
Tlele lohk vsak proba kako se mu obnaša kolo med obrmenitvijo, jutr grem pomert vse na mojo pa probat.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Super stran !!!alanq4 napisal/-a:Tole je pa zakon stvar: http://www.racingaspirations.com/macphersongeometry.php
Tlele lohk vsak proba kako se mu obnaša kolo med obrmenitvijo, jutr grem pomert vse na mojo pa probat.
MUGEN CR-X
Špica! Svaka čast za tale find, jst sm si že catio inštaliru pa je mal prehuda zame. Tole je pa lepo simpl.alanq4 napisal/-a:Tole je pa zakon stvar: http://www.racingaspirations.com/macphersongeometry.php
Tlele lohk vsak proba kako se mu obnaša kolo med obrmenitvijo, jutr grem pomert vse na mojo pa probat.
Nadaljuje se v moji temi: http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... &start=140
Re: Geometrija podvozja (prednje roke po nižanju) neki razmišlam
Mene bi pa zanimal,kje bi lahko dobu tak končnik,ki ima luknjo skoz (kroglični lezaj)...Al pa da ima daljši vijak...Se gre pa za BMW E36....
Neki podobnga kot je na spodnji sliki...
Hvala
LP Nejc
Neki podobnga kot je na spodnji sliki...
Hvala
LP Nejc
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Re: Geometrija podvozja (prednje roke po nižanju) neki razmišlam
U huda zadeva, zgleda kot uniball. Pomojem to dela kaka resna tunerska firma za rally avte ali pa je bolj domača izdelava.