menjava volana z desne na levo

Vse kar je za povedati in ne paše v druge kategorije...
batistuta
Greenstuff
Prispevkov: 26
Pridružen: 20 Apr 2008, 07:52

menjava volana z desne na levo

Odgovor Napisal/-a batistuta »

a obstaja firma v sloveniji ali ce ima kdo kak naslov iz nemcije , avstrije ki predela volan in armaturko z desne na levo...
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Za ker avto te pa zanima?

Jaz tudi mislim kupit tak "problem".
\:D/
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

po besedah enega mojega znanca,ki je med drugim že kar nekaj avtov iz UK pripeljal k nam,se kar hitro navadiš volana na desni,pa te ne moti več...ker mu nisem verjel,mi je dal za peljat...z začetka je čudno,čez nekaj časa pa skor ni več razlike...če pa imaš prav željo zrihtat,potrebuješ novo volansko letev,armaturo(samo plastiko) ter mogoče še kakšno malenkost...

LP
Zadnjič spremenil Ferrarist, dne 22 Avg 2009, 10:56, skupaj popravljeno 1 krat.
batistuta
Greenstuff
Prispevkov: 26
Pridružen: 20 Apr 2008, 07:52

Odgovor Napisal/-a batistuta »

ker sm nekje gledu na eni nemski strani da naj bi bila ena firma k se s tem ukvarja...za skylina r-34 se gre...

sam nevem kako bi to pol gledal na lpp k bi su homologirat...baje je blo velik komplikacij z rumenim skylinom ki je v sloveniji...
uros
Mal več k dim
Prispevkov: 82
Pridružen: 30 Apr 2007, 15:27

Odgovor Napisal/-a uros »

Vprašaj jo kaj vse je bilo treba predelati.

Sicer pa odvisno kater avto kupiš, če obstaja za evropski trg le, da je različica druga, potem lahko za moje pojme brez težav zamenjaš.
Symon
Pawa user
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 Apr 2007, 21:43

Odgovor Napisal/-a Symon »

batistuta napisal/-a:sam nevem kako bi to pol gledal na lpp k bi su homologirat...baje je blo velik komplikacij z rumenim skylinom ki je v sloveniji...
Ja ampak veliko problemov je bilo zato ker je gor bodykit, hauba cela razrezana, Rota feltne, zajčniki na haubi, hood pini, ker ni imela zavesc in naj bi v avte zadaj metalo kamenčke, ker je gospod Lovec na LPP kreten... Avto je imel nemško homologacijo za VSE na avtu, prejšnji lastnik je dal 2500€ za nemško homologacijo vsega na avtu. Ampak neee, pri nas to ne velja, moraš vse še enkrat zmutiti, na koncu ga je motil celo športni filter ker so bili K&N papirji, filter je bil pa Apexi. Predvsem to je zelo nevarno ja in se je treba zatakniti ob to in težiti za tak detajl. #-o Aja in gospod Lovec je mojster je rekel, da se je pozanimal, da v Evropi teh avtov ni registrirati in, da niti Dekra niti TÜV nista še nikoli homologirala nobenega takega avta. Pismo potem se Nemci vozijo na črno al kaj?? ](*,) Tkole je, če na LPP dela dedek, ki pozna predelave samo iz časov Abarth predelav vse ostalo je zanj španska vas. V penzijo naj gre pa prepusti delo kakešnemu, ki bo zadevo delal z veseljem in se bo na avte res spoznal... :-°
Če bi bil pa avto original bi morala samo zamenjati parabole in bi šel avto čez tehničnega. ;)

Kar se tiče menjave volana je pa pri Skylineu menda problem v prostoru. ;) Ne bom trdil 100% ampak kolikor sem nekje prebral je zaradi prostora (turbina, avspuh) fizično nemogoče postaviti volanski drog na levo stran. Zato te firme ki se s tem ukvarjajo menda naredijo vse skupaj v sami armaturi. Na jermen/ketno in imaš volan na drugi strani. Žal ne najdem linka, nekje sem videl kako so to grdo naredili pri eni firmi ki se s tem ukvarja. Da grdo narejene armaturke ne omenjam. [-X

Moje mnenje: Če misliš uvozi original potem pa ne glede na to koliko ga boš predelal ti samo govori, da je original. :D Boš pa imel malo lažje delo saj bodo vsaj eno malenkost vedeli o avtu, tudi neke direktive so zdaj tudi pri nas. Vesna je morala čakati na neke direktive iz Nemčije, da je gospod Lovec dovolil, da se ga kljub vsem papirjem lahko registrira. Volana na desni se boš pa hitro navadil samo ne prehitevaj potem tovornjakov/avtobusov/kombijev/SUVjev. :D Če pa že boš bi pa rad vnaprej zaaral motor, menjalnik, LSD, akse, bremze pa mogoče še kak detajl... :twisted:
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

V nemčiji je sam en pogoj ubistvu in to naj bi blo za vso EU.

Če ma avto COC papir, ti nima noben kaaaajjj težit....nikakor.

Sicer pa ferrarist, se lahko pozanimaš katere papirje vse potrebujem od firme oz. od privat osebe.

PS. Izvedel sem da imajo začasne tablice oz. zavarovanje podobno kot v nemčiji, tako da ni nujno transport.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
batistuta
Greenstuff
Prispevkov: 26
Pridružen: 20 Apr 2008, 07:52

Odgovor Napisal/-a batistuta »

pol vecino avtomobiliov ne mores prehitevat....ker koker je blo govora so vesno kr zajebaval...a nemski tuv potem pri nas ne vela, kaj pa nas tuv v nemciji..
Symon
Pawa user
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 Apr 2007, 21:43

Odgovor Napisal/-a Symon »

Malecky napisal/-a:V nemčiji je sam en pogoj ubistvu in to naj bi blo za vso EU.

Če ma avto COC papir, ti nima noben kaaaajjj težit....nikakor.
Povej ti Lovcu, ki je rekel, da to njega ne zanima in so ga motile mrežce na haubi ter to, da na Rota feltnih uni majstri pod avtom niso našli številk, ki bi ga zadovoljili. Slika Pa, da se razumemo, feltne so bile vpisane tudi v Nemčiji! Če je rekel, da mora dati zavesce češ, da bo metala kamenčke v zadaj vozeče (pa guma ne gleda nič bolj ven kot na večini takih avtov). Za Rota feltne se pač ne dobi papirje in je znorela in mu dala link do neke strani pa rekla naj se pa un zmeni, da mu dajo TÜV, če misli, da niso OK feltne. Na koncu je popustil in celo malo upošteval to, da so deli še v Nemčiji homologirani. Aja pa mislim, da so mogli meglenko poštrihati al nekaj takšnega.
Saj pravim, če imaš serijskega se zna zgoditi, da skoraj ne bo težav. Če pa misliš nabaviti že s predelanim motorjem se zna zgoditi, da bi imel težave zaradi glasnosti izpuha, izpušnih plinov, kakšnih čudnih elementov pod haubo za katere Lovec sicer ne bi vedel čemu služijo ampak bi pač rekel, da niso videti original in nimaš TÜV in bi te lepo vrgel.
\:D/
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Ma sem se že kregal js dol ene par ur zarad original Focus RS spojlerja, za katerega itk ni TUV papirja.

Pol bom pa gledal bolj original, problem mam še, ker me najbolj zanima ravno vozilo, kater je prvotno iz Japonske in pol v UK.

PS. A v slo obstaja kaka "posamična" homologacija....kako pa spravjo skoz domači mojstri? A ni neka varianta da daš komplet avto pregledat in ima da štima?
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Symon
Pawa user
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 Apr 2007, 21:43

Odgovor Napisal/-a Symon »

A zdaj bi pa kr vsi šli na Nissane al kaj? #-o :D

Tole bi se moral kar pozanimati. Da se naprimer baje izdelati avto ter homologirati ampak je drago kot žafran. Imajo ne vem koliko točk, ki jih preverijo in za vsako je treba plačati. Vsaj tako mi je nekdo govoril, ki ima namen narediti nekaj podobnega Caterhamu.
Aja še ena zanimivost. VIN koda ima nekaj številk "premalo". Še Nissan Slovenija ji je rekel, da se je gotovo nekaj zmotila, ko je govorila po telefonu. Na začetku, ko je rekla, da je Skyline je oseba na drugi strani pri Nissan Slovenija rekla "aha a to je en SUV a ne?". \:D/
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Js ne grem na nissana....

Grem na 4WD, nekej bolj domačega...že poznanega zato pa JDM verzije da so bolj opasne. :-({|=
Slika Tuning makes the heart grow fonder
uros
Mal več k dim
Prispevkov: 82
Pridružen: 30 Apr 2007, 15:27

Odgovor Napisal/-a uros »

Imprezo, katera verzija? Japonci jih imajo kar nekaj zase. :)
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

JDM 2003 verjetno, če bo Focus nared pa mogoče 2006 in več.

Čakam pa odgovor Litchfielda za Type25 če mi eno rabljeno spedenajo na LHD.

JDM Impreze imajo twinscroll turbo, kovane kose, čez 8krpm redline, DCCD, IC spray ipd. Čipane majo 4s do 100. \:D/
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

za kak avto se je pa tole šlo-okrog teh komplikacij s kamenčki itd...?

drugač me pa zanima še,ali je samo LPP pooblaščen za izdajanje homologacij za uvožena vozila???a jih ni več?


drugač je pa tist lovec tak debil,da ga ni večjega... moje tomasonke sem prodal naprej enemu prijatelju za na audi A4 B6...grem na tomason.de,povlečem dol tuv...mož gre s tem tuvom v ajdovščino čakat tega ku*ca od lovca,to budalo vidi, da feltna gleda izpod blatnika in zateži...seveda pa NIKJER ne piše,da feltna nesme gledat izpod blatnika,piše le,da ne sme tekalna površina gledat ven...no,mož me pokliče,da ima probleme,se pripeljem,mi lovec razloži kaj je narobe,pol sem pa popizdil in mu zabrusil nazaj, ali mogoče on ve več kot možje pri TUV-u...sem ga vprašal če je pismen,pol sem mu pa reku,naj prebere tuv...čist tiho je bil,se obrnil in potrdil homolomo :D

nevem pa kako bi blo,če bi me slučajno še enkrat videl...verjetno bi se potrudil kolkor se da,da bi me nategnil...



ON topic:Malecky,a litchfieldca od Drašlerja ma levi ali desen volan?
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Ne, je LHD.

Mi pa ni čist jasno kako je tisto litchfieldka, če je bla tjunana nek v makaronlandu.

Ne poznam dost avta da bi vedel kaj več, nekaj mi je povedal Kržič.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Symon
Pawa user
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 Apr 2007, 21:43

Odgovor Napisal/-a Symon »

Ferrarist napisal/-a:za kak avto se je pa tole šlo-okrog teh komplikacij s kamenčki itd...?
Tole je ta nevaren avto, ki bo kamenjal vse za sabo. 8-[
Slika


JDM Impreze so bile že zdavnaj WRX s kovanimi internalsi, ko je ostali svet dobival komaj GT... ](*,) Dobra odločitev. =D>
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

Pol bota pa že 2 JDM 4wd importa :-°

Slika

:priklon
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

A ni to dost težka krava? Drgač pa drk material! :priklon

Imprezo bo še skoz lažje predelat na LHD, pri GTR-u se niti ne bi ubadal oz. zdaj sploh ne gledam drugega, razen ugodne EVOte še mogoče.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

http://www.gtfours.co.uk/what/weight/205/weight.htm

ni take sile, itak bo dost vn letelo :-° pa slučajno bo dost karbona gor tak da ene 1200 bo pol vse skup težk.

zanima me pa samo JSPEC WRC model ker ma od water injectiona, antilaga,...vse je pripravljeno ampak "blokirano". Pol pa viva la odpadi in bella italia po eno levo armaturko pa volansko =P~[/b]
Odgovori