Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Zadnjič smo podrli moj stari avto (Legacy 2.2), v katerem je bila montirana sklopka s kartonsko lamelo (Sinter); sklopka je imela za sabo slabih 50.000 km, pravtako vztrajnik, ki je bil montiran istočasno (železni, lajšan; Competition Clutch).

Lamela sklopke je bila menjana s karbonsko pri Sinterju; šlo je za rabljeno sklopko in lamelo (cca 10.000km, Sachs).

Na vztrajniku in potisni plošči je bilo moč opaziti neenakomirno obrabo - take lise tu in tam... kot da bi nekdo pobrusil s fleksom.

Žal nisem slikal - zato le skica:
Slika

Ima kdo idejo, kaj bi lahko povzročilo tako neenakomirno obrabo?
Je sploh razlog za paniko?

Na lameli sami ni nič videti; je pa bila zakurjena 3-4x (do te mere, da ni več grabila; ko se je shladila je bilo vse ok).
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
kovcek
Pawa user
Prispevkov: 139
Pridružen: 09 Maj 2006, 08:58
Kraj: Murska Sobota

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a kovcek »

To se je zgodilo tudi meni, krivo pa je bilo drsenje sklopke (katero se btw. sploh ni občutilo) in posledično kurjenje vztrajnika in potisne plošče, prav tako s sinter karbonsko lamelo


zgledalo pa je takole:

Slika
Zadnjič spremenil kovcek, dne 16 Dec 2009, 14:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Bi lahko bila vzrok slaba potisna (švoh peresa - vzmeti) ali je kaj drugega?
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
kovcek
Pawa user
Prispevkov: 139
Pridružen: 09 Maj 2006, 08:58
Kraj: Murska Sobota

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a kovcek »

GorazdO napisal/-a:Bi lahko bila vzrok slaba potisna (švoh peresa - vzmeti) ali je kaj drugega?

tudi možno...jaz sem potem zamenjal sklopko in dal na 4-peresa + potinsno ploščo z dvojnimi peresi
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a Charger »

Potisna plosca ne zmore drzati tega navora. Pomaga predelana potisna s dvojno vzmetjo.
Ce rabis povej.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Sklepam, da če bi bla not navadna lamela bi vse skupaj crknilo. Zdaj je še vseskup "delalo" - avto se je normalno vozil in vse...
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Dajte not serijsko lamelo in vse težave bojo čudežno izginile, pa še mir bo za 100-200kkm.
Če rabite močnejšo sklopko pa iščite razne racing troperesne, dvojne košare....

Sinterjeva lamela je bratu drsela že ko je peljal ven iz garaže (ostalo vse novo Sachs), drsi še danes 12 lastnikov kasneje. Kolegu je drsela pol drift sezone dokler ni razpadel vztrajnik, za tem je pa vozil 2 sezoni dokler ni prodal avta z serijsko brez težav.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Uporabniški avatar
bajta
Edini tukaj ki obožuje avte
Prispevkov: 186
Pridružen: 31 Avg 2006, 16:53
Kraj: ravne na kor.

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a bajta »

js ko sem pred kakšne pol leta klical sinterja. je začel kar nekaj mečkat glede teh karbonskih lamel. da so zelo pogosti problemi. simpl obrazložitev. iz njegove strani. da navadna sklopka se obrabi in z tem "usede" ta karbonska se pa ne..
Uporabniški avatar
karel
Mal več k dim
Prispevkov: 63
Pridružen: 16 Jan 2007, 11:58
Kraj: zg.Savinjska

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a karel »

Se mi je zdelo,da te kartonske lamele tudi terjajo svoj davek
se pravi,da puščajo posledice.
スバル レオーネ coupe RX II
Uporabniški avatar
UrosS
Pawa user
Prispevkov: 108
Pridružen: 15 Avg 2008, 12:38

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a UrosS »

imam samo eno vprašanje, kolk stane če daš obnovit lamelo k sintarju, pa da ni karbonska?
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

Charger napisal/-a:Potisna plosca ne zmore drzati tega navora. Pomaga predelana potisna s dvojno vzmetjo.
Ce rabis povej.
khm...kako to izgleda???a rabiš dve enaki vzmeti,ali gre to kaj drugače?kako je s pedalom po taki predelavi(pač sam občutek)?
sam bi sicer bil zainteresiran za nekaj takega...trenutno imam doma novo RS4 potisno,lamelo sem mislil dat h sinterju obnovit(karbon)...koliko močnejše pride po taki predelavi vse skupej?ker slopka je trenutno najbolj kritičen del,ki me omejuje oz. me bo omejeval...trenutnega setupa s to sklopko žal nebom mogel izkoristiti,za razne dvojne lamele pa se nisem odločil zato,ker bo avto daily driver,pa tudi zaradi finančnega zalogaja...

LP
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a Charger »

Rabis dve enake potisne. Zadeva se razstavi in v potisno plosco doda se ena "vzmet".
Deluje kar v redu, pedal sklopke je se zmeraj v mejah normale.
Drzi 2x bolj.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

uuu,zanimivo!a je potem potrebno kakšno dodatno balansiranje ali kaj podobnega?v tem primeru bi potem sam lahko dal poleg RS-ove vzmeti še tastaro k jo mam zdej gor...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ni treba balansirat. Vzmeti morata biti enaki po velikosti.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

khm...no,mislim,da sta enaki,le da je RS-ova močnejša...nisem pa 100%,ker mam menjalnik še zmer na motorju zaradi pozicioniranja izp. kolektorja/downpipe-ja/turbota...

no,hvala za tale odgovor,zdej morem sam še razdret in pogledat,če je vzmet ista...

LP
Odgovori