Stran 1 od 1

Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 10:24
Napisal/-a GorazdO
Zadnjič smo podrli moj stari avto (Legacy 2.2), v katerem je bila montirana sklopka s kartonsko lamelo (Sinter); sklopka je imela za sabo slabih 50.000 km, pravtako vztrajnik, ki je bil montiran istočasno (železni, lajšan; Competition Clutch).

Lamela sklopke je bila menjana s karbonsko pri Sinterju; šlo je za rabljeno sklopko in lamelo (cca 10.000km, Sachs).

Na vztrajniku in potisni plošči je bilo moč opaziti neenakomirno obrabo - take lise tu in tam... kot da bi nekdo pobrusil s fleksom.

Žal nisem slikal - zato le skica:
Slika

Ima kdo idejo, kaj bi lahko povzročilo tako neenakomirno obrabo?
Je sploh razlog za paniko?

Na lameli sami ni nič videti; je pa bila zakurjena 3-4x (do te mere, da ni več grabila; ko se je shladila je bilo vse ok).

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 14:24
Napisal/-a kovcek
To se je zgodilo tudi meni, krivo pa je bilo drsenje sklopke (katero se btw. sploh ni občutilo) in posledično kurjenje vztrajnika in potisne plošče, prav tako s sinter karbonsko lamelo


zgledalo pa je takole:

Slika

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 14:26
Napisal/-a GorazdO
Bi lahko bila vzrok slaba potisna (švoh peresa - vzmeti) ali je kaj drugega?

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 14:28
Napisal/-a kovcek
GorazdO napisal/-a:Bi lahko bila vzrok slaba potisna (švoh peresa - vzmeti) ali je kaj drugega?

tudi možno...jaz sem potem zamenjal sklopko in dal na 4-peresa + potinsno ploščo z dvojnimi peresi

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 14:33
Napisal/-a Charger
Potisna plosca ne zmore drzati tega navora. Pomaga predelana potisna s dvojno vzmetjo.
Ce rabis povej.

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 14:38
Napisal/-a GorazdO
Sklepam, da če bi bla not navadna lamela bi vse skupaj crknilo. Zdaj je še vseskup "delalo" - avto se je normalno vozil in vse...

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 16:34
Napisal/-a Mitja
Dajte not serijsko lamelo in vse težave bojo čudežno izginile, pa še mir bo za 100-200kkm.
Če rabite močnejšo sklopko pa iščite razne racing troperesne, dvojne košare....

Sinterjeva lamela je bratu drsela že ko je peljal ven iz garaže (ostalo vse novo Sachs), drsi še danes 12 lastnikov kasneje. Kolegu je drsela pol drift sezone dokler ni razpadel vztrajnik, za tem je pa vozil 2 sezoni dokler ni prodal avta z serijsko brez težav.

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 16 Dec 2009, 16:53
Napisal/-a bajta
js ko sem pred kakšne pol leta klical sinterja. je začel kar nekaj mečkat glede teh karbonskih lamel. da so zelo pogosti problemi. simpl obrazložitev. iz njegove strani. da navadna sklopka se obrabi in z tem "usede" ta karbonska se pa ne..

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 20 Dec 2009, 10:11
Napisal/-a karel
Se mi je zdelo,da te kartonske lamele tudi terjajo svoj davek
se pravi,da puščajo posledice.

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 20 Dec 2009, 17:52
Napisal/-a UrosS
imam samo eno vprašanje, kolk stane če daš obnovit lamelo k sintarju, pa da ni karbonska?

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 20 Dec 2009, 19:12
Napisal/-a Ferrarist
Charger napisal/-a:Potisna plosca ne zmore drzati tega navora. Pomaga predelana potisna s dvojno vzmetjo.
Ce rabis povej.
khm...kako to izgleda???a rabiš dve enaki vzmeti,ali gre to kaj drugače?kako je s pedalom po taki predelavi(pač sam občutek)?
sam bi sicer bil zainteresiran za nekaj takega...trenutno imam doma novo RS4 potisno,lamelo sem mislil dat h sinterju obnovit(karbon)...koliko močnejše pride po taki predelavi vse skupej?ker slopka je trenutno najbolj kritičen del,ki me omejuje oz. me bo omejeval...trenutnega setupa s to sklopko žal nebom mogel izkoristiti,za razne dvojne lamele pa se nisem odločil zato,ker bo avto daily driver,pa tudi zaradi finančnega zalogaja...

LP

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 20 Dec 2009, 19:17
Napisal/-a Charger
Rabis dve enake potisne. Zadeva se razstavi in v potisno plosco doda se ena "vzmet".
Deluje kar v redu, pedal sklopke je se zmeraj v mejah normale.
Drzi 2x bolj.

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 20 Dec 2009, 19:20
Napisal/-a Ferrarist
uuu,zanimivo!a je potem potrebno kakšno dodatno balansiranje ali kaj podobnega?v tem primeru bi potem sam lahko dal poleg RS-ove vzmeti še tastaro k jo mam zdej gor...

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 20 Dec 2009, 20:24
Napisal/-a Charger
Ni treba balansirat. Vzmeti morata biti enaki po velikosti.

Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;

Objavljeno: 20 Dec 2009, 21:38
Napisal/-a Ferrarist
khm...no,mislim,da sta enaki,le da je RS-ova močnejša...nisem pa 100%,ker mam menjalnik še zmer na motorju zaradi pozicioniranja izp. kolektorja/downpipe-ja/turbota...

no,hvala za tale odgovor,zdej morem sam še razdret in pogledat,če je vzmet ista...

LP