Dyno day jesen 2011

Ekskluzivne reportaže, komentarji in slike iz srečanj...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Charger »

Nabralo se je kaksnih 10 avtomobilov. Sem pa tja je kdo pojamral da je pokazalo nekam malo konjev :-)
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kej zanimivih rezultatov?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Charger »

Vse po standardu. Impreza chipana, dobrih 340KM. To je bilo najvec. Mazda Xedos9 2.5 s 450.000km tocno 170KM. Kolikor naj bi jih imel nov avto :-)
Mazda6 MPS 275KM. Pa se ena Honda je pokazala 100KM :-)
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Dj mi prosm nahitr razlož če se ti da, kolk konjev je pri mojmu razlike med T(zunanjega zraka)=30 st.C in zdej, ko je T=5 st.C.
Vstopni zrak pri 30 je bil ponavadi 45-50, sedaj pa je največ okrog 15-20. Meni se zdi, da se vozim z drugim avtom. A bi kej drugač pokazali valji sedaj?
Kako je s stage 2 za mojo karfjolo?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Charger »

Itak da pozimi turbo avti bolj letijo. Pridi pomerit :-) Kaksnih 10 do 20KM razlike bi znalo bit.

Stage 2 je vecja turbina. Za ta turbo smo pri koncu. In vecji intercooler. In vecji izpuh.
In vecji injektorji.
Ali pa obratno, vecji intercooler in vecji izpuh. Potem pa vecji turbo in injektorji.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Ja, za stage 2 morš dat not takle IC, hehe:

Slika
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Tale je za stage 12, kar spada že v letalski promet.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Rabiš samo še prednjo masko od avtobusa. In glede na to, da voziš Renault, bi mogoče tala pasala: :D

Slika
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Charger »

Slika


Slika
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kako pa vodo hladiš potem?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Dyno day jesen 2011

Odgovor Napisal/-a Charger »

Saj gre zrak tudi skozi intercooler in naprej skozi hladilnik vode.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori