Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff

Odgovor Napisal/-a Pugi »

No klele sm na a.com zasledu en hud članek, ki si mesto zasluži tud klele.

Če kdo rabi/ga zanima/bo naredu:

http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm
Zadnjič spremenil Pugi, dne 18 Maj 2005, 11:11, skupaj popravljeno 1 krat.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Intake port entry enlargement, surface finishing and port matching.
Smooth the intake short side radii, valve guides and valve pockets.
Smooth the exhaust short side radii, valve guides and bowls.
Exhaust port and bowl polishing.
Combustion chamber polishing.
Intake manifold port matching
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

S tem si niti riti nemores zbrisat, ker nimas na papirju ](*,) ](*,) :D
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

monster_d napisal/-a:S tem si niti riti nemores zbrisat, ker nimas na papirju ](*,) ](*,) :D
Pošastko, če v ptuju še niste vzeli printerja, ti lah na hitro razložim..
Al pa če ti kr enga dam. Mam Epson stylus 680 - zaston resno.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Pugi napisal/-a:
monster_d napisal/-a:S tem si niti riti nemores zbrisat, ker nimas na papirju ](*,) ](*,) :D
Pošastko, če v ptuju še niste vzeli printerja, ti lah na hitro razložim..
Al pa če ti kr enga dam. Mam Epson stylus 680 - zaston resno.
LOL... Mam Hp 690C :D
Hvala useen na ponudbo.
Hoto sem samo omenit da je zadeva tak napisana da mi ni nic jasno...
Pa tudi slike.
In ce si z tem lahko kaki amater kaj pomaga ko se nikol ni tega delu pol pa tudi ](*,)
Upam da razumes
andrej777
Pejnourt
Prispevkov: 2
Pridružen: 01 Jan 2005, 17:48

Odgovor Napisal/-a andrej777 »

Mi smo mel dobr sistem za nižat glave na mopedih. Doma sem mel stoječo pormašino. Glavo smo odšraufal stran, svečko nasadil na glavo kot sveder, na podlago pa šmerglpapir pa gasa. Zmeri smo se zajbaval k se ni dalo čist točn na ravnost zbrusit. Tako je blo pa čist točno. :D :D :D

No samo to pali samo pr majhnih glavah z eno svečko. Ne to z glavo od jugota probavat. :D :D
It's not the speed death kills, it's the sudent stop death hirts !!
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Evo, tole bi blo dobr dat kot sticky, ker dosti folka zanima obdelava glave.
Naj povzamem zadevo, eno od opcij:

Pripomočki za obdelavo glave:
-kompresorski brusilnik 4.990 SIT (www.interdiskont.si)
-rezkar cca 7k SIT (Merkur mojster)
-razni brusni kamni cca 0,4k SIT/kom (Merkur)
-zaščitna očala ? SIT (Obi, Merkur)
-izopropil alkohol (ona plastenka na sliki, za boljse oz hitrejše odstranjevanje materiala) ? SIT (AstraChemo)
-namizna luč cca 8k SIT (Merkur)

Teorija:
http://www.theoldone.com/articles/d16a%5Fhead/ - (D16 Hondin) SOHC motor
http://www.theoldone.com/articles/b16a%5Fhead/ - (B16 Hondin) DOHC motor
http://www.theoldone.com/articles/h22a%5Fhead/ - (H22 Hondin) DOHC motor

Slika
Slika
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

na enem tujem forumu sem našel dobre slike obdelave glave.

before:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

IN progress:
Slika
Slika
Slika
Slika

After:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Odvisno kaj zdej tukaj da rezultat. Jaz bi delal tako kot na linkih, ki sem jih dal pod 'Teorija', saj tista firma dobro ve kaj da in kaj ne, ker že več 10 let obdeluje glave in jim testira pretok na flow benchu.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

monster_d napisal/-a: Hoto sem samo omenit da je zadeva tak napisana da mi ni nic jasno...
Pa tudi slike.
In ce si z tem lahko kaki amater kaj pomaga ko se nikol ni tega delu pol pa tudi ](*,)
Upam da razumes
Jst bom ziher probu na Kadettu to nardit.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

tule sta še dva linka na to temo:

http://www.mondellotwister.com/ArtHeadPort.htm
http://www.mondellotwister.com/ArtPtngAtHme.htm


sem pa nekaj zanimivega zasledil.. ..in sicer spodnji cictat je iz prvega linka, ki ga je objavil extreme:
Slika
Here's a view of a finished intake port. The entry has been enlarged by approximately .020" all around, to make sure that the exit in the manifold runner is smaller, creating a step to fight reversion.
torej oni nalašč naredijo "stopničko" med inlet portom in sesalnim kolektorjem! na vseh drugih straneh ko sm bral o head portingu, pa povdarjajo, da je potrebno potem še port matching naredit (torej, da je prehod iz sesalnega kolektorja v inlet port gladek)!

kk je zdej s tem? katera opcija je boljša? in zakaj?
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Port matching je za tiste, ki mislijo da mora biti zadeva gladka, da nebi ovirala pretoka. To je namreč zmotno, najbolj se vidi pri izpuhu, kjer mora biti izhod glave manjši od kolektorjeve lukne. Tudi nato na kolekotrju naprej naredijo stopničast prehod na malo večji premer. Tukaj gre za neke povratne pulze, itd itd, ki negativno vplivajo, nimampojmazakaj. Kdor studira kako fluidno dinamiko ali kaj podobnega bo znal povedati, za laike je bolj težko za razumet.
Saj so nekje razlage glede teh povratnih pulzov. Sedaj nevem kako je pri sesalnem sistemu, mogoče bo hemi kaj vedel. Je pa to na to foro, ko se ventil zapre, se vstopajoži zrak zabije v ventil in se ustvari povratni pulz,... nekaj na to sceno, ne bom pametoval ker ne vem točno.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... pa je kdo to probal pobrusit ?, ker mi smo na izpušni strani ta "zob" zravnali... ker ti "zobi" so različni, če je turbo ali kat, ali ....
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

A ni ta stopnica vbistvu "vodilo" ventila?

Jst mam to po defaultu že tolk nizko da je skor neopazen. Sem pa zbrusil to tko da tud mal ne ovira pretoka.

djsly
:)
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Obdelava Zetec glave by Cosworth:

Slika
Slika
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Kdor zna zna...

Je to final produkt?
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Verjetno. Je blo pa vse narejeno s CNC mašino. =P~
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Skopiraj al pa se program napis pa dam obdelat kolegu v kladivar. O:)
Slika Tuning makes the heart grow fonder
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

nekaj me zanima.. ..verjetno je najprimernejše orodje za obdelavo glave električni premi brusilnik ali pa premi brusilnik na zrak, ampak žal jst nimam nobenga od omenjenih (ne vem če se mi splača kupit katerega od omenjenih (cene obeh se gibljejo nad 15k) samo za obdelavo ene glave). Ima pa kolega tist set za graviranje - zgleda nekako takole.. ..se da s takšnim brusilnikom obdelat glavo oz namen imam samo popravit napake odlitka.. ..torej ostre robove in pa narediti port matching.
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Da, js to delam z ročnikom za 10k pa se obnese čist ql, sam nastavke morš met taprave.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Odgovori