Stran 2 od 2

Objavljeno: 11 Jun 2005, 23:50
Napisal/-a SunShiner
pomoje ne bi blo slabo mal mašino odpret ja :-k

Objavljeno: 12 Jun 2005, 00:10
Napisal/-a Cizi
Baje se v nekaterih primerih teh motorjev ne da popraviti oz. je glava zanič. Vendar jaz ne vem kje bi bil problem na glavi če se porihtajo vsi ventili z vodili, tafloni itd. #-o

Aja pa popravila bi naj bilo za 300 jurjev. 8-[

Objavljeno: 12 Jun 2005, 01:23
Napisal/-a Dust
jah,olje nekam more it :D ...kaj pa tesnilo na karterju,ali je vredu...

Objavljeno: 12 Jun 2005, 03:25
Napisal/-a Eddy
šestaka notri pa si zmagal. :-$

nimaš kaj rihrat tele glave,dobi drugo ali pa swapaj na 2,5..pomoje se ti bolj splača...

Objavljeno: 12 Jun 2005, 10:39
Napisal/-a SunShiner
Cizi napisal/-a: Aja pa popravila bi naj bilo za 300 jurjev. 8-[
od kje si pa ti pršu do te številke?

drgač pa če je realna pa nujno drug motor not \:D/

Objavljeno: 12 Jun 2005, 11:35
Napisal/-a Cizi
Nekdo iz opelklinike mi je tako povedal. #-o Kako je pa kaj z homologacijo drugega motorja?

Objavljeno: 12 Jun 2005, 11:38
Napisal/-a SunShiner
aha... pol pa mislim da zdej veš kaj bo treba naredit - swap \:D/

Objavljeno: 12 Jun 2005, 11:48
Napisal/-a Cizi
Fora je kr sem hotel kupiti čez kakšno leto drug avto, 1 leto pa tudi nevem več če bom zdržal z 3 litri olja na en tank. #-o Tistih 100-150k za generalko bi še komot dal. :-k

Objavljeno: 12 Jun 2005, 11:52
Napisal/-a Eddy
Kaj pa če bi ti v miru premislil kaj hočeš od tega avta,koliko časa ga boš imel in koliko se ti splača vložiti v njega.....pomoje je najbolj enostavno najti identičen motor in ga zamenjati...če misliš avto prodati seveda....če ga misliš obdržati in bi rad še kaj dodatnih konjev pridobil delaj swap na 2.0 ali 2,5V6...

Objavljeno: 12 Jun 2005, 12:24
Napisal/-a Cizi
Sem se odločil, da bom verjetno kr swapal, no prej bom še nalil litrček olja zraven da vidim kako je na stvari. Grem zdaj motor iskati. [-o<

Objavljeno: 12 Jun 2005, 19:07
Napisal/-a SunShiner
break a leg :D

Objavljeno: 14 Jun 2005, 18:19
Napisal/-a Cizi
Malo refresham temo...

Pridem prej domov, pregledam olje in je nekje na dobri polovici, ko se vrnem domov (nisem bil z avtom) preverim za finto še enkrat in je olja za slabo četrnino? Nobenega madeža pod avtom ali kakršne sledi o olju. #-o

Objavljeno: 14 Jun 2005, 18:29
Napisal/-a SunShiner
hint: kolikšen je nivo olja na palčki ko zjutraj preverjaš olje, vozil pa si se nazadnje prejšnji dan zvečer? :)

Objavljeno: 14 Jun 2005, 22:32
Napisal/-a Cizi
Mi lahko kdo pomaga pri prevodu iz angleščine v bolj domač jezik:

Driveshafts... polosovine?
Wheel Hubs... ???
Anti roll bar fastening...???

Objavljeno: 14 Jun 2005, 23:04
Napisal/-a Slide
Cizi napisal/-a:Mi lahko kdo pomaga pri prevodu iz angleščine v bolj domač jezik:

Driveshafts... polosovine?
Wheel Hubs... ??? PESTO????
Anti roll bar fastening...???VPETJE STABILIZATORJA

Objavljeno: 14 Jun 2005, 23:07
Napisal/-a Cizi
Hvala.