Zakaj irCAR81 nima n2o
Dobr, to se lahko nardi kadarkoli komurkoli na teh naših dirkah. Retardoti so predvsem zato, ker potem stojio zraven z gasilskim aparatom in gledajo, namesto da bi mogoče začeli gasiti.
Nekako takole bo zgledalo na SLO dirkah, ko se bo komu zgodilo kaj podobnega. In to je žalostno. Če bi un debil tam zraven takoj začel z gašenjem, sploh nebi bilo tolk velik škode (pač motorni prostor), tko pa je osmojenega pol avta (ki je btw. plastičen
Zadevo je pa baje razneslo zato, ker je mel dec plastični sesalni kolektor in mu je nitro usekal nazaj, razsul sesalni kolektor in benz je lahko prosto šprical po motorju Posledice so opazne
@ Pille: Spodnji del motorja ni fasal in se ni za bat, da bi bati kar leteli naokrog
Nekako takole bo zgledalo na SLO dirkah, ko se bo komu zgodilo kaj podobnega. In to je žalostno. Če bi un debil tam zraven takoj začel z gašenjem, sploh nebi bilo tolk velik škode (pač motorni prostor), tko pa je osmojenega pol avta (ki je btw. plastičen
Zadevo je pa baje razneslo zato, ker je mel dec plastični sesalni kolektor in mu je nitro usekal nazaj, razsul sesalni kolektor in benz je lahko prosto šprical po motorju Posledice so opazne
@ Pille: Spodnji del motorja ni fasal in se ni za bat, da bi bati kar leteli naokrog
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Re: Zakaj irCAR81 nima n2o
Hiter in enostaven odgovor.irCAR81 napisal/-a:Poglejte si filmčk: http://www.putfile.com/media.php?n=Z06
Bi bil prehiter in brez konkurence na dragih na avtoslalomih bi pa zmanjkalo stožcev za podiranje
Ti tut ne grave diggerTinchyEsi napisal/-a:Sam ti si prow ne morš pomagatPiLLLe napisal/-a:Joj no razocaru si me mls jst bi ld gledu kako stvarca leti pr 6k obratov_BANDIT_ napisal/-a:
@ Pille: Spodnji del motorja ni fasal in se ni za bat, da bi bati kar leteli naokrog
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
še en zanimiv "spodrslaj" z N2Ojem sm zasledil:
Last sunday at well lane turbo centre in West Yorkshire a modified cavalier turbo went on the rollers.
It made 339bhp, and then cut out. When the RR operator tried to restart there was unburnt nitrous in the inlet, basically making a big bomb.
When he tried to restart the car there was a big fcuking BANG as the nitrous and unburnt fuel in the inlet ignited. This blew every hole in the inlet manifold, and the airflow meter.
The force of the explosion also tore apart one of the fuel feeds to the nitrous system, because the operator left the ignition on after the explosion 50psi worth of fuel began to spray out the front of the car - this caught alight.
Download the video here:
http://www.scoobykillers.com/NitrousFireWeb.wmv
Serious shoot is nitrous. If you ever use it on a rolling road. Make damn sure the operator knows what the hell they're doing
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)