Stran 1 od 1

Ali Sinter obnova ali nov komplet?

Objavljeno: 05 Avg 2005, 13:53
Napisal/-a jurchi
Kot sem že napisal v naslovu teme, me zanima, če je smiselno, da nesem Sinterju obnovit lamelo in dat gor keramično oblogo (15k SIT) al se mi bol splača kupit komplet sklopko (stock).

Zdej, kaj se sploh dobi pri novi sklopki (potisno ploščo, ležaj,...)?

Ker ne vem, če je samo lamela fuč....sklopka kar lepo že drsi 8-[ sam me pa moti to, da po določenem času npr. mestne vožnje postane trda k hudič in "škripa", pa me zanima, če je to razlog v slabi lameli al je kej druzga.....ker en mehankar mi je reku, da otrdi sklopka in škripa zarad slabe (nacufane) zajle :-k

Objavljeno: 05 Avg 2005, 18:54
Napisal/-a Eddy
Pomoje bi bilo dobro da res preveriš najprej osnove: zajlo...potem ukrepaj dalje...sinterjeva lamela se splača,vendar le v primeru da nabaviš novo košaro in potisni ležaj...narediš enkrat vse in imaš mir O:)

Objavljeno: 05 Avg 2005, 20:58
Napisal/-a Mitja
Če z avtom res ne delaš ekstremno bo serijska sklopka zdržala. Pri novi sklopki dobiš vse skupaj, posameznih kosov se sploh več ne dobi. Nekateri menjajo samo lamelo, ampak to je bolj začasna rešitev.
Ponavadi res košara zatrdi in zato trga zajle. Zajlo lahko probaš podmazati, da vidiš če je to res, drugače pa so znaki izrabljene sklopke tudi te, da sklopka prijema zelo visoko, če pa našponaš zajlo pa potem škrta med menjanjem prestav ali pa kar strga zajlo. Če boš vozil z drsečo sklopko lahko spraskaš vztrajnik (potem bo treslo, ali pa ga boš moral dati brusiti), zaradi trde košare ti lahko zlomi vilico, ki odmika ležaj, lahko zdrobi ležaj in potem takoj uniči vilico.......videl sem že svašta, ker je folk šparal, tako da kupi tisti komplet za 20-30.000, naj ti zamenja še semering glavne gredi, kar doda par jurjev stroška in motor čudežno ne bo več masten, ti pa se boš mirno vozil dalje.

Objavljeno: 05 Avg 2005, 22:05
Napisal/-a jurchi
ja a pol nej mi vse skup dol pobere in pol kupm dele (zajlo, košaro, ležaj,..) posebi? Pa a se to sploh da dobit?

Sprašujem tut zato, ker ko bo enkrat sklopka dol bom dal verjetno tut lajšat vztrajnik, pa sem zarad tega spreševal, če je pol velik bol nujno upgrade-at sklopko?

Aja pa glede powerja ni panike, ker so moji konjčki močno shujšani....jih je le 80. 8-[ :-# #-o

A je pol tut stock sklopka kul, al bo lamelo prehitr požiral zarad podrejanega vztrajnika?

Objavljeno: 06 Avg 2005, 16:34
Napisal/-a PiLLLe
Podrejan vstrajink pomeni sam to da se bo masinca lazje zvrtela v obrate :) kar se pa sklopke tice bo teb gut original k men se zdi kosta s kosaro vred do 30k v motomatu :)

Objavljeno: 09 Avg 2005, 15:34
Napisal/-a Stratus_
bom kr tle vprašu za vztrajnik..a se splača prevrtat vztrajnik..da se malo olajša..pa kolk je dela za zamenjat vztrajnik..oz..ga dat ven pa pol not..
študiram, da bi dubu enga rablenga pa ga mal prevrtal pol pa montiru..

se bi splačalo??...ker moj motor je mal zaspan kar se odzivnosti tiče.. :-$ :D

btw..verjetno bom hmal menju sklopko, pa ker bo že tko vse narazen, bi še to probu :-°

Objavljeno: 09 Avg 2005, 15:38
Napisal/-a Slide
Stratus ne bi raje drejal namesto vrtal :-° [-(

Objavljeno: 09 Avg 2005, 15:39
Napisal/-a Stratus_
Kaj je bolše sploh?

Objavljeno: 09 Avg 2005, 23:30
Napisal/-a jurchi
Sem že slišu zgodbe o tem, da je razchefukal prevrtane vztrajnike, saj je zadeva z luknjami zlo zgubila na trdnosti....podobno kot so eni talenti prevrtaval diske, pol jim jih je pa odfukal v maloro :-# ......tko, da definitvno drejat vztrajnik in ne vrtat....če hočeš varno vozit tut v prihodnje
(pa da se ga ne bi spomnu drejat na strani sklopke 8-[ 8-[ )

Objavljeno: 10 Avg 2005, 08:56
Napisal/-a Stratus_
aha hvala za opozorila..na vsaki strani o lajšanju vztrajnika se govori, da se zgubi moment motorja..zdej pr mojem avti je tko, da ma mal konjev pa velik navora za te konje a ne..tko, da v nizkih obratih zelo lepo vleče..pol bi s tem samo slabše verjetn naredu, če bi lajšal vztrajnik..čeprav po drugi strani pa če bi dubu kakega rablenga in mal experimentiral tud ne bi blo slabo :-k :D

Objavljeno: 10 Avg 2005, 10:00
Napisal/-a Slide
Stratus_ napisal/-a:aha hvala za opozorila..na vsaki strani o lajšanju vztrajnika se govori, da se zgubi moment motorja..zdej pr mojem avti je tko, da ma mal konjev pa velik navora za te konje a ne..tko, da v nizkih obratih zelo lepo vleče..pol bi s tem samo slabše verjetn naredu, če bi lajšal vztrajnik..čeprav po drugi strani pa če bi dubu kakega rablenga in mal experimentiral tud ne bi blo slabo :-k :D
Naredu bi po eni stran slabše, po drugi boljše...avto se zdej vrti malenkost lažje oziroma raje kot dizel in verjetno bi mu dobro delo če bi se lahko malo lažje zavrtel...vprašanje pa je če tebi takšna sprememba ustreza, jaz bi dal na tvojem mestu gor vztrajnik iz perja :D veseljedovrtenjajezakon.press \:D/

Objavljeno: 09 Sep 2005, 08:33
Napisal/-a djsly
Vztrajnik zamenjat je tolk dela kot z menjvo sklopke ;)
Če ti je do hitrejšega zvrtenja, potem zlajšaj vztrajnik. Ampak to pomeni da boš na vsakem klancu zgubljal hitrost, ker ne bo tolk navora več.

Sam oceni ali potrebuješ to tako nujno.

Drgač pa če nimaš avta za drag oz. tako hudo speljevanje, potem nabavi orginal.