Pokrov motorja iz...

Pleh, rja, ojačitve, šipe...
Odgovori
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Pokrov motorja iz...

Odgovor Napisal/-a djsly »

...kakšnega materiala, da bo čimlažja?

Košir ma karbon, pa še en material zraven (ne vem če lohka povem), pa Crash ma isto karbonsko haubo...

Sam ko sem probal dvognit haubo od Crasha, sem presenečen ugotovil da je moja (orginal od cliota RS) veliko lažja ?!?!

Jst bi si naredu eno haubo sam za drage. Pa me zanima, če je pleksi kaj lažji od karbona? bi si naredu eno iz pleksija, tko bi lahko folk še pogledu kaj je pod pokrovom, ne da bi odpiral haubo.
Pa še navrtu bi si luknje al pa zrezu mal večje luknje v ta pleksi da bi se hladil motor.

Kaj pravite na to idejo?
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Cresh ma haubo iz samo ene plasti karbona(zunanja) ostalo so steklena vlakna (poliester scena)...moja je pa iz CF in carbon/kevlar oba draga ko hudic, lahko pa za salo naredis haubo lahko k pero ce mislis met sam za drage, steklena tkanina ali pa CF pa min. plasti, tko sem mel jaz sam ni za 200km/h+ k je prelahka je mela kake 3-4kg...

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ja sej za drage bi jo mel, vpel pa bi jo tako kot maš ti narjeno, na 4-ih točkah. Tko da po moje za drage bi jo moral gor držat.

Potem so Carbon Fibers najlažji?
Kolk kej tole stane? Pa kje se da to dobit?

Kako si ti naredil svojo haubo? Najprej model pa pol CF gor al...?

Je to zajeban postopek pa kolk časa se to "suši"?
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Postopek je kar dolgotrajen original hauba za model ali pa predelat haubo za model potem kalup k mora bit mocen k pr norcih k je velka stvar, pol pa sele izdelek...glej da se tud iz steklene tkanine narest sam ni tolk trda k iz CFa to je fora...stane pa tko tko, za ene drago za druge ne odvisno od svojga standarda...je pa sigurno na 100k sit tam nekje odvisno od modela in ker material...
na stiri klipsne bi potemmoral imeti tudi original ker notranji deli klipsn so privarjeni ali prisraufani v karoserijo !

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

OMG 100k?

Way 2 much 4 me. Bom neki s pleksija spacal skup, sam tolk da bo gor neki.

Tnx KoshiR
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Tolk bi blo 100% za iz CF,
za poliester scena ceneje !
drag je kalup k mora it dost materiala notr pol pa cena z 1m2 CF je tud zasoljena + smola k je isto drga napram navadni poliestrski 1/5 skoraj pocen verzija !

LP
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

A mislis da je karbon zastonj da ga dobis zraven cokoladce al pa kinder jajcka #-o
steklena vlakna so cheap karbon je pa kot zlato na tej sceni !
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

Glupo vprašanje enga k se ne spozna: A pa je na dragih treba met havbo gor?
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Nixxon napisal/-a:Glupo vprašanje enga k se ne spozna: A pa je na dragih treba met havbo gor?
JA!
:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Je, ker morš met avto kao v skladu s pravili cestnih avtov. Torej tehnični pregled in to... Havbo smo že hotl dol dat pri koširju mensezdi, pa ni smel. Pa luč tud ne smeš kao dol dat (dotok zraka)...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

pa sej ti odprta okna itaq zje.bejo aerodinamiko in avto pospešuje full počasneje :)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

Malo nora ideja samo vse en,
v original haubo narezes luknje
pa mrezico cez, pa bo dosti lazja :-°
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Odprta okna dajo +10% upora najmn.

Ideja z mrežicami je precej dobra...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

a v ms boste meli vsi porezane havbe,.. :-°
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ne. Po moje samo tisti, ki so jih meli že sedaj.

Drugo leto pa ;)
:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Zanimiv, človk bi reku, da dajo mal več kot eni stranski špegli... Sm pa tud js to na internetu prebral da 10%. Itak je odvisn kak avto je.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Odgovori