Izpuh za namene dirkanja

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ok. Pol na downpipe lambdo, za lambdo še 30 cm cevi in that's it.

Thanks.

Rider, formula ne obstaja. obstajajo samo izkušnje. Poglej si moj kolektor. S takim kolektorjem in izpuhom 70mm (prej orginal), se je boost turbine dvignil a o.25 bar. ;)

Drgač pa je košir nalimal v tisto mojo temo kar nekaj zanimivih kolektorjev honda freakov ;)
:)
Uporabniški avatar
Slide
Professional Drifter
Prispevkov: 159
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
Kraj: Trboule(matk****)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Slide »

Včeraj sem ostal brez srednjega lonca(namensko), tako da mam zdej zelo racing look izpuh(raven ror + stock zadnji lonec)...ampak ostaja samo pri "look-u" zvok se je spremenil minimalno, morda poje malenkost bolj kovinsko, med 3000 in 4000 obrati pa dobi malo resonance tako da zvok v notranjosti spominja ori?inale na M3 (brez heca!...tako lepo zatrobenta ven :woohoo )...sem zadovoljen, samo da ne bo popolnoma popizdil ko bom dal gor športno piksno zadaj :-k 8-[
Aja, pa iz zadnjega lonca ima zdej malo bolj globok zvok...mi je resno všeč :D

aja...tudi zmogljivosti so po občutku popolnoma enake O:)
Slika
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

no tok o temu da mora met avto dolg izpuh pa kkšne lonce gor zaradi backpressurea če je NA...

tale žwau vozi okoli 10-11s na 402m

Slika
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

kok $
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

js mam
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Pugi napisal/-a:js mam
Ja, sam za tak kolektor bo pa treba met kar čez 200KM... pri 9000 obratih
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Jop tako zgleda kolektor za drag monsterje !
Drugace pa mal gledam in se mi zdi da je model se celo masino nagnu naprej adijo pamet !

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

sej je bl naprej nagnjena... ni mi pa jasno zakaj :-s
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

aha :)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

OK pravkar sem nazaj z novim izpuhom fi60. Kako je to glasno.....si sploh še nisem upal stestirat zdele podnevi. Po prvih občutki je malo več navora od 3000 obratov. Upam, da bo v MS tekmovanje v glasnosti izpuha.

Pa v kratkem si bom tut ubodu en dolg srednji lonec, da malo utiša plehnat zvok. :-°
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

Sam je res glasen. Sva se srečala pred LecLercom, oziroma na tisti cesti proti obvoznici.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

LOL pol ni samo moj občutek, da je preglasen.... #-o

Zdej moram pa nekje najt en srednji lonec dolžine 50cm, da mi poreže te visoke tone, pa lahko je manjšega radiusa.

Imate kakšne ideje tam do 20k? Seveda mora bit za fi 60.

Jan :-({|=
Givi
Pejnourt
Prispevkov: 5
Pridružen: 13 Jun 2005, 13:36

Odgovor Napisal/-a Givi »

mondy napisal/-a:LOL pol ni samo moj občutek, da je preglasen.... #-o

Zdej moram pa nekje najt en srednji lonec dolžine 50cm, da mi poreže te visoke tone, pa lahko je manjšega radiusa.

Imate kakšne ideje tam do 20k? Seveda mora bit za fi 60.

Jan :-({|=
Devito,100€ pa bo \:D/
Nejko87
Greenstuff
Prispevkov: 28
Pridružen: 18 Apr 2006, 22:53
Kraj: Šk. Loka

Odgovor Napisal/-a Nejko87 »

živjo 8-[
mam peugeotov motor 1.6 8v in sicer v modelu 106 rallye.
original ima 103 konje.
kolektor imam 4-2-1 supersprint, tako da to je rešeno.
ostalo je bilo original.
fi cevi je 47mm
odstranil sem katalizator, in pa srednji lonec-(sesut)
in se mi zdi da je avto zgubil na navoru, vendar se lažje zavrti na obrate. zadnji lonec je original.
torej uprašanje...
rad bi povečal navor in konje (ne samo konje na nekih visokih obratih...)
kako narediti izpuh od kolektorja do zadi?
slišal sem da se naj fi cevi manjša proti koncu, ker plini tako pospešijo...
delal bi iz rostfreia.
hvala za odgovore.

lahko komentirate tudi odgovor iz drugega foruma...
Motor ne izgubi navora pač pa se ta pomakne na višje vrtljaje, kar ti da ta občutek, da motor ne potegne, pa še temperatura izpušnih plinov se poveča, kar ti skuri izpušne ventile (efekt lavalove šobe). Za tako željo, kot jo maš ti je najboljše katalizator pomakniti čist naprej, tako da je del kolektorja - izvedbo poglej pri novejših avtih. Prav tako morajo biti vsi lonci čim bolj pomaknjeni proti motorju, tako da gre nazaj le še cev. Najbolj idealno bi bilo, če bi imel katalizator ter dušilec v istem ohišju, tako da kar najhitreje opraviš z vsemi upori in dušitvami, samo pol boš dobil tisti rezek zvok, tako da je fajn zadi dati absobcijski dušilec. Pa ne delaj izpuha iz rostfraja, ker je pretog in rad poka, predvsem tam, kjer pride cev na lonec. In ne pozabi med katalizatorjem ter preostalim delom izpuha montirati pletenice. Premera pa ne manjšaš ker bi plini pospešili, pač pa ostaja zaradi odvoda toplote ter s tem zmanjševanja volumna izpušnih plinov hitrost konstantna. Vendar pa brez dobrega programa za simolacijo (FIRE, BoosT ....) boš težko v prvo naredil dober izpuh, ker bi moral vse skupaj tako uglasiti, da se v trenutku odprtja izpušnega ventila v sistemu pojavi podtlak in ti dodatno izboljša polnitev. Seveda se to pojavi le v eni obratovalni točki in to moraš glede na tvoje želje spratiti čim nižje (okrog 1500 - 2000min-1)
by B.P.
Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Nejko87 napisal/-a: Za tako željo, kot jo maš ti je najboljše katalizator pomakniti čist naprej, tako da je del kolektorja - izvedbo poglej pri novejših avtih.
Tole je bla pa tolk bistra izjava da glava pece, pa vse lonce dat takoj za kolektorjem je tud tko huda, pa ne iz SS delat je tud "najjaca na svemiru", sam en podatek k so pri novi integri pomaknil katalizator za ene 10cm bol proti zadku avtomobila so dobil na ta racun 10HP...s tem da je nazaj zamaknjen...je pa res da pol ni tolk hudga ucinka katalizatorja, ki rabi za delovanje visjo temp plinov. ... ampak ce delas dirkalnik katalizatorja ne rabis #-o al je pa sporten notr...
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Jst imam na ferozi samo cev od kolektorja do zadnjega lonca in nič drugega - še togo je zvezano vse skupaj, tko da se nikjer nič ne giblje.
Nejko87
Greenstuff
Prispevkov: 28
Pridružen: 18 Apr 2006, 22:53
Kraj: Šk. Loka

Odgovor Napisal/-a Nejko87 »

Slika
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

Nejko87 napisal/-a:če koga zanima
http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?t=5638
... malo mimo #-o (vsaj z temperaturami),... eno je "praska" drugo pa "teroija"...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Z N/A izpuhi nimam nekih izkusenj, ampak toploto plinov in s tem hitrost moras obdrzati cimdlje, da si zmagal.

Pomojem bi znal Hemi kaj bistrega tukaj povedati na to temo...

/jan
Nejko87
Greenstuff
Prispevkov: 28
Pridružen: 18 Apr 2006, 22:53
Kraj: Šk. Loka

Odgovor Napisal/-a Nejko87 »

pri original izpuhu se fi manjša.
približne mere so...
vstop na kat. fi 47
izstop na kat fi 45 = vstop na srednjem loncu
izstop na sr. loncu fi 43 -> do zadnjega lonca
to so notranje mere.
debelina cevi je cca. 1,5
lp
Slika
Odgovori