Stran 1 od 4

Izpuh za namene dirkanja

Objavljeno: 02 Sep 2005, 08:59
Napisal/-a djsly
gre za T motor.

Sistem sunshiner. Ali je to najbolje ali obstaja še kaj boljšega?

Se pravi da direkt na turbino sam eno cev, ki vodi nekam stran od motorja.
Jst bi tako cev samo malo zakrivil proti tlom. Dolžina te cevi bi bla ene 25 cm samo. Se pravi eno koleno samo, da plini šopajo v tla, da mi ne skuri česa ;)

A bi blo to najbolj optimalno al bi blo bolje še kak lonc ali kaj drugega dat gor?


Slika

Objavljeno: 02 Sep 2005, 09:12
Napisal/-a 2.7TT
Navkljub raznim teorijam, da turbaki ne rabijo back-pressureja - so te teorije napacne.

Zares skoda, da se Jemc ne ukvarja vec z izdelavo auspuhov...

On bi ti znal tapravega narediti... o teoriji okrog tega sem se pa ze enkrat nekje razpisal na dolgo in siroko...

/jan

Objavljeno: 02 Sep 2005, 09:40
Napisal/-a Crash
Vsak turbaš rabi back pressure, razen, če ti je vseeno za......
Je pa res, da dosti uporabljajo cev, ki gre za sprednjimi kolesi takoj ven!!

Slika

Objavljeno: 02 Sep 2005, 09:58
Napisal/-a djsly
1.8T: Če misliš o temi jemc vs devito bom prebral še enkrat. Če ne, mi prosim posreduj link.

Crash:..razen, če ti je vseeno za......

Za kaj? Turbino?

Re: Izpuh za namene dirkanja

Objavljeno: 02 Sep 2005, 10:53
Napisal/-a SunShiner
djsly napisal/-a: Se pravi da direkt na turbino sam eno cev, ki vodi nekam stran od motorja.
Jst bi tako cev samo malo zakrivil proti tlom. Dolžina te cevi bi bla ene 25 cm samo. Se pravi eno koleno samo, da plini šopajo v tla, da mi ne skuri česa ;)
jst nebi tlaču direkt na turbino samo ene 25cm cevi.. al si mislu direkt na downpipe?

kar se pa sistema "takoj-za-kolesom-vn" tiče pa ne vem, če se lahko naredi še kaj boljšega... jst s tem izpuhom pridobim cca.30hp oz. se mi boost dvigne za 0,2 bara ;)

Objavljeno: 02 Sep 2005, 14:28
Napisal/-a Charger
Idealno je voziti povsem brez izpuha na turbo motorjih. Lahko se ob dyno day preskusi vse te teorije. Ce komu s kakrsnimkoli izpuhom (ki ustvarjajo takoimenovani backpressure , ta mimogrede skodi tudi NA motorjem) uspe spraviti vec KM iz avta kot samo s downpipe cevjo, potem se bo svet zacel vrteti v drugo smer.

Objavljeno: 02 Sep 2005, 14:31
Napisal/-a Pugi
backpressure škoduje NA motorjem?

Objavljeno: 02 Sep 2005, 14:45
Napisal/-a Charger
Ce kdo rabi backpressure naj si zatlaci banano v izpuh. Avto bo letel kot nikoli prej.

Objavljeno: 02 Sep 2005, 14:55
Napisal/-a Pugi
Charger napisal/-a:Ce kdo rabi backpressure naj si zatlaci banano v izpuh. Avto bo letel kot nikoli prej.
Ne ne, sprašujem zato, ker ga mam js dost malo, ker nimam kata, pa prehodn lonc zadej ("športn"). Mal mi sicer nazaj seka, ampak je ql. Navor se je povečal, konji pa tud.

Charger, kolk predlagaš fi cevi za moj ror. Mašina 1.6, cca 125KM, 170Nm...

Objavljeno: 02 Sep 2005, 14:56
Napisal/-a SunShiner
pugi - moje mnenje max. fi55

Objavljeno: 02 Sep 2005, 15:08
Napisal/-a CupraR
50-ka vrh glave za te konje.

Objavljeno: 02 Sep 2005, 15:12
Napisal/-a Slide
Pa ko boš pugiju odgovarjal, povej še kaj se pridobi z večanjem fija in kaj se zgubi...Morda pade navor in moč zraste ali pa obratno, ali se oboje poveča ali lahko oboje pade...seveda me zanima za NA motor O:)

Objavljeno: 02 Sep 2005, 15:21
Napisal/-a SunShiner
CupraR napisal/-a:50-ka vrh glave za te konje.
v bistvu res ja... ker če primerjaš s hondami ima bingo z 1.4 mašino in 90hp fi 45, za tvojga pa za ESIja ne vem, VTI ma pa nekje med 50 in 55. za tunane VTIje (do 200hp) pa se uporablja max.fi 60

Objavljeno: 02 Sep 2005, 16:30
Napisal/-a CupraR
Ja serijsko ma fi 37 pr men gor ](*,)

Objavljeno: 02 Sep 2005, 16:45
Napisal/-a mloncar
sam nekaj me zanima.. ..ko teče debata o fi auspuha, se navaja notranji ali zunanji premer izpuha?

Objavljeno: 02 Sep 2005, 20:00
Napisal/-a Charger
Cevi se ponavadi podajajo z zunanjim premerom.
Za Pugijev 1.6 bo 50mm dovolj. Po moznosti s pravimi in ne spestanimi krivinami. Kaj pomaga 50mm izpuh, ce ti na stroju za krivljenje stisne cev v krivini na 40mm.

Objavljeno: 02 Sep 2005, 20:21
Napisal/-a Dust
Pugi napisal/-a:backpressure škoduje NA motorjem?
??? :-s hmm charger a lahko prosim podrobneje razložiš...prosim :-k

Objavljeno: 02 Sep 2005, 23:00
Napisal/-a Charger
Saj sem ze napisal kaj narediti, ce kdo misli, da ima premalo "backpressure" in ga rabi vec.

Objavljeno: 02 Sep 2005, 23:03
Napisal/-a Pugi
Dj prosm, če veš, razloži, ker res o tem nimam pojma, js sm mislu da ga rabm.

Kapa to - avspuh mi se odlomi takoj za kolektorjem. Takrat avto ni šel nikamor.

Objavljeno: 03 Sep 2005, 01:48
Napisal/-a 2.7TT
Charger napisal/-a:Ce kdo rabi backpressure naj si zatlaci banano v izpuh. Avto bo letel kot nikoli prej.
S tem ne bos povecal hitrosti izpusnih plinov.

bananatjunink.press

:nene

/jan

P.S: http://www.cobbtuning.com/tech/exhaustdesign/index.html