Stran 3 od 4

Objavljeno: 06 Sep 2005, 07:34
Napisal/-a djsly
Ok. Pol na downpipe lambdo, za lambdo še 30 cm cevi in that's it.

Thanks.

Rider, formula ne obstaja. obstajajo samo izkušnje. Poglej si moj kolektor. S takim kolektorjem in izpuhom 70mm (prej orginal), se je boost turbine dvignil a o.25 bar. ;)

Drgač pa je košir nalimal v tisto mojo temo kar nekaj zanimivih kolektorjev honda freakov ;)

Objavljeno: 09 Sep 2005, 11:28
Napisal/-a Slide
Včeraj sem ostal brez srednjega lonca(namensko), tako da mam zdej zelo racing look izpuh(raven ror + stock zadnji lonec)...ampak ostaja samo pri "look-u" zvok se je spremenil minimalno, morda poje malenkost bolj kovinsko, med 3000 in 4000 obrati pa dobi malo resonance tako da zvok v notranjosti spominja ori?inale na M3 (brez heca!...tako lepo zatrobenta ven :woohoo )...sem zadovoljen, samo da ne bo popolnoma popizdil ko bom dal gor športno piksno zadaj :-k 8-[
Aja, pa iz zadnjega lonca ima zdej malo bolj globok zvok...mi je resno všeč :D

aja...tudi zmogljivosti so po občutku popolnoma enake O:)

Objavljeno: 23 Sep 2005, 15:14
Napisal/-a SunShiner
no tok o temu da mora met avto dolg izpuh pa kkšne lonce gor zaradi backpressurea če je NA...

tale žwau vozi okoli 10-11s na 402m

Slika

Objavljeno: 24 Sep 2005, 06:28
Napisal/-a Pugi
kok $

Objavljeno: 24 Sep 2005, 12:44
Napisal/-a Pugi
js mam

Objavljeno: 24 Sep 2005, 13:02
Napisal/-a mondy
Pugi napisal/-a:js mam
Ja, sam za tak kolektor bo pa treba met kar čez 200KM... pri 9000 obratih

Objavljeno: 25 Sep 2005, 15:32
Napisal/-a TypeKoshiR
Jop tako zgleda kolektor za drag monsterje !
Drugace pa mal gledam in se mi zdi da je model se celo masino nagnu naprej adijo pamet !

LP

Objavljeno: 25 Sep 2005, 21:58
Napisal/-a SunShiner
sej je bl naprej nagnjena... ni mi pa jasno zakaj :-s

Objavljeno: 25 Sep 2005, 22:41
Napisal/-a SunShiner
aha :)

Objavljeno: 28 Sep 2005, 15:06
Napisal/-a mondy
OK pravkar sem nazaj z novim izpuhom fi60. Kako je to glasno.....si sploh še nisem upal stestirat zdele podnevi. Po prvih občutki je malo več navora od 3000 obratov. Upam, da bo v MS tekmovanje v glasnosti izpuha.

Pa v kratkem si bom tut ubodu en dolg srednji lonec, da malo utiša plehnat zvok. :-°

Objavljeno: 29 Sep 2005, 08:54
Napisal/-a Nixxon
Sam je res glasen. Sva se srečala pred LecLercom, oziroma na tisti cesti proti obvoznici.

Objavljeno: 29 Sep 2005, 14:58
Napisal/-a mondy
LOL pol ni samo moj občutek, da je preglasen.... #-o

Zdej moram pa nekje najt en srednji lonec dolžine 50cm, da mi poreže te visoke tone, pa lahko je manjšega radiusa.

Imate kakšne ideje tam do 20k? Seveda mora bit za fi 60.

Jan :-({|=

Objavljeno: 29 Sep 2005, 17:41
Napisal/-a Givi
mondy napisal/-a:LOL pol ni samo moj občutek, da je preglasen.... #-o

Zdej moram pa nekje najt en srednji lonec dolžine 50cm, da mi poreže te visoke tone, pa lahko je manjšega radiusa.

Imate kakšne ideje tam do 20k? Seveda mora bit za fi 60.

Jan :-({|=
Devito,100€ pa bo \:D/

Objavljeno: 19 Apr 2006, 22:47
Napisal/-a Nejko87
živjo 8-[
mam peugeotov motor 1.6 8v in sicer v modelu 106 rallye.
original ima 103 konje.
kolektor imam 4-2-1 supersprint, tako da to je rešeno.
ostalo je bilo original.
fi cevi je 47mm
odstranil sem katalizator, in pa srednji lonec-(sesut)
in se mi zdi da je avto zgubil na navoru, vendar se lažje zavrti na obrate. zadnji lonec je original.
torej uprašanje...
rad bi povečal navor in konje (ne samo konje na nekih visokih obratih...)
kako narediti izpuh od kolektorja do zadi?
slišal sem da se naj fi cevi manjša proti koncu, ker plini tako pospešijo...
delal bi iz rostfreia.
hvala za odgovore.

lahko komentirate tudi odgovor iz drugega foruma...
Motor ne izgubi navora pač pa se ta pomakne na višje vrtljaje, kar ti da ta občutek, da motor ne potegne, pa še temperatura izpušnih plinov se poveča, kar ti skuri izpušne ventile (efekt lavalove šobe). Za tako željo, kot jo maš ti je najboljše katalizator pomakniti čist naprej, tako da je del kolektorja - izvedbo poglej pri novejših avtih. Prav tako morajo biti vsi lonci čim bolj pomaknjeni proti motorju, tako da gre nazaj le še cev. Najbolj idealno bi bilo, če bi imel katalizator ter dušilec v istem ohišju, tako da kar najhitreje opraviš z vsemi upori in dušitvami, samo pol boš dobil tisti rezek zvok, tako da je fajn zadi dati absobcijski dušilec. Pa ne delaj izpuha iz rostfraja, ker je pretog in rad poka, predvsem tam, kjer pride cev na lonec. In ne pozabi med katalizatorjem ter preostalim delom izpuha montirati pletenice. Premera pa ne manjšaš ker bi plini pospešili, pač pa ostaja zaradi odvoda toplote ter s tem zmanjševanja volumna izpušnih plinov hitrost konstantna. Vendar pa brez dobrega programa za simolacijo (FIRE, BoosT ....) boš težko v prvo naredil dober izpuh, ker bi moral vse skupaj tako uglasiti, da se v trenutku odprtja izpušnega ventila v sistemu pojavi podtlak in ti dodatno izboljša polnitev. Seveda se to pojavi le v eni obratovalni točki in to moraš glede na tvoje želje spratiti čim nižje (okrog 1500 - 2000min-1)
by B.P.

Objavljeno: 20 Apr 2006, 08:02
Napisal/-a TypeKoshiR
Nejko87 napisal/-a: Za tako željo, kot jo maš ti je najboljše katalizator pomakniti čist naprej, tako da je del kolektorja - izvedbo poglej pri novejših avtih.
Tole je bla pa tolk bistra izjava da glava pece, pa vse lonce dat takoj za kolektorjem je tud tko huda, pa ne iz SS delat je tud "najjaca na svemiru", sam en podatek k so pri novi integri pomaknil katalizator za ene 10cm bol proti zadku avtomobila so dobil na ta racun 10HP...s tem da je nazaj zamaknjen...je pa res da pol ni tolk hudga ucinka katalizatorja, ki rabi za delovanje visjo temp plinov. ... ampak ce delas dirkalnik katalizatorja ne rabis #-o al je pa sporten notr...

Objavljeno: 20 Apr 2006, 09:06
Napisal/-a nebivedu
Jst imam na ferozi samo cev od kolektorja do zadnjega lonca in nič drugega - še togo je zvezano vse skupaj, tko da se nikjer nič ne giblje.

Objavljeno: 20 Apr 2006, 21:38
Napisal/-a Nejko87

Objavljeno: 20 Apr 2006, 21:44
Napisal/-a DrMr
Nejko87 napisal/-a:če koga zanima
http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?t=5638
... malo mimo #-o (vsaj z temperaturami),... eno je "praska" drugo pa "teroija"...

Objavljeno: 20 Apr 2006, 22:38
Napisal/-a 2.7TT
Z N/A izpuhi nimam nekih izkusenj, ampak toploto plinov in s tem hitrost moras obdrzati cimdlje, da si zmagal.

Pomojem bi znal Hemi kaj bistrega tukaj povedati na to temo...

/jan

Objavljeno: 26 Apr 2006, 22:31
Napisal/-a Nejko87
pri original izpuhu se fi manjša.
približne mere so...
vstop na kat. fi 47
izstop na kat fi 45 = vstop na srednjem loncu
izstop na sr. loncu fi 43 -> do zadnjega lonca
to so notranje mere.
debelina cevi je cca. 1,5
lp