Stran 1 od 1

Navoj svečke

Objavljeno: 03 Okt 2005, 17:33
Napisal/-a ViKo
na Alfi je pobralo navoj na eni svečki.

zanima me: kako bi problem najhitreje in najceneje rešil?

LP

Objavljeno: 03 Okt 2005, 17:40
Napisal/-a Pugi
Hm, nove sveče... 1 ali vse.. Js se ne spomnem druge varjante, bo še kdo povedal...

1 če maš vse nove, vse če maš že stare...

Objavljeno: 03 Okt 2005, 17:45
Napisal/-a Eddy
ti je svečka ostala v glavi in se zavrtela v navoju? si to mislil povedat? ,ker če je tako,lahko samo še glavo dol vzameš... ](*,)

Objavljeno: 03 Okt 2005, 18:17
Napisal/-a ViKo
res sem se slb izrazil. alumini je šu.... normaln

vložek? nova glava?

tekoča kovina?

LP

Objavljeno: 03 Okt 2005, 18:25
Napisal/-a ViKo
problem je v tem, da bi to naredil rad najceneje, da bi se vozil še eno leto.

veliko nisem mislil vlagat zaradi tega ker se že sliši veriga, motor kuri olje...

swap?...ne verjamem če splača?

kaj če bi eno svečko kar blendiral? saj je itak Twin


:-k

Objavljeno: 03 Okt 2005, 19:14
Napisal/-a SunShiner
a da bi pa vse skupi lepo porihtu z eno generalko se ti pa ne zdi?

Objavljeno: 03 Okt 2005, 19:32
Napisal/-a Mitja
Baje se dobi neke kontra navoje, ko povrtaš luknjo, narežeš navoj, daš potem to pušo z kontranavojem in novo svečko. Ampak to sem samo mimogrede slišal, bom še enkrat vprašal in ti povem. Drugače je pa edini pravi način da gre glava dol.

Objavljeno: 03 Okt 2005, 19:40
Napisal/-a ViKo
Mitja napisal/-a:Baje se dobi neke kontra navoje, ko povrtaš luknjo, narežeš navoj, daš potem to pušo z kontranavojem in novo svečko. Ampak to sem samo mimogrede slišal, bom še enkrat vprašal in ti povem. Drugače je pa edini pravi način da gre glava dol.
en tak kit me interesuje

da bi na avtu vrednem še 150Kšitov delal generalko? 150K ne bi bilo dost?

Objavljeno: 03 Okt 2005, 19:57
Napisal/-a SunShiner
aja.. nism vedu za kakšn avto gre :)

Objavljeno: 04 Okt 2005, 16:43
Napisal/-a Mitja
No, danes sem bolj točno vprašal in ni več nobeden vedel točno :^o


Tista varijanta z kontra navojem žal deluje samo v primeru, da vzameš glavo dol. Sicer teoretično lahko probaš tudi brez, ampak boš verjetno prvi, ki bo to delal.

Baje se dobi neke spirale, katere naviješ okoli navoja svečke, potem pa to vse skupaj naviješ v glavo. Na vprašanje kje se to dobi je bil odgovor: v Italiji WTF #-o

Jaz bi za te stvari vprašal pri tistih, ki se ukvarjajo samo z glavami. Lahko pa probaš tudi 031/328-326 (Klemen), on ima tudi razne "repair kite" za podobne stvari, npr. pobrane navoje na čepu karterja.

Več ti žal ne znam povedati.

Objavljeno: 04 Okt 2005, 16:53
Napisal/-a Ferrarist
tle en mehanik ma repair kit,k bi ga mogla met večina resnih mehanikov...stvar zgleda kot nek sveder,kateri ti hkrati poveča luknjo ter nato naredi navoj z istim korakom,le večjega fi-ja...potem pa vse skup spet odšravfaš nazaj ven ter noter zašraufaš nekakšno spiralo...ko je zašraufana,jo poskusiš odšraufat,dokler ne poči za to prirejeno peresce in takrat je poseg končan...men je tip to naredu na motorju...pa smo poskusli mejo in je prej pojedlo navoj na dveh svečkah kot karkoli drugega nardilo na glavi...morem pa majstra vprašat,ali je potrebna demontaža glave-verjetno ja,ker nastajajo opilki pri delanju navoja

Objavljeno: 04 Okt 2005, 17:37
Napisal/-a ViKo
no v to smer se vse skupaj nagiba tudi po mojih poizvedbah

rabm pa konkretni naslov oz št.
mam že od enega tipa.... bom jutri preveru; kako varianto on uporablja?

opilki?

upam, da jih bo zmetalo skozi ispušni kanal...seve, če bo šlo brez demontaže glave

Objavljeno: 04 Okt 2005, 17:39
Napisal/-a ViKo
se pravim, da današnja tehnologija bi ta problem verjetno mogla že nekako doreči.....

Objavljeno: 04 Okt 2005, 18:12
Napisal/-a Eddy
Opilke teško zmeče v izpušne kanale ker se primejo mastnih sten cilindra...lahko probaš vse žive variante vendar boš na koncu vseeno moral glavo dol jemat....kolikor vidim je tole twin spark,vendar to ne pomeni da lahko eno blindiraš--->ta sistem deluje z obema svečkama v sekvenčnem delovanju,kar pomeni da se prižigata izmenično v določenih časovnih intervalih...

@ferarist: stari če mu naredi večji navoj (fi) verjetno ne bo mogel svečke nazaj not privit ane? edino če bo naredil pušo na mero z obojestranskim navojem,pol bi šla tvoja varianta...

Objavljeno: 04 Okt 2005, 22:11
Napisal/-a Speedy
Za take probleme, obstajajo seti za popravilo z narejenimi pušami, problem je samo ko menjaš svečke, če jih fino zapeče, se zna zgodit, da gre vse skupaj z vložkom ven. Vprašaj kakega mehanika če ima ta set, ki ni redkost. [-(

Objavljeno: 05 Okt 2005, 14:18
Napisal/-a ViKo
Hvala vsem...sem našel tole...pri prvem "malo večjem mehaniku"

LP

Objavljeno: 05 Okt 2005, 14:19
Napisal/-a ViKo
Aja, pravi, da bo naredil kar na avtu.

\:D/

Objavljeno: 05 Okt 2005, 17:32
Napisal/-a Ferrarist
Eddy napisal/-a: @ferarist: stari če mu naredi večji navoj (fi) verjetno ne bo mogel svečke nazaj not privit ane? edino če bo naredil pušo na mero z obojestranskim navojem,pol bi šla tvoja varianta...
no,sej sm napisu,da se nardi večji fi navoja z istim korakom,potem pa se vloži taka spiralica,ki-ko je na mestu-predstavlja novi navoj za svečko,ki je tapravga fi-ja...v bistvu je ta spiralica res nekakšen del z obojestranskim navojem,vendar ni v enem kosu,ampak je spiralna...mah...težko je razložit... #-o