Vag-Com varjanta za peugeota

Danes brez tega ne gre...
Odgovori
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Vag-Com varjanta za peugeota

Odgovor Napisal/-a Pugi »

A kdo ve za kak vmesnik in program, da bi js sestavu v mojga Puglna en sistem, k bi vsaj ksn podatk dal. Zaenkrat se to dela na orodju DIAG2000 na servisih, vticnica za kabl je pa poleg volana levo spodaj.

Hotu bi zarad zgorevanja (lambda) pa se ksne temperature al pa kj taga, cim vec...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

mal sm gledu pa imaš na muli kar precej teh programčkov....sam nevem kater bi bil taprav...potreboval bi samo še taprav kabel...to je to :wink:
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
tuningcar
car Lazar
Prispevkov: 36
Pridružen: 22 Okt 2004, 16:41
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a tuningcar »

Kaj pa kaksna univerzalna zadeva z displejem?

LP,sANDI
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

tuningcar napisal/-a:Kaj pa kaksna univerzalna zadeva z displejem?

LP,sANDI
am...ja a ni malce predraga

pa saj imajo oz. morjo imet avtomobili od letnika 2000 dalje obvezno euro konektor tako da imajo to potem vsi isto.
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
bOnZy
sesalc tunning kid
Prispevkov: 65
Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Odgovor Napisal/-a bOnZy »

a tole so ubistvu taki programcki, da lahko prenosnika povezes prek kabla z računalnikm od automobila, pa pol ksne stvari kontroliras? :-s
zna kdo kej več o tem povedat? ker sm 1x gledou na VW & Audi slo forumu, so neki prek prenosnika stimal, kaj točn pa ne vem, samo videl sm na en slikc da je biu prenosnik na auto prkloplen :-k
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
Slika Slika
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

VAG-COM (kot ime pove namenjen samo VAGu) je v bistvu izboljšan tovarniški servisni tester. Sam ga razen branja osnovnih parametrov in brisanja napak ne poznam dobro. Je pa VAG-COM boljši od navadnega testerja zaradi tega, ker ima tovarniški samo dvovrstični display in imaš z njim več dela. VAG-COM je zaradi Windowsa bolj pregleden, omogoča pa tudi pregled grafov, shranjevanje podatkov na disk ipd. Izredno uporabna zadeva, ampak moraš res obvladati, da si lahko z njim pomagaš. Sam pregled spomina napak ti ne pomaga skoraj nič pri diagnozi neobičajnih problemov.


Glede OBD2 konektorja na avtomobilih. OBD2 priključek in protokol so najprej uvedli v ameriki iz dveh razlogov. Eden je bil pregled nad emisijami, drugi pa ta, da lahko vsak "vaški" servis dostopa do ECUja. Pri njih se je kot standard uvedel (mislim da) okoli leta 96. Ker so tovarne v Evropi dokaj močne so s tem zavlačevale do zadnjega trenutka. Sami konektorji so se pojavili v avtomobilih že prej, ampak je bil protokol dostopa še zmeraj enak prejšnjemu, ki je bil pri vsaki tovarni drugačen. Zaradi tega se tudi ni dalo uporabljati enakega programa pri vseh. Leta 2002 (nisem prepričan) so tudi v Evropi uvedli enoten priključek in protokol. Enako kot v USA so se sami OBD2 (pri nas EOBD-euro on board diagnostic) priključki pojavljali že prej, čeprav niso uporabljali istega protokola. Skupaj s tem se je tudi uvedel enoten sistem kod napak (npr. 001-prekinitev kontakta na lambdi). Obstajajo univerzalni testerji za branje napak tudi za starejša vozila, ampak ne za vsa, ti testerji so pa tudi zelo dragi in nedostopni tudi manjšim servisom, kaj šele nam. Ti testerji omogočajo samo branje napak, tako da so za resne diagnoze premalo, ker brez branja "live data" lahko izveš zelo malo. Testerji kot napako ponavadi prikažejo samo prekinjene povezave na kablih, slabe mase ali dobesedno skurjene senzorje. Nedelujoče ali napol delujoče ne pokažejo, ali pa v redkih primerih tako, da zaznajo sumljiv signal/vrednosti iz senzorja.

Če se ne motim VAG-COM "open source" in zaradi tega zastonj, za ostale so pa razne firme razvile svoje testerje, oziroma vmesnike in programe z ustreznimi protokoli, ki delujejo na notebookih. Večinoma so prekopirali tovarniške testerje. Razni načrti vezij in programi na netu so pa potem skrekane in prekoprirane verzije njihovih. Te firme so to prodajale predvsem nepooblaščenim servisom in raji. Jaz vem za BMW, Mercedez in VAG-COM in razen VAG-COMa omogočajo samo branje in brisanje napak. Pri novejših (plačljivih) verzijah tudi "live-data", ampak še zmeraj ne blizu VAG-COMa. Za ostale znamke mi ni znano, da obstaja. Za OBD2 standard ne vem, da bi že obstajal univerzalen vmesnik ali program, vsaj ne zastonj na netu.


Sem hotel napisati kratek odgovor, ampak sem kar sproti dobival ideje :D
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Odgovori