Why notSunShiner napisal/-a:need help?Rider napisal/-a:Kain problem Tud to se da
Fiat Coupe 2.0 16V turbo modding
Tkole se opisuje projekt,svaka čast
Vzemi moje naslednje besede resno:
ko bo motor zunaj naredi spot welding v motornem prostoru,kontaktiraj me za izdelavo močnejših nosilcev motorja,nabavi poliuteranske selen bloke,podvozje demontiraj in nesi stršat,nabavi spodnje in zgornje strut brace.....vse tole bo bistveno pripomoglo izredno dobrim voznim lastnostim kar boš potreboval pri taki moči in FWD
Vso srečo in veliko živcev pri projektu ti želim--->potreboval jih boš
Vzemi moje naslednje besede resno:
ko bo motor zunaj naredi spot welding v motornem prostoru,kontaktiraj me za izdelavo močnejših nosilcev motorja,nabavi poliuteranske selen bloke,podvozje demontiraj in nesi stršat,nabavi spodnje in zgornje strut brace.....vse tole bo bistveno pripomoglo izredno dobrim voznim lastnostim kar boš potreboval pri taki moči in FWD
Vso srečo in veliko živcev pri projektu ti želim--->potreboval jih boš
takole - un iz nizozemske mi je odpisal cene zdej bi pa jst uprašal za mnenje o cenah če so uredu ker realno res nimam predstave o materialih ki se vgrajujejo.
kopiram kr cel mail :
Offcourse I can supply you with the branched manifold so, you have to make a small part inbetween them yourself.
forged pistons- 950
stainless steel branched manifold 725
clutch Gr A- 275
clutch plate Gr A- 225
Spesso head gasket excl rings- 150
12.8 headbolts (used 1 time) 85
All parts are new accept 1 set of headbolts 12.8 of course I can get them new if you want but the price will be higher.
You can balance and shotpene your rods. I can also get you H - rods but that is not cheap....
I am in the progress of developing some special cams. In the next week I hope to hear more about the progress
If you have any questions or need some advice, let me know.
Greetings, Joeri
---
torej mnenja, men se zdi sam za kolektor prehuda cena, drugo se da preživet.
kopiram kr cel mail :
Offcourse I can supply you with the branched manifold so, you have to make a small part inbetween them yourself.
forged pistons- 950
stainless steel branched manifold 725
clutch Gr A- 275
clutch plate Gr A- 225
Spesso head gasket excl rings- 150
12.8 headbolts (used 1 time) 85
All parts are new accept 1 set of headbolts 12.8 of course I can get them new if you want but the price will be higher.
You can balance and shotpene your rods. I can also get you H - rods but that is not cheap....
I am in the progress of developing some special cams. In the next week I hope to hear more about the progress
If you have any questions or need some advice, let me know.
Greetings, Joeri
---
torej mnenja, men se zdi sam za kolektor prehuda cena, drugo se da preživet.
1. če dobiš kolektor cenej, vsa čast ti. Tole je še pocen!croma_man napisal/-a:
forged pistons- 950
stainless steel branched manifold 725
clutch Gr A- 275
clutch plate Gr A- 225
Spesso head gasket excl rings- 150
12.8 headbolts (used 1 time) 85
torej mnenja, men se zdi sam za kolektor prehuda cena, drugo se da preživet.
2. bati: katera firma? Drgač pa cena ok.
3. Sklopka komplet od AP racinga do cca. 650Nm pride okol 600 eur.
4. Spesso dihtunga grupa A z obročki pride cca. 400 eur
5. Vijaki pridejo novi cca. 100 eur
No zdej pa glej kolk se splača. Jst sem mel možnost dobit iz usa bate za 800 $, ne pozabi injektorjev ! ! (800 $), ojnice niso problem, lahko maš orginal.
Če te še kej zanima vpraši.
torej čist tak kokr sem razumel da ma tip dobre cene pa da se res spozna na zadevo - tolk sm znal razbrat od vaših odgovorov.
opazu sm pa tud da par stvari ni navedu zravn kot so injektorji, t35 turbo,... tak da ga morm res uprašat za kompleten part list pa za ceno.
dela pa tud neke odmične druge kokr sm razbral ampak jst bi se rad ustavu pri nekem kompromisu da je avto še za vsakodnevno uporabo in da ni track car.
opazu sm pa tud da par stvari ni navedu zravn kot so injektorji, t35 turbo,... tak da ga morm res uprašat za kompleten part list pa za ceno.
dela pa tud neke odmične druge kokr sm razbral ampak jst bi se rad ustavu pri nekem kompromisu da je avto še za vsakodnevno uporabo in da ni track car.
spet se mal javljam z enim vprašanjem :-°
sem se v tem času menil z dosti ljudmi ki imajo 200+ avtomobile, pa vsak k sm mu omenu kar bom delal je rekel da naj prvo kupim 2.0 16v turbota ki dela, ga vozim, pošraufam vse da je avto res 1A (od bremz, podvozja, ojačitev, zamenjam vse kar se da zamenjat od cevi pri turbini da ne izgublja boosta, in ko bo na serijskem boostu avto dal svoje ven in ko se bom seveda navadil na teh 190 konjev naj grem delat tuning, prej pa je večina odsvetovala ker sem se rodil z betonsko desno nogo
enako vprašanje postavljam tud tukaj - računal sem pa da bi avto takoj spomladi kupil, in se spravil v tuning enkrat poleti.
sem se v tem času menil z dosti ljudmi ki imajo 200+ avtomobile, pa vsak k sm mu omenu kar bom delal je rekel da naj prvo kupim 2.0 16v turbota ki dela, ga vozim, pošraufam vse da je avto res 1A (od bremz, podvozja, ojačitev, zamenjam vse kar se da zamenjat od cevi pri turbini da ne izgublja boosta, in ko bo na serijskem boostu avto dal svoje ven in ko se bom seveda navadil na teh 190 konjev naj grem delat tuning, prej pa je večina odsvetovala ker sem se rodil z betonsko desno nogo
enako vprašanje postavljam tud tukaj - računal sem pa da bi avto takoj spomladi kupil, in se spravil v tuning enkrat poleti.
200+ in FWD ni ravno priporocljivo naenkrat osvajati. Mislim, da so ti osebe kar dobro svetovale... Jaz sem sel v svoji karieri nekako takole:croma_man napisal/-a:spet se mal javljam z enim vprašanjem :-°
sem se v tem času menil z dosti ljudmi ki imajo 200+ avtomobile, pa vsak k sm mu omenu kar bom delal je rekel da naj prvo kupim 2.0 16v turbota ki dela, ga vozim, pošraufam vse da je avto res 1A (od bremz, podvozja, ojačitev, zamenjam vse kar se da zamenjat od cevi pri turbini da ne izgublja boosta, in ko bo na serijskem boostu avto dal svoje ven in ko se bom seveda navadil na teh 190 konjev naj grem delat tuning, prej pa je večina odsvetovala ker sem se rodil z betonsko desno nogo
enako vprašanje postavljam tud tukaj - računal sem pa da bi avto takoj spomladi kupil, in se spravil v tuning enkrat poleti.
Jugo Florida - 75ps
Honda Civic 1.4 : 92ps
Honda Civic 1.4 : 92ps
Skoda Octavija: 150ps -> 180ps -> 200+ps
Nadaljeval bom pa s quattro pogonom in 300+ps
/jan
Mah ni pene največ je itak od tebe odvisn kako je v glavi poštimano. So ti pa vseeno kr uredu svetoval, vendar se da prežvet Prvo leto izpita sm sicer katro fural (yes 34ps), vendar velik km umes naredu tut z 1.8T +200ps in je šlo bp valda po pameti..
Bi ti pa res svetoval prvo avto v nulo porihtat, podvozje , zavore, kej ojačat pol pa na motor. Če je pa dost denarja na voljo pa ne vidm ovir da bi vse na enkat naredu
Če bi pa izbiral (da ni dovolj sredstev) bi pa motor zihr na koncu pršparal za rihtat, sej za silo se takoj mal tlak dvigen da ma unih cca 215-220ps
Ti sam avto ubod pa v akcijo
Bi ti pa res svetoval prvo avto v nulo porihtat, podvozje , zavore, kej ojačat pol pa na motor. Če je pa dost denarja na voljo pa ne vidm ovir da bi vse na enkat naredu
Če bi pa izbiral (da ni dovolj sredstev) bi pa motor zihr na koncu pršparal za rihtat, sej za silo se takoj mal tlak dvigen da ma unih cca 215-220ps
Ti sam avto ubod pa v akcijo
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
Jp, je kr res tko kukr je Cupra reku - full je odvisno kako maš podstrešje pospravljeno. Jst sm začel s hondo civic 75hp, jo nadgradil na (i think) malce čez 90hp in imel zeloooooo težko nogo. pol sm se pa realiziral kako pa kaj mora biti na cesti ter se skuliral (ne čist ampak vseeno veliko ) kar se tiče obnašanja na cesti tko da pol prehod na 200hp in RWD sploh ni bil težak, v zelo kratkem času pa je še sledil skok na 260hp. and guess what - še vedno mi je full premalo, ihahajev se tok hitro navadiš da je to čist neverjetno
tko da - plan kar se tuninga tiče si imel v redu sestavljen (zaribana mašina pa to, posledično je avto cenejši, itd.) tko da če veš da se boš znal kontrolirat kr dej sledit planu, je čist kul
tko da - plan kar se tuninga tiče si imel v redu sestavljen (zaribana mašina pa to, posledično je avto cenejši, itd.) tko da če veš da se boš znal kontrolirat kr dej sledit planu, je čist kul
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
sm mel že pred tem fiesto 1.1, pa cromo 2.0 8v, pa en mesec 2.0 8v turbo cromo, pa peugeot 205 1.9 gti en mesec, escort 1.8 16v pol leta zdj pa končno en avto k da za 1.4 mašino svoje ven pa ne dajem skoz v popravilo tak se mi je vsaj keš nabral za coupeja :D:D:D
tale vikend se še z enim "turbo" mehanikom dobim pol bomo pa vidl kak se bom odloču. Ideja o tem da pa kupim delujočega coupeja pa ga res pripravim na srčni vzpodbujevalnik močnejši pa ni slaba. Itak bo dost dela že s tem.
tale vikend se še z enim "turbo" mehanikom dobim pol bomo pa vidl kak se bom odloču. Ideja o tem da pa kupim delujočega coupeja pa ga res pripravim na srčni vzpodbujevalnik močnejši pa ni slaba. Itak bo dost dela že s tem.
Ma res ubod enga da je vsaj lepo vozn pol pa kokr si reku, mal pleh popravt, podvozje in zavire porihtat, po potrebi kej ojačat.
Pol ma motor: najbrš bo treba ena ornk generalna pol p asam več kako je z denarjem. Al zravn generalne še v tuning al pol čez neki cajta..
BTW: mislš avto iz italije prpelat?? ker pr nas je kr suša z turbači (ene 2 se sam prodajata)
Pol ma motor: najbrš bo treba ena ornk generalna pol p asam več kako je z denarjem. Al zravn generalne še v tuning al pol čez neki cajta..
BTW: mislš avto iz italije prpelat?? ker pr nas je kr suša z turbači (ene 2 se sam prodajata)