Upgrade zavornega sistema.
Upgrade zavornega sistema.
No hvala k. se bom tut sam kočno lotu izbolšave zavor na moji gajbi..
Bom najbrš izbral neko srednjo alternativo, in mislm dat mel večje diske in boljše čeljusti od Prelude 2.2 (oz Integre).
Sicer bo neki cajta trajal da vse dobim (čeljusti tut še nimam) me pa zanima eno mnenje oz če mi kdo zna svetovat.
Moj avto ima pač razmak 4*100, tako da večjih diskov z tem razmakom nima nobena Honda kar pomeni da bo treba nove lukne narest..
In me zanima kaj mente: bo lažje predelat 4*114,3 disk al 5*114,3 na 4*100???
Načeloma mi 4*143,3 bolj diši, sploh ker je sredinska lukna pr disku identična moji (na 5 vijaokv, ma tm večji premer)
Bom najbrš izbral neko srednjo alternativo, in mislm dat mel večje diske in boljše čeljusti od Prelude 2.2 (oz Integre).
Sicer bo neki cajta trajal da vse dobim (čeljusti tut še nimam) me pa zanima eno mnenje oz če mi kdo zna svetovat.
Moj avto ima pač razmak 4*100, tako da večjih diskov z tem razmakom nima nobena Honda kar pomeni da bo treba nove lukne narest..
In me zanima kaj mente: bo lažje predelat 4*114,3 disk al 5*114,3 na 4*100???
Načeloma mi 4*143,3 bolj diši, sploh ker je sredinska lukna pr disku identična moji (na 5 vijaokv, ma tm večji premer)
Diskov ne švasat! Naj ti nekdo z delilnikom zvrta nove luknje. Gre pa z 5 na 4 pa tudi tako kot ti hočeš bo šlo. Tako kot je nekdo odzgoraj že rekel če so cilindri večji bo potreben še večji glavni cilinder. Sam sem šel najprej z 236mm na 256mm brez menjave cilindra (ker so bili zavorni cilindri skoraj istega premera), ko pa sem šel z drugimi čeljustmi na 284 pa sem še moral menjati glaven cilinder drugače bi imel kilometerski hod.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
Z manjšimi predelavami je ponavadi najmanj težav, če vzameš večje bremze od kakega močnejšega modela iste znamke.
Tudi jaz sem premišljeval o bremzah od AR 166 3.0 za svojo 155-ko. Predelave minimalne. V bisvtu samo kos jekla cca. 1 cm debeline malo obdelati in that's it.
Ampak kaj ko so te bremze tako drage.
PS: Maš že kaj nabavljenega materiala za swap?
Tudi jaz sem premišljeval o bremzah od AR 166 3.0 za svojo 155-ko. Predelave minimalne. V bisvtu samo kos jekla cca. 1 cm debeline malo obdelati in that's it.
Ampak kaj ko so te bremze tako drage.
PS: Maš že kaj nabavljenega materiala za swap?
Mislim da bi že moral biti 22mm, če ne pa paše od T calija 23mm + 284mm pa bo zaviralo, ampak potem 15" minimum in to še ne vsake!irCAR81 napisal/-a:Kaj moj cilinder je ql za 284?corsa_A napisal/-a:...ko pa sem šel z drugimi čeljustmi na 284 pa sem še moral menjati glaven cilinder drugače bi imel kilometerski hod.
Oplove npr pašejo qwl. Lahko pa ti zrihtamo 300mm če hočeš od G astre coupe
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
Moje nove ploščice bodo Ferodo DS 3000. Sporocim kako se obnesejo
DS3000
DS3000 is Ferodo's premium racing compound and has set the standard across circuit racing and the World Rally Championship. DS3000 has contributed to countless wins and podium positions in the WRC, BTCC, STW and is now experiencing major success in Indycar and NASCAR applications.
The main characteristics of the DS3000 compound are:
reduced bedding in time (approximately 50% quicker than other materials)
extremely high friction level (0,62 coefficient of friction) at any temperature or speed
higher initial bite
predictability, in all conditions, when braking into the corner because of the flat friction curve
less off brake between the brake pedal and throttle
DS3000
DS3000 is Ferodo's premium racing compound and has set the standard across circuit racing and the World Rally Championship. DS3000 has contributed to countless wins and podium positions in the WRC, BTCC, STW and is now experiencing major success in Indycar and NASCAR applications.
The main characteristics of the DS3000 compound are:
reduced bedding in time (approximately 50% quicker than other materials)
extremely high friction level (0,62 coefficient of friction) at any temperature or speed
higher initial bite
predictability, in all conditions, when braking into the corner because of the flat friction curve
less off brake between the brake pedal and throttle
Civic HB, 1.6VTi---ex
BMW E30 325i---drift car
Civic Type R `05---daily driver
BMW E30 325i---drift car
Civic Type R `05---daily driver
Evo od oka kolk je večja nova čeljust
Diski bodo pa 282*23 namesto 262*21. Recmo da se bo mal poznala razlika.
Diski bodo prišli eni obični (najbrš Brembo) ploščice pa od sintarja ker je daleč najbolj ugodna varjanta.
Red Stuff in podobne zadeve so za Preludo oz Integro drage u pm...
Mi lahko vseeno kdo pogleda cene za Ferodo ploščice?? DS2500 oz DS 3000? MAlecky??
Diski bodo pa 282*23 namesto 262*21. Recmo da se bo mal poznala razlika.
Diski bodo prišli eni obični (najbrš Brembo) ploščice pa od sintarja ker je daleč najbolj ugodna varjanta.
Red Stuff in podobne zadeve so za Preludo oz Integro drage u pm...
Mi lahko vseeno kdo pogleda cene za Ferodo ploščice?? DS2500 oz DS 3000? MAlecky??