http://www.randomtechnology.com
mal berem tukaj le pa sem naletel na par grafov iz dyno-ta, sej raumem da so US firma ampak tok pretiravanje je pa "tu-mac" ?!
s tem da uposteva cali- standarde ? ?
This design, which meets Federal EPA and California ARB requirements
Jah na unih bl starih avtih se je kr poznalo.Tm 6-7ps razlike z starni tovarn med kat in ne kat verzijo.. Na NA novejših avtomobilih mislm da je manjša razlika, na turbačih pa mislm da je kr razlika če ga odstraniš, vsaj pr VAG 1.8T se lepo občuti...
irCAR81 napisal/-a:Neki procentov se pozna... zdej pr avtu k ma 60hp se kumi kej opaz.. pr eni korveti k ma 300hp je pa že kr lepa številka. Pr nobenmu od teh dveh avto pa to po mojm na cesti ne občutš.
Jst nism opazu nobene razlike, ko sm odstranu katalizator pri astri f 1.4. Avto je l92, pa so prve serije imele namesto 60, 55KM - se pravi se je moč zmanjšala za 5KM. Kmalu so neki spremenili, da jih je mel spet 60, tako da je takih zelo malo. V praksi pri tako malo konjih ni vsaj z moje strani opazit nobene razlike. Pri novejših avtih se zagotovo ne pozna toliko, kot pri starejših.
sem točno tale test naredo na mr2. sem prvo šel nekaj ranov z kat (gtech) potem pa brez. in je bla razlika kar opazna( tako po času (~3desetinke na 402m) kot po občutku). Še posebej se je poznalo v višnjih obratih; je kar dvigoval moč, medtem, ko je z kat. precej zadušo.
Men se konji niso povečal, se je pa navor za 10Nm, pa po občutku bi reku, da se motor recimo v štantgasu dost hitrej zavrti. Pa tudi v visokih obratih je določena razlika.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
the 2nd lambda simply tells the ecu if the cats working or not...
so if you decat it and the light comes on to say its not working......!!!
however this does NOTHING to the way the car drives or the settings.... its simply a toxic emmsions light for the new emmsions laws..... as your supposed to have a cat that works....
Ja sej 99% jav to napako in ti lučka sveti. Zdej al pustiš al se pa z testerjem zbriše, kar mislm da je čist možno, edin ne vem kako te zadeve pr Renaultu delujejo
... pri pugiju 206 S16 2.0 16V, brez kat se lučka prižge, ko ga nekaj časa teraš nato pa umiriš vožnjo, ECU vrže podatke lambda sonde v zasilni način in v tem režimu je meni trošil cca.2l/100km več , po resetriranju pa je bilo o.k.,..
DrMr napisal/-a:... pri pugiju 206 S16 2.0 16V, brez kat se lučka prižge, ko ga nekaj časa teraš nato pa umiriš vožnjo, ECU vrže podatke lambda sonde v zasilni način in v tem režimu je meni trošil cca.2l/100km več , po resetriranju pa je bilo o.k.,..
Pol ti dela sedaj normalno, ceprav nimaš kata not ???