Montaža strutbara
Montaža strutbara
Ok kao "strokovno" montirat strut bar in sicer zgornjega pri motorju??
Ena simbolična fotka kako je narjen:
Večina pravi da nej bo avto kr na tleh (tut recimo Remo-honda mehanik), spet drugi da se more avto dvignt z dvigalko??
Sedaj za spodnje strute vem da bo treba avto dvignt, sam zgoraj sm enostavno našraufal na vijake od amortizerjev ko je bil avto na tleh... Sm kej falil???
Ena simbolična fotka kako je narjen:
Večina pravi da nej bo avto kr na tleh (tut recimo Remo-honda mehanik), spet drugi da se more avto dvignt z dvigalko??
Sedaj za spodnje strute vem da bo treba avto dvignt, sam zgoraj sm enostavno našraufal na vijake od amortizerjev ko je bil avto na tleh... Sm kej falil???
J. ga raj vsako stavr 10krat preverm, ker ko najdeš take linke oz ko bereš kako je folk montiral in k se ne najde samo enk k to trdi....
http://www.myfordfocus.com/how-to/front-strutbar.htm
Valda mi je bl logično da komot montiraš ko je avto na tleh in da treba fajn zašponat, sam bolj še stručkote vprašat za svaki slučaj..
http://www.myfordfocus.com/how-to/front-strutbar.htm
Valda mi je bl logično da komot montiraš ko je avto na tleh in da treba fajn zašponat, sam bolj še stručkote vprašat za svaki slučaj..
Ko sem jih dobil sem z navdušenjem zmontiral vse štiri:) Tudi sprednjega spodnjega, čeprav mi je že nekaj časa nazaj en hrvat v smehu rekel, da ga ne bom imel dolgo gor. In res, z njim sem zapel kjerkoli se je cesta "lomila", torej da sta bili tako leva kot desna guma nižje kot sredina avtomobila, to je povzročilo, da se je strubar skrivil in se začel dotikati izpuha. Nočete slišat kakšne zvoke proizvaja izpuh, ko se dotika karoserije:) Toliko o sprednjem spodnjem.
Pri ostalih je pa tako... najbolj problematičen je zadnji zgornji. Tisti črni priključki so namreč iz tako mehkega materiala, da ga z roko ukriviš, tako da sem jaz zadevo rešil kar tako, da sem črne priključke stran dal in dal naredit nove daljše šraufe, tako da pride šrauf direktno na navoj amortizerja. Le tako lahko zagotovim, da bo strutbar izvajal svoj namen.
Spodaj zadaj se mi zdi še kar močan, spredaj bi pa tudi moral nekaj naredit, da bi bila zadeva bolj fiksna.
LP
Uroš
Pri ostalih je pa tako... najbolj problematičen je zadnji zgornji. Tisti črni priključki so namreč iz tako mehkega materiala, da ga z roko ukriviš, tako da sem jaz zadevo rešil kar tako, da sem črne priključke stran dal in dal naredit nove daljše šraufe, tako da pride šrauf direktno na navoj amortizerja. Le tako lahko zagotovim, da bo strutbar izvajal svoj namen.
Spodaj zadaj se mi zdi še kar močan, spredaj bi pa tudi moral nekaj naredit, da bi bila zadeva bolj fiksna.
LP
Uroš
Kva simbolično, to je 4realCupraR napisal/-a:Sicer simbolična, bo pa zelo podobno:
http://users.volja.net/bombsquad/strutbar.jpg
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
to sm se tud jst sam za glavo držu ko sm una pametovanja bral... svašta..JAKAn napisal/-a:avto mej na tleh pa če je nastavljiva zategnit skupi ne tko kt na avtomobilizem.com k je en tril da mors avto raztegnit oz on je kar mal dalšo stango naredu. lol
@urosbe: struti sploh niso bl styling zadeva.. je pa res da je odvisno od načina vožnje, če bojo sploh uporabni na določenemu avtomobilu. tko da če skoz lepo voziš pol so res samo sytling.. če greš pa ti na hard čez ovinke žgat boš pa zelo občutil razliko pred in po montaži enega ali pa komplet strut-ov. preverjeno
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil