ZUP's Camaro gen. 3
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
OMFG_BANDIT_ napisal/-a: http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 5DC7D8.htm
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
A maš kake slikce od diffa in kardana. Mogoče pa lahko od kakega terenca dif in kardan pašeta - o kakega 5.9 grand cherokeeja, ki ima to zadevo res ojačano._BANDIT_ napisal/-a:Jah limit je zdej vprašanje. Menjalnik je res predelan na race varianto, se pravi, da sem not zmontiral najhujše lamele, kar se jih lahko dobi za ta model, zmontiran imam tudi race shift kit pa ta močan nov torqe converter ob B&M. Doma mam tudi že governor recalibration kit, s katerim bom prestavil upshift točko na 6200 RPM. Zdej, kolk to zdrži , je težko ocenit, ker niso tolk problem konji, ampak navor, ki pritisne na menjalnik. Zdej naj bi dal motor od sebe okrog 600Nm navora, ko pa bo gor še nitro, se bo pa ta cifra močno dvignila in je težko ocenit, kaj bo. Samo Amerikanarji recimo vozijo s takim menjalnikom, ne tolk predelanim ampak bolj originalnim, tud cajte okrog 10 sec. Tko da pomoje bi moral zdržat.
Pol je pa problem še diff, ki je sicer najmočnejši, kar se jih da dobit za v to ohišje in ima tudi špero. Tko da kle jetud vprašanje, kolk bo zdržal. Zaenkra ne upam dat gor drag radial gum, ker je tako pritisk na diff še veliko večji.
Bomo vidli
Če bo polomilo, bo pa pač treba hujše zadeve not vtaknit
-
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 23 Feb 2006, 15:54
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
-
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 23 Feb 2006, 15:54
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
No, končno se je našlo spet mal cajta za hobi in se je končno spet začelo mal dogajati zunaj v garaži....
Evo, najprej sem vrgel dol "stari" sesalni kolektor (čeprav je boljši od novega - ampak ni dober za distribucijo N2Oja v motor) in zmontiral gor novi kolektor, ki je single plane in je zato veliko bolj primeren za šopanje N2Oja v motor.
Potem je bilo treba menjati še rockerje na klavirju. Odstranil sem "stare" in zmontiral gor nove, ki so ALU, full roller in imajo razmerje 1.6:1 (stari so meli 1.5:1). Sliši se neverjetno ampak glede na dyno teste, ki jih delajo amerikanci, je razlika med navadnimi rockerji in temi, ki jih imam zdaj gor, celih 25 PS.
Potem je bilo treba še nastavit te rockerje, ki je meni, ki sem zaenkrat še malo bolj kekec na tem področju, vzelo kar precej časa.
No, potem sem še malo prčkal okrog motorja, zmontiral nazaj gor pokrove ventilov, spedenal verteiler, tako da ga sedaj samo še postavim gor itd...
Sej počasi pa bo še kej iz tegale. Ostalo mi je še za kake 3 dni orenk šravfanja in potem upam, da se bo zadeva že peljala po cesti....
Evo, najprej sem vrgel dol "stari" sesalni kolektor (čeprav je boljši od novega - ampak ni dober za distribucijo N2Oja v motor) in zmontiral gor novi kolektor, ki je single plane in je zato veliko bolj primeren za šopanje N2Oja v motor.
Potem je bilo treba menjati še rockerje na klavirju. Odstranil sem "stare" in zmontiral gor nove, ki so ALU, full roller in imajo razmerje 1.6:1 (stari so meli 1.5:1). Sliši se neverjetno ampak glede na dyno teste, ki jih delajo amerikanci, je razlika med navadnimi rockerji in temi, ki jih imam zdaj gor, celih 25 PS.
Potem je bilo treba še nastavit te rockerje, ki je meni, ki sem zaenkrat še malo bolj kekec na tem področju, vzelo kar precej časa.
No, potem sem še malo prčkal okrog motorja, zmontiral nazaj gor pokrove ventilov, spedenal verteiler, tako da ga sedaj samo še postavim gor itd...
Sej počasi pa bo še kej iz tegale. Ostalo mi je še za kake 3 dni orenk šravfanja in potem upam, da se bo zadeva že peljala po cesti....
Yeah zakon tale projekt
http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;