ABS, blokiranje itd...
ABS, blokiranje itd...
Ok eno vprašanje da eno debato vžgemo No uglavnm ena od stvari ki me je ful motila pr mojih zavorah je bla ta da se mi je ABS ful hitr upalil mal bolj si zabremzal in je že drmal..
No sedaj ko mam druge zavore, bremza nenormalno bolš vendar se še vedno ABS hitr vključi.. No in ko sm ga recimo med vožnjo ugasnil, so mi tut same zavore res zelo hitro zablokirale ni blo potrebno več kot 20% po bremzi udart že je blokiralo..
Torej osebno mam mnenje da neki ne štima pr oprijemu gume niso problem torej bi preostala samo slaba optika in stem slab oprijem... Res je pa da optike še nism nikoli delal...
Če ma kdo kkšno drugo mnenje pa le z besedo na plan
No sedaj ko mam druge zavore, bremza nenormalno bolš vendar se še vedno ABS hitr vključi.. No in ko sm ga recimo med vožnjo ugasnil, so mi tut same zavore res zelo hitro zablokirale ni blo potrebno več kot 20% po bremzi udart že je blokiralo..
Torej osebno mam mnenje da neki ne štima pr oprijemu gume niso problem torej bi preostala samo slaba optika in stem slab oprijem... Res je pa da optike še nism nikoli delal...
Če ma kdo kkšno drugo mnenje pa le z besedo na plan
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
no pa še jst vskočim...sumim da mi drka ABS centrala...kok to točno ugotovit...ker ko zahodim max po bremzi namesto da bi začelo cukat spusti en čudn zvok pa čutim na pedalu od bremze da neki čudno drsi.
Menjal sem olje ker je blo skoraj črno ene 2 mesca nazaj, mogu bi pa še enkrat pomoje.
Drugače pa bremze zlo dobr primejo, sam v področju ABS-a je pa kritično še posebej po dežju
Menjal sem olje ker je blo skoraj črno ene 2 mesca nazaj, mogu bi pa še enkrat pomoje.
Drugače pa bremze zlo dobr primejo, sam v področju ABS-a je pa kritično še posebej po dežju
Ja, super primejo. Tud ABS se zdej kasneje vklopi kot prej. Je pa seveda mal razlike med zimskimi 15col gumami in letnimi 17. Pr 17 ABS hitrej reagira na neravnine, kar je logično.CupraR napisal/-a:Btw kako je pr teb z abs-om??
Zavore drgač enakomerno primejo L in D, s tem da sedaja vto vsaj mal počepne
Jaz imam enostaven odgovor na tole... voziš Hondo:) Tud jaz sem že jamral, da se ABS čist prehitro uklaplja in ravno včeraj sem v Leclercu ABS varovalko ven dal, da vidim, če je brez kaj bolje... gume so Bridgestone Potenza RE050, zavore swapane od Integre (tako kot pri tebi), razmerje L/D štima, prav tako optika... vozim pa 17" col... tudi pri tamali na Civicu LSi pa 15" je isti problem, samo da ona pač nima ABS-a, gume pa vseeno hitro blokirajo...
Se usedeš pa v eno obično družinsko Octavio TDI, te pa skor čez šipo vrže
Se usedeš pa v eno obično družinsko Octavio TDI, te pa skor čez šipo vrže
Nope...bl majo veze nastavitve...sploh stock ce pol menjas.
Resje da niso krivi diski oz. ploscice ampak "sportni" kompleti nic prej ne blokirajo oz. sploh ne blokirajo z ABS-om ampak morajo bit ravno na meji vklopa ABS-a.
VAG grupa (vrjetn tud francozi) majo pa se "dodatno" bolj obcutljiv (za moje pojme nenatancen) sistem. (vrjetn se kratica sam je ne vem).
Resje da niso krivi diski oz. ploscice ampak "sportni" kompleti nic prej ne blokirajo oz. sploh ne blokirajo z ABS-om ampak morajo bit ravno na meji vklopa ABS-a.
VAG grupa (vrjetn tud francozi) majo pa se "dodatno" bolj obcutljiv (za moje pojme nenatancen) sistem. (vrjetn se kratica sam je ne vem).
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo.
Moj pugelj ma bremze dojaja, bi mogu enkat probat, to je kot poezija, na milimeter lahko upravlaš moč zavore. Sm zadovoln da bl neb mogu bit. Vozim pa dostkrat še druge avte in nikjer ni tko dobr narjen. Sploh megane, espace in laguna. Podn - pipneš pa nos zlomš.
Moj pugelj ma bremze dojaja, bi mogu enkat probat, to je kot poezija, na milimeter lahko upravlaš moč zavore. Sm zadovoln da bl neb mogu bit. Vozim pa dostkrat še druge avte in nikjer ni tko dobr narjen. Sploh megane, espace in laguna. Podn - pipneš pa nos zlomš.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
No jst pa recimo nism še mel boljši zavor kot od VAG-a Prime kot pr norcih, skor nemogoče da pride do vklopa ABS-a, občutek na pedalu zelo natančen.. Je pa res da nimma izkušenj z bolj švoh modeli, ampak samo z 1.8T in 312*25 so že kr spodobne zavore...Malecky napisal/-a:Zato pa obstajajo "športni" narezani diski oz. imajo to prednost (pravtako ploščice).
Meni ni bol glupih zlajf ko original VAG grupe.
Je pa res ja, da če bo zadevo fajn segrel bi bolš prjelo, že pr orginal robi je bilo tako, tele ploščice od Sinterja pa tut najbrš rabjo da jih mal segreješ
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
Sam res. Se pa navadiš in je hudo bremzatdjsly napisal/-a:Pejt probat mojgaPugi napisal/-a:Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo...
Drgač sem pa jst tut opazu k mam zimske gume gor (bolj švoh) velik prej A(nti) B(utelj) S(istem) začne delat...
CLIO 172 SPORT