Intercooler shladiš itak samo takrat ko res rabiš peak power. Recimo če bi bil na dragu - 2 sekunde z obem šobam v IC bi blo čist dost, da bi mel kr bistveno razliko, sploh na vroč dan.
Lej že pri navadnem NA mašincu se drastično pozna ko je recimo zunaj 25-30stopinj in avto več al manj ne gre nikamor. Po uporabi NOSa se shladi sesalni del motorja za kar dosti stopinj - mislim da je številka precej velka (iz 90 na 20 v par sekundah). Konkretno se to pozna v tem, da tudi po uporabi avto teče nepirmerno bolje (kot pri recimo 10st okoliškega zraka, kjer vemo da avto dost lepš vleče kot če je res vroče)...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
B_Racing napisal/-a:Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker
Mogoče bi znala bit ta zadeva bolj učinkovita z panelnim filtrom, zaradi večje efektivne površine filtra. Navadn papirnat filter ne bi bil dober, ker bi ga voda uničila. Kakšen K&N filter je ok, ker je tkanina prepojena z oljem in načeloma ne prepušča vode. Pa tud sam filter je verjetno dobro, da je ojačan s kovinsko mrežico. Mora pa vsekakor tak sistem imet odvodnjavanje.
B_Racing napisal/-a:Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker
Mogoče bi znala bit ta zadeva bolj učinkovita z panelnim filtrom, zaradi večje efektivne površine filtra. Navadn papirnat filter ne bi bil dober, ker bi ga voda uničila. Kakšen K&N filter je ok, ker je tkanina prepojena z oljem in načeloma ne prepušča vode. Pa tud sam filter je verjetno dobro, da je ojačan s kovinsko mrežico. Mora pa vsekakor tak sistem imet odvodnjavanje.
Pri N/A motorjih bi znal imeti kaksne probleme (ne vem, ugibam), pri turbincih je pa to se koristno, saj ce pride malo vode v sesalni sistem se ta pri prehodu skozi turbino upari in shladi zrak ter zveca eksplozijo.
Klasicen princip water/methanol injectiona, samo da je to naraven in poceni nacin...
jst imam pa tle tudi eno vprasanje, pa tudi ce sm nov na tem forumu bi te uros jst rad vprasu kako ste ta CO2 ustimal?.. kaj vse se potrebuje za to reč ustimat ker ze ene 4mesce premlevam pa studiram kako bi si to reč ustimal,a si sam to delal al ti je se kdo verjetno pomagal ker ta reč dela hudo ,vse cestitke za tko lep avtek,kar tko naprej, za vse odgovore se pa ze vnaprej zahvaljujem lp simon HONDA VTEC
HONDA VTEC napisal/-a:jst imam pa tle tudi eno vprasanje, pa tudi ce sm nov na tem forumu bi te uros jst rad vprasu kako ste ta CO2 ustimal?.. kaj vse se potrebuje za to reč ustimat ker ze ene 4mesce premlevam pa studiram kako bi si to reč ustimal,a si sam to delal al ti je se kdo verjetno pomagal ker ta reč dela hudo ,vse cestitke za tko lep avtek,kar tko naprej, za vse odgovore se pa ze vnaprej zahvaljujem lp simon HONDA VTEC
ne zamert sam kr še mal premišluj pa probi sam pogruntat ker če ti povem ali pa komor kol druzmu bojo kr naenkrat usi mel...
pa brez zamere... mal se pomatri tko k smo se mi...
V osnovi isto kot za nitro kit. Jeklenke, ki zdrzijo visok tlak. (medicinske kisikove jeklenke, potapljaske ali prav N20 jeklenke). Polnis seveda s CO2 ker je N20 predrag za te stose
Visokotlacni elektro ventil dobis pri Jaksi. Visokotlacne cevi (100 bar) pa v najblizji trgovini s hidravliko.
Nobena umetnost, par ur dela, saj je precej manj komplikacij kot vgradnja nitro sistema. Cenovno pa je se najvec odvisno od cene jeklenk. Ventil je dobrih 20 jurjev, cevi 10 do 20 jurjev (odvisno koliko je bos porabil in koliko razvodov Y komadov po domace bos uporabil), jeklenke od zastonj do 50-60 jurjev. Dodaj se strosek za stikalo, nekaj žice in rele s katerim bos krmilil elektro ventil.
Nekaj linkov za predstavo kako izgledajo take zadeve
Charger napisal/-a:V osnovi isto kot za nitro kit. Jeklenke, ki zdrzijo visok tlak. (medicinske kisikove jeklenke, potapljaske ali prav N20 jeklenke). Polnis seveda s C)2 ker je N20 predrag za te stose
Visokotlacni elektro ventil dobis pri Jaksi. Visokotlacne cevi (100 bar) pa v najblizji trgovini s hidravliko.
Nobena umetnost, par ur dela, saj je precej manj komplikacij kot vgradnja nitro sistema.
V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
Charger napisal/-a:V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
pr co2 rabš sam jeklenko, ventil pa še en ventil pa cev, pa "izbrizgovalne šobe"... to je to...
Zadnjič spremenil roki, dne 09 Jan 2007, 13:02, skupaj popravljeno 1 krat.
nism nc ti zameru,imas prow ja roki: če bi povedu kako ste nrdili pol bi vas folk res kopiral, sm pa vesel za te odgovore,ki sm jih dobil k sm si pa mislu da se takih ne bom dobil,najlepsa hvala vsem torej za te odgovore priblizno se mi sanja kako ta stvar gre ampak ko jo enkrat pogruntas je najbrz easy,le studirat je treba tko da bomo ze kej nrdili ven iz tega pa se en frend mi bo sigurno pomagal pri tem projektu lp simon
Charger napisal/-a:V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
pr co2 rabš sam jeklenko, ventil pa še en ventil pa cev, pa "izbtizgovalne šobe"... to je to...
aje lahko pac navadan cev al bakrena cev je tudi uredu.........kolega mi je reku da je bakrena cev tudi uredu, ker se lahko zvije po obiki avta, ko vlacis po avtu..........