Dyno day,mini srečanje
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
Dyno day,mini srečanje
Ekola, temo sem odpru zato da se vidi zainteresiranost članov,da bi enkrat pač naredili eno mini srečanje+dyno-več nas je ceneje je +zima je in je hladnejši zrak,tko da mislim da bi bilo super it pogledat,koliko hrčkov imajo naši konjički v sebi
Pol mam pa še nekaj:
da ne odpiram nove teme,me še zanima tole.Sicer je že konec avtomobilistične sezone,da bi se kaj dirkalo(veste kaj imam v mislih ),
da Mobi krog,ampak itaq drugo leto,zanima pa me koliko interesentov bi se nabralo
je pa še daleč,ampak lahko sanjamo,drugo leto pa se nam sanje uresničijo , pa vse na trak dokumentiramo-filmčki pa fotke pa itd... za lep spomin na naše druženje
pa še kaki predlogi so dobrodošli!
LP Killah Bee
PS: Pa prosim ,da se teme udeležujejo samo resni,ker nočem da kak papak,neki piše sam da kej napiše
Pol mam pa še nekaj:
da ne odpiram nove teme,me še zanima tole.Sicer je že konec avtomobilistične sezone,da bi se kaj dirkalo(veste kaj imam v mislih ),
da Mobi krog,ampak itaq drugo leto,zanima pa me koliko interesentov bi se nabralo
je pa še daleč,ampak lahko sanjamo,drugo leto pa se nam sanje uresničijo , pa vse na trak dokumentiramo-filmčki pa fotke pa itd... za lep spomin na naše druženje
pa še kaki predlogi so dobrodošli!
LP Killah Bee
PS: Pa prosim ,da se teme udeležujejo samo resni,ker nočem da kak papak,neki piše sam da kej napiše
CLIO 172 SPORT
Vse lepo in prav, kar si napisal, ampak mogoce pa ni najboljsa ideja it na dyno z zimskimi gumami...
RSR meri moc samo in izkljucno z letnimi gumami, tako da razlog mora biti zelo mocen, da se celo zimo branijo "zasluzka".
Je treba se Senico vprasat, jaz bi raje sel k Senici zmerit (pa da mu une valje ven utrzem na prvem dyno run-u, da bo potem mir nekaj casa...
/jan
RSR meri moc samo in izkljucno z letnimi gumami, tako da razlog mora biti zelo mocen, da se celo zimo branijo "zasluzka".
Je treba se Senico vprasat, jaz bi raje sel k Senici zmerit (pa da mu une valje ven utrzem na prvem dyno run-u, da bo potem mir nekaj casa...
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ti s tvojmu škodilakam nemu nauš nč utrgov...
Vglavnem - dyno day nebi bla slaba zadeva. Js bi ga organiziral 15.3. prvi dan, ko se dajo zimske gume gor - pa da celo zimo veste, da je to THE datum.
Srečanje naslednje naše bo pa bl v zimski idili v kaki kranjski gori al pa pokljuki... Možno tud sankanje, ne vem še... Js do 10.12 sm bl nedosegliv...
Aja - gadno je k sm js bl neresn, zato lahko moj post brišete
Vglavnem - dyno day nebi bla slaba zadeva. Js bi ga organiziral 15.3. prvi dan, ko se dajo zimske gume gor - pa da celo zimo veste, da je to THE datum.
Srečanje naslednje naše bo pa bl v zimski idili v kaki kranjski gori al pa pokljuki... Možno tud sankanje, ne vem še... Js do 10.12 sm bl nedosegliv...
Aja - gadno je k sm js bl neresn, zato lahko moj post brišete
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Senica ima baje valje za meriti do 200 konj (N/A konj), pa se votle ima in ne polne kot RSR... in s turbincem kot je moj naredis lahko kar precejsnjo skodo.Pugi napisal/-a:Ti s tvojmu škodilakam nemu nauš nč utrgov...
Ne zajebavam se, resno mislim.
En tip je sel z 1.8T golfom k Senici. RSR mu je nameril 168 konj, Senica pa cez 260... Potem se je pa Senica nekaj zgovarjal pa momljal nekaj nerazumljivega sam sebi v brk, priznati pa nic ni hotel. In ravno tako bi mojega gor dal in upal, da ne bo nic narobe, priznal pa nic ne bo...
/jan
No, mene tudi zanima kako...
Pravi naslov bo RSR - Matjaz, on je nameril na njegovih valjih 168konjev, Senica pa istemu avtu dva dni kasneje 250 konj (1.8T motor). Poklicite ga in vprasajte.
Meni je razlozil, da ima Senica votle valje, kateri so preobcutljivi in jih turbina preslepi ker jih prehitro obrne. V 7-ih sekundah ne mores nic tocno zmerit.
On (RSR) ima polne valje, ki so tezji in zato ni taksnega efekta, ker traja meritev precej dlje (po par dyno-runih imas ze polhna jajca cakanja da se valji zavrtijo in potem ko se v leru vrtijo da zracuna koeficijent za moc na gredi).
Ampak ne eni ne drugi niso najboljsi, saj imajo pravi profi valji poleg tega da so polni se dodaten ogromen zunanji dodaten vztrajnik, katerega mora avtomobil poganjati. Tiste meritve so najbolj tocne, traja pa dyno-run eno majhno vecnost.
Tako mi je Matjaz povedal in tako povem naprej.
/jan
Pravi naslov bo RSR - Matjaz, on je nameril na njegovih valjih 168konjev, Senica pa istemu avtu dva dni kasneje 250 konj (1.8T motor). Poklicite ga in vprasajte.
Meni je razlozil, da ima Senica votle valje, kateri so preobcutljivi in jih turbina preslepi ker jih prehitro obrne. V 7-ih sekundah ne mores nic tocno zmerit.
On (RSR) ima polne valje, ki so tezji in zato ni taksnega efekta, ker traja meritev precej dlje (po par dyno-runih imas ze polhna jajca cakanja da se valji zavrtijo in potem ko se v leru vrtijo da zracuna koeficijent za moc na gredi).
Ampak ne eni ne drugi niso najboljsi, saj imajo pravi profi valji poleg tega da so polni se dodaten ogromen zunanji dodaten vztrajnik, katerega mora avtomobil poganjati. Tiste meritve so najbolj tocne, traja pa dyno-run eno majhno vecnost.
Tako mi je Matjaz povedal in tako povem naprej.
/jan
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam