Ko je sosedu dolgčas
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Jao jao, spet en pametn, k je nekje slišal, da ma vette zadaj listnato vzmet (čleprav sploh ne ve, kako to izgleda in kaj je s tem mišljeno) in potem sklepa, da jo ma potem tud mustang in vsi ostali amerikanci.croma_man napisal/-a:ta ma tud listnato vzmet zadaj?
Tkole zadnja aksa in vpetje izgleda pri mustangu:
Tkole pa izgleda slavno corvetino zadnje vpetje, pri katerem gre nekateri pametnim tako zelo v nos listnata vzmet, čeprav jim sploh ni jasno, da pri tem niso mišljeni listnati fedri, kot so jih imeli skoraj vsi tastari avti z zadnjim pogonom ampak gre za listnato vzmet, ki je nameščena prečno med obema zadnjima kolesoma in ima povsem drugo funkcijo, kot listnati fedri:
Sam eni tapametni bodo še vedno prepričani, da imajo amerikanci še vedno zadaj listnate fedre in da za normalno podvozje z normalnimi vijačnimi fedri še nisalo slišali nikoli.
Listnate fedre se ponavadi uporablja v kombinaciji s togo premo in tako so imeli ponavadi narejeni tastari avti z zadnjim pogonom, recimo fordi (capriji, granade, escorti,...), opli, pač kar je imelo zadaj pogon. Odkar delajo zadnje pogone tako, da je vsako kolo obešeno po svoje, se ponavadi ne uporabljajo več listnati fedri. Tud že recimo moj amerikanc, k je star ko pes, pa ma že vijačne fedre zadaj in še vedno togo premo.
Fora je v tem, da nekateri pametni nekje ujamejo, da majo še tanove korvete zadaj listnato vzmet in potem, ker pač nimajo pojma zakaj se pri tem gre, trobezljajo okrog, kolk so to jajca pa da majo čist v pizdi podvozje in da je to vse skupaj ene 100 let za cajtom. Realno je pa resnica precej daleč stran in recimo tanova korveta je s svojo slavno "listnato vzmetjo" trn v peti marsikateremu kao precej bolj športnemu avtu, ko se gre za drikanje na pisti in je na letošnjih testih udarila dol kar precej kao hudih športnih avtov, ki imajo kao superduper podvozje in to brez "listnante vzmeti".
Fora je v tem, da nekateri pametni nekje ujamejo, da majo še tanove korvete zadaj listnato vzmet in potem, ker pač nimajo pojma zakaj se pri tem gre, trobezljajo okrog, kolk so to jajca pa da majo čist v pizdi podvozje in da je to vse skupaj ene 100 let za cajtom. Realno je pa resnica precej daleč stran in recimo tanova korveta je s svojo slavno "listnato vzmetjo" trn v peti marsikateremu kao precej bolj športnemu avtu, ko se gre za drikanje na pisti in je na letošnjih testih udarila dol kar precej kao hudih športnih avtov, ki imajo kao superduper podvozje in to brez "listnante vzmeti".
Listnata vzmet je slabša samo zaradi teže in prostora ki ga zavzame pri klasični namestitvi. V primeru corvete deluje kot vzmet torzijska palca ter amortizerček ( listnate vzmeti imajo določene lastnosti amortiziranja zaradi trenja med listi). Jebatga ampak najhitrejše ameriške športnike še kr delajo angleži
Listnata vzmet je na novi corvetti iz nekega posebnega materiala. Celoten zadnji del je tudi zaradi uporabe te vzmeti lazji kot pa z vijacnimi vzmetmi.
So tunerji ze predelali corvetto na vijacne vzmeti pa se je peljala slabse kot serijska.
Taka namestitev ima veliko prednosti saj ob pritisku na eno kolo tudi drugo kolo dobi informacijo kaj se dogaja. Vzmet ima obenem tudi dodatno funkcijo stabilizatorja.
Nam najbolj poznan avto yugo ima v osnovi cisto enako zasnovo in je ob primerno znizanem podvozju izredno nevtralen avto.
No pa nazaj na topic, na Saleen-ovi strani so te serije SC281 tam od 350 do 550KM
Vidim da ima mustang zadaj watt-ov paralelogram tako da gre prema gor in dol v ravni liniji (pri panhardu se pomika v krožni liniji)
So tunerji ze predelali corvetto na vijacne vzmeti pa se je peljala slabse kot serijska.
Taka namestitev ima veliko prednosti saj ob pritisku na eno kolo tudi drugo kolo dobi informacijo kaj se dogaja. Vzmet ima obenem tudi dodatno funkcijo stabilizatorja.
Nam najbolj poznan avto yugo ima v osnovi cisto enako zasnovo in je ob primerno znizanem podvozju izredno nevtralen avto.
No pa nazaj na topic, na Saleen-ovi strani so te serije SC281 tam od 350 do 550KM
Vidim da ima mustang zadaj watt-ov paralelogram tako da gre prema gor in dol v ravni liniji (pri panhardu se pomika v krožni liniji)
Vidim da ste že razčistili glede listnatih vzmeti...
Tudi mene najbol zmoti ta pripomba sicer se pa nevedneži sami zakoljejo. Ko bi saj poznali sposobnosti Z06, katere se da dobit povsod na netu na eni ali drugi progi.
Se pravi...lažje, nižje težišče, več prostora na voljo, ker ne zasedejo toliko prostora...
Tudi mene najbol zmoti ta pripomba sicer se pa nevedneži sami zakoljejo. Ko bi saj poznali sposobnosti Z06, katere se da dobit povsod na netu na eni ali drugi progi.
Se pravi...lažje, nižje težišče, več prostora na voljo, ker ne zasedejo toliko prostora...