Turbina KO4
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
Turbina KO4
Lp namreč zanima me če mi gdo izkušnje z to turbino!namreč zanima me kakšna je kej razlika med KO3 in KO4 namreč pri beji je cena okoli 250K takale turbina in me sedaj zanima če bi bilo vredu menjati od octavie turbinco na KO4???
lp venom
Zadnjič spremenil _VeNoM_, dne 14 Okt 2004, 12:59, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: KO4
K03 - original_VeNoM_ napisal/-a:
Lp namreč zanima me če mi gdo izkušnje z to turbino!namreč zanima me kakšna je kej razlika med KO3 in KO4 namreč pri beji je cena okoli 250K takale turbina in me sedaj zanima če bi bilo vredu menjati od octavie turbinco na KO4???
lp venom
K03 sport - original pri 180 konjskih motorjih. Izpusni del enak, sesalni del malenkost vecji (1mm).
K04 - Izpusni in sesalni del vecja od k03 in ne pase "srauf na srauf" kot zamenjava.
Splaca se, seveda se splaca. S K04 turbino prilezes lahko do 350 konjev (in vec). Problem je edino to, ker moras se veliko drugih stvari zamenjat, tako da je neka ocena dodatnih stroskov pri menjavi na k04 turbino med 700K in miljom tolarji.
/jan
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
torej to pomen da IC treba večji,kaj pa bi bilo potrebno menjati pri original mašini??? če zamenjam turbino???
namreč planiram t original mašino 1.8T čipat!! plus kolektor oz komplet devito izpuh! mislim da bi bilo dosti????sam tale KO4 me privlač
mi jo je pr beji pokazu sm sam gledu,je reku da je to za eXtrem tuninge 8)
namreč planiram t original mašino 1.8T čipat!! plus kolektor oz komplet devito izpuh! mislim da bi bilo dosti????sam tale KO4 me privlač
mi jo je pr beji pokazu sm sam gledu,je reku da je to za eXtrem tuninge 8)
Cicera vprasi, on je sel na K04..._VeNoM_ napisal/-a:torej to pomen da IC treba večji,kaj pa bi bilo potrebno menjati pri original mašini??? če zamenjam turbino???
namreč planiram t original mašino 1.8T čipat!! plus kolektor oz komplet devito izpuh! mislim da bi bilo dosti????sam tale KO4 me privlač
mi jo je pr beji pokazu sm sam gledu,je reku da je to za eXtrem tuninge 8)
Menjas IC, injektorje, tlacno regulacijo bencina, komplet cevi sesalnem traktu turbine, komplet izpuh, DV moras dati aluminijast, pa se polhno enih malenkosti, katere ti nanesejo en kup dnarja... da ne govorimo o tem, da moras potem zadevo tudi ustaviti, kar pomeni drugo podvozje, druge bremze (komplet), ce hoces taksno moc spravit na tla, rabis 4x4 pogon, ce ga nimas pa vsaj zaporo diferencijala in se in se in se in se bi lahko nasteval.
Magicna meja, ko je se denarno zmerna je nekje k03 sport turbina in 230 konjev. Od tu naprej se pa zadeve vecajo s kvadratom
/jan
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
hm sam KO3 sport mi ni nč omenu model!pr mojmu je navadna torej KO3??torej 150KM je KO3,OCTAVIA RS pa ima 180km pa KO3sport!!hm zanimivo!
no hvala za vse! 8)
no hvala za vse! 8)
Zadnjič spremenil _VeNoM_, dne 03 Dec 2004, 18:21, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: KO4
kot je povprečje za vgrajevanje mlace bolsih zadevic. sicer pa moje skromno mnenje. turbino ni tezko dat v avto. vsi postopki so izvedljivi in vse lahko zašpila za lep miljon tako da se vse trese. problem dveh znancev izpred parih let...vzdrževanje . tu sta onadva znorela.1.8T napisal/-a: tako da je neka ocena dodatnih stroskov pri menjavi na k04 turbino med 700K in miljom tolarji.
/jan
viel gluck mit neue turbine
Khm K04 gre na max 270 ps, Cicero ma bol konkretno zadevo notr Sam fantje ni vse motor, treba še tok podvozje porihtat da je sploh varno te konje met na cest. (dobr sej to že veste ) Zaenkat je 210 (ni nč ventilov menjanih itd) na KO3S pa ti lahk povem če na fula spelš brez TCS-a se 1 in 2 samo u prazn vrtita.
Venom glede izpuha, mal mešaš NA pa turbača. Pr turbo se kolektor menja samo če maš drugo turbino, glavna stvar je downpipe (cev z turbine) ki more bit ustreznega premera (cca 70mm) in lepo do zadnga lonca.
Venom glede izpuha, mal mešaš NA pa turbača. Pr turbo se kolektor menja samo če maš drugo turbino, glavna stvar je downpipe (cev z turbine) ki more bit ustreznega premera (cca 70mm) in lepo do zadnga lonca.
Kolikor bolj jo pritiskas, toliko vec pije.MoJsTeR napisal/-a:Kolk pa tole pol več pije če maš tole u mašini
Se pa pri tebi poveca kolicina zauzitih "ta-kratkih" za pomiritev po pospeskih.
Ne vec taksnih vprasanj, lepo prosim...
/jan
P.S: Naceloma pri umirjeni voznji manj kot original, pri tiscanju pa neomejeno, tudi 22l/100km povprecje.
Zadnjič spremenil 2.7TT, dne 15 Okt 2004, 17:28, skupaj popravljeno 1 krat.
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Veliko vprašanje je, kako bi zdržala sklopka pri toliko konjih...če bi mel 4x4 seveda...ta takoj bolj trpi, saj kolesa ne ponavadi ne zdrsnejo...no seveda...če bi se spravljal v tako predelavo, bi najbrž tudi sklopko menjal.CupraR napisal/-a:Jst misl da če bi se spravu nad 300 ps rihatat motor da se to splača sam na 4*4 delat. Ma sej da dobim avto čez par let u roke, pa ko faks zaklučmo bo vse gor padl (špera itd ) TCS-ali po domače preparat za pobiranje konjev
Druga stvar pa je medsebojno izključevanje špere in TCS...lahko sicer skombiniraš, vendar pa je to bolj tako, TCS bo zaviral prehitro vrteče kolo, špera bo pa moč prenašala na tistega z več oprijema...skratka...malo se to tepe med sabo
Še vedno je najboljša in najbolj učinkovita stvar mehanska špera ali LSD, ne pa razni el. pripomočki...če hočeš THE REAL THING seveda
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
lepo no sm se menu z gospodom devtotom nekaj ur nazaj in mi je sam reku da mi bo komplet izpuh naredu za to mašino!mam pa v planu da se cevi končajo pred zadnjimi gumami!in naj bi ven gledali na obeh straneh po ena cev! sam spet vem da homolomo nedovoli tega
drgač glede turbine bm pa kr ostal pr original zadevi!
lp venom
drgač glede turbine bm pa kr ostal pr original zadevi!
lp venom
Lep pozdrav _VeNoM_
zmerna voznja 8l_VeNoM_ napisal/-a:dejte mi zdej povedat kok OCTAVIA 1.8T 150KM pije????
moja zena 7,5l
jaz sam 9l
ko sem razpolozen 9,5
ko se mi mudi 14l
ko se mi hudo mudi 22l
lahko devito, priporocam ti jemca. jasno, decat._VeNoM_ napisal/-a: jaz mislim sevde pol zadevo še čipat pa komplet izpuh devito športni od kolektorja dokonca!
/jan
Od turbine do konca se menja sorry k tečnarm. Poraba pr 1.8T je zelo nizka glede na konje pod havbo. Pr Leonu, uglavnm pr mestni vožnji je okol 11-11,5l, kar je vsaj zame zelo malo. Najbolj da greš k devitotu delat, da mamo pol recimo eno primerjavo kok ker izpuh prenese na moči (devito vs jemc)_VeNoM_ napisal/-a:dejte mi zdej povedat kok OCTAVIA 1.8T 150KM pije????
jaz mislim sevde pol zadevo še čipat pa komplet izpuh devito športni od kolektorja dokonca!