Izpušni kolektor by Hemyngway
NICE!!!
Dej povej meni laiku za tele kolektorje: kako si prišel do pravilnega premera cevi in razporeditve ki je nastala....ubistvu vem da mora biti čim manj backpreasura ampak me zanima kako se to izračuna? in kako veš kje cev skriviti ,katei izhod moraš povezati z katerim itd....
Upam da mi boš odgovoril na vprašanja...
Dej povej meni laiku za tele kolektorje: kako si prišel do pravilnega premera cevi in razporeditve ki je nastala....ubistvu vem da mora biti čim manj backpreasura ampak me zanima kako se to izračuna? in kako veš kje cev skriviti ,katei izhod moraš povezati z katerim itd....
Upam da mi boš odgovoril na vprašanja...
Very nice...
Kako sta pa to svasala skupaj? Upam da bodo vari zdrzali temperaturne in vse ostale pritiske... pri tvojem sicer ne vem, ampak pri mojem vse zari ko ga gonim, zato pa so baje odliti kolektorji vzdrzljivejsi...
Jemc me je malo v dvome spravil, ker zelo nerad dela sam kolektorje ker mu radi razpadajo pod pritiski
No ja, me prav zanima, kako se bo tole obnasalo, drgac pa hudo zgleda.
/jan
Kako sta pa to svasala skupaj? Upam da bodo vari zdrzali temperaturne in vse ostale pritiske... pri tvojem sicer ne vem, ampak pri mojem vse zari ko ga gonim, zato pa so baje odliti kolektorji vzdrzljivejsi...
Jemc me je malo v dvome spravil, ker zelo nerad dela sam kolektorje ker mu radi razpadajo pod pritiski
No ja, me prav zanima, kako se bo tole obnasalo, drgac pa hudo zgleda.
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Seveda - downpipe je pri turbinskih motorjih precej obremenjena zadeva. Pri NA motorjih kolektor redkokdaj zažari (moj včasih, pa še to bolj švoh), pri turbačih pa če si kdaj gledal kak posnetek - to vse gre faking v rdečo farbo med vožno... Tko da mora bit zate bolje narjen kot za hemyja... No dobr bi blo, če sta oba brez napake..djsly napisal/-a:lulika, jst tud z rosfreja delam. En je že narjen. Zame pa še v teku...
Je pa za turbo avto.
Se pravi me mora skrbeti, da ga ne bo razfukalo???
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Nimaš bit zaskrblen, to je precej normalno... Sj sm reku, nekje se spomnem enga posnetka - to je v trenutku vse žarelo.. Tud meni k nimam turbo včasih žari..djsly napisal/-a:Kolektor na avtu. Zalaufal, pri del tem. držal potem na 4000 rpm.
Kar hitro rata oranžne barve.....
Bi moral biti zaskrbljen?
kako se kaj obnese azbestni trak za te zadeve? Že kdo probal?
Baje da se ne ohladi kolektor tako hitro in zato tudi ne poka...
lp sly.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Keramika je eden najboljših materjalov za vroče zadeve. Uporabljajo jo tud na space shutlih, ki btw tud pri dost višjih temperaturah kot jih mamo mi - ne žari. Tko da vrjetno zarad tega ni. Kot sm pa že prej povedov - na turbo motorjih to veliko bolj rado žari kot na navadnih in djsly ma turbo...TypeKoshiR napisal/-a:Moj aftremarket ni nikoli zarel pa ce sem se se tako trudil...
original zazarel kadar sem hotu...tko da to je res mal sumljiv...
res pa je da je bil moj se ceramic coated !
LP
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Ni dvomov, sam ne bit razocaran ce ti slucajno ne bo uspelo horsijev priklicat, sej ves vaja dela mojstra, drugace pa se najlazje je pokopirat po enem ze obstojecem kolektorju za katerega ze ves da da HP-jcke...
tko da ce bos imel sreco bos glih trofu prave mere za tvoj motor
ce pa ne bodo konjicki vec al manj tam k so bli...v minus naj nebi sli !
LP
tko da ce bos imel sreco bos glih trofu prave mere za tvoj motor
ce pa ne bodo konjicki vec al manj tam k so bli...v minus naj nebi sli !
LP
MUGEN CR-X
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
JohnyR, ne vem od kje veš ti kaka dolžina mora bit, samo če delaš kolektor potem se zadeva dela ali za konje, al pa za navor. Ni vedno enako treba dolge cevi nardit. Nekateri kolektorji majo prav zanalašč takoj spojene cevi, recimo sem pa tud že vidu kolektor, ki je šele daleč za motorjem se združil v 1....
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.