Poliranje in po moznosti povecanje izpusnega kolektorja
Poliranje in po moznosti povecanje izpusnega kolektorja
Torej zanima me tale zadeva.
Debate o tem nesi k enemu da ti zrihta prosim ne govorit.
Use delam sam, tak da raj nic ko da nesem k komu.
Sem zadnjic probaval en kolektor polirat od ax-a, pa je tak na stvari da je notr zarostan polno saj itd...
SAje pa neki rje sem spravo dol.
Variante z zajlo da razjebes jo pa jo v pormasino das tudi se semizdi ne obnese najbolj. Blem pa je da prides notr sam za en prst dalje pa tema.
Kdo ze kaj podobnega delal?
Torej s cem?
A se dobi tudi kaka tekocina ko bi razrla zadevo.
LP
Debate o tem nesi k enemu da ti zrihta prosim ne govorit.
Use delam sam, tak da raj nic ko da nesem k komu.
Sem zadnjic probaval en kolektor polirat od ax-a, pa je tak na stvari da je notr zarostan polno saj itd...
SAje pa neki rje sem spravo dol.
Variante z zajlo da razjebes jo pa jo v pormasino das tudi se semizdi ne obnese najbolj. Blem pa je da prides notr sam za en prst dalje pa tema.
Kdo ze kaj podobnega delal?
Torej s cem?
A se dobi tudi kaka tekocina ko bi razrla zadevo.
LP
Imam nekaj izkušenj z brušenjem in poliranjem Throttle bodyja in kanalov na glavi Sesalni in izpušni kolektor še prideta na vrsto. Pomoje je najlažja rešitev una žičnata krtača (drotpišrna po naše ) na zajli. Vsaj jaz se bom zadeve lotil tako. Najprej bom šel skoz z eno grobo, ki bo pobrala dol saje in malo obrusila zadevo. Potem pa bom šel še parkrat skozi z manj grobimi krtačami in na koncu z eno mehko in polirno pasto. Dimnikarji majo dost tega orodja, tako da probi pri njih dobit če poznaš kakšnega
Pomoje delo ni težavno, je pa zamudno. Vzemi si dovolj časa, če boš delal na pol se ne bo poznalo (že itak samo izpušni kolektor ne bo imel kakšnega hudega učinka).
Če imaš možnost vzemi dol še glavo in sesalni del in še tisto pobrusi in spoliraj. Jaz sem se po temeljitem preučevanju člankov na netu odločil za ta poseg in sem zaenkrat med delom. Poširil in spoliral bom loputo za plin, malenkost poširil in spoliral glavo, uredil sedeže venilov in kar zraven spada, spoliral sesalni kolektor, spoliral izpušni kolektor, spoliral turbino in prilagodil velikosti vseh spojev, tako da ne bo več nobenega roba. Če mi vse to rata bo učinek po podatkih iz neta precej opazen.
Pomoje delo ni težavno, je pa zamudno. Vzemi si dovolj časa, če boš delal na pol se ne bo poznalo (že itak samo izpušni kolektor ne bo imel kakšnega hudega učinka).
Če imaš možnost vzemi dol še glavo in sesalni del in še tisto pobrusi in spoliraj. Jaz sem se po temeljitem preučevanju člankov na netu odločil za ta poseg in sem zaenkrat med delom. Poširil in spoliral bom loputo za plin, malenkost poširil in spoliral glavo, uredil sedeže venilov in kar zraven spada, spoliral sesalni kolektor, spoliral izpušni kolektor, spoliral turbino in prilagodil velikosti vseh spojev, tako da ne bo več nobenega roba. Če mi vse to rata bo učinek po podatkih iz neta precej opazen.
High on LSD
Se ja sam moras met stojalo tko da bo 100% zihr pravokotno na glavo oz na ventil obstajajo pa paste k jih namazes po robu ventila in na drugi strani prims za ventil pa vrtis jst osebno dam na bor masino uno baterijsko tko da negrem prevec v obrate pasta je pa kokr se spomnm dragamloncar napisal/-a:a to si sam doma naredu?? a se ne drugače sedež ventilov "popravi" z mašino podobno rezkarju?iKst napisal/-a:uredil sedeže venilov
LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
Ikst, mi opises kako si poliral kanale na glavi? Kako bos spoliral kolektor?
Glede zazganega olja, se kupi na renojevmu servisu čistilo za tesnila v obliki spreja. Zazganino stopi da res ni. Je pa mocna zadeva, ce ti pride na roko te pocas zacne pect koza. Je pa tud drago 3500 za sprej. Je pa res 1A!
Pomoje da ravno kolektorja, ce v njem ni vec zazganin, nima smisla polirat, ker bo itaq kmalu ves od saj. Razen ce ga bos nonstop poliral
Ikst, na kaksen nacin bos pa throttle posiril?
Z sedezi ventilov je tako. Imas take hm, rezkarje, rocne, ki imajo podalsek da pridejo v vodilo ventila, da je naravnost, potem pa nastavis naklon noza, in urezes sedez. Samo, se vecno ni nujno da tesni. Najbolje, ce sedez ni unicen, da se vzame tista polirna pasta za sedeze ventilov (slabih 1000 SIT v trgoavto, je pa isto siroka in za 2 konzervi tunine visoka plocevinka te paste, tako da ce jo imas samo za eno glavo,... jo je 200x prevec :>) Potem pa namazes na ventil ali sedez, vzsavis ventil, in vrtis... ce seveda dosezes ventil, drugace rabis nek podaljsek. Sam imam ko zemlja staro rocno pripravo, kjer vrtis rocaj, in se ti ventil obraca naprej, potem za malo manj nazaj, potem spet malo vec naprej, malo nazaj.... Samo nevem ce se to se kje dobi. Zgleda res stara zadeva
Glede zazganega olja, se kupi na renojevmu servisu čistilo za tesnila v obliki spreja. Zazganino stopi da res ni. Je pa mocna zadeva, ce ti pride na roko te pocas zacne pect koza. Je pa tud drago 3500 za sprej. Je pa res 1A!
Pomoje da ravno kolektorja, ce v njem ni vec zazganin, nima smisla polirat, ker bo itaq kmalu ves od saj. Razen ce ga bos nonstop poliral
Ikst, na kaksen nacin bos pa throttle posiril?
Z sedezi ventilov je tako. Imas take hm, rezkarje, rocne, ki imajo podalsek da pridejo v vodilo ventila, da je naravnost, potem pa nastavis naklon noza, in urezes sedez. Samo, se vecno ni nujno da tesni. Najbolje, ce sedez ni unicen, da se vzame tista polirna pasta za sedeze ventilov (slabih 1000 SIT v trgoavto, je pa isto siroka in za 2 konzervi tunine visoka plocevinka te paste, tako da ce jo imas samo za eno glavo,... jo je 200x prevec :>) Potem pa namazes na ventil ali sedez, vzsavis ventil, in vrtis... ce seveda dosezes ventil, drugace rabis nek podaljsek. Sam imam ko zemlja staro rocno pripravo, kjer vrtis rocaj, in se ti ventil obraca naprej, potem za malo manj nazaj, potem spet malo vec naprej, malo nazaj.... Samo nevem ce se to se kje dobi. Zgleda res stara zadeva
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
sej res.. ..ta način je prikazu Mark Evans v svoji seriji A bike is (re)born, ampka sm na ta način čist pozabueXtreme napisal/-a: Z sedezi ventilov je tako. Imas take hm, rezkarje, rocne, ki imajo podalsek da pridejo v vodilo ventila, da je naravnost, potem pa nastavis naklon noza, in urezes sedez. Samo, se vecno ni nujno da tesni. Najbolje, ce sedez ni unicen, da se vzame tista polirna pasta za sedeze ventilov (slabih 1000 SIT v trgoavto, je pa isto siroka in za 2 konzervi tunine visoka plocevinka te paste, tako da ce jo imas samo za eno glavo,... jo je 200x prevec :>) Potem pa namazes na ventil ali sedez, vzsavis ventil, in vrtis... ce seveda dosezes ventil, drugace rabis nek podaljsek. Sam imam ko zemlja staro rocno pripravo, kjer vrtis rocaj, in se ti ventil obraca naprej, potem za malo manj nazaj, potem spet malo vec naprej, malo nazaj.... Samo nevem ce se to se kje dobi. Zgleda res stara zadeva
verjetno je najlažje, da se notranji del TBja postruži, butterfly se pa na novo naredi!eXtreme napisal/-a:na kaksen nacin bos pa throttle posiril?
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
ce mene prasas gre zazgan olje dol z WD-jem,pospricas po povrsini pa pustis mal pa popucas saj tko sm jst naredu na bivsi masini!glede brusenja kanalov,je pa model delal prov ze eno posebno brusilko pol pa sevede s poler pasto(oz ni pasta ampak je mel eno crno skatlico v kateri je bila ene vrste vovna!
lp venom
lp venom
Lep pozdrav _VeNoM_