Big brake kit, napol zastonj :)
Žal ne vem, ampak iz slike bi sklepal, da je to skupaj z tistim delom diska, ki pride na pesto. Ja, potem bi tudi feltna prišla bolj ven. Razdalja A je pa pomembna zato, ker če ti npr. zmontiraš čeljust na nek adapter je potem lahko disk bolj noter ali ven, lahko tudi toliko, da ga sploh ne dobiš v čeljust. To bi moral probati, da vidiš, ker dvomim, da boš te mere dobil v kakem katalogu. Probaj dobiti izrabljene diske na kakem servisu, da lahko probaš.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
fantje preveč komplicirate....pri 4 batnih čeljustih se ta ne premika levo desno ko se ploščice obrabljajo ampak stoji na mestu in se samo batki pomikajo skupaj....
torej....zmontiraš lajtungo postaviš čeljust na disk tako kot mora bit...potem ti pa nekdo stisne bremzo da se čejust prime diska....pol pa samo nardiš tak nosilc da ta zadeva stoji na tem mestu....
torej....zmontiraš lajtungo postaviš čeljust na disk tako kot mora bit...potem ti pa nekdo stisne bremzo da se čejust prime diska....pol pa samo nardiš tak nosilc da ta zadeva stoji na tem mestu....
prva prestava je za okras...druga pa kople....
Če ti kej pomaga daš loh gor diske ud impreze letnik '94.Premer je 277 pa jih mam jst brez problema na 15 colarjihCupraR napisal/-a:Mah sej čeljusti ne bo problem poštimat, pr men se zakomplicira edino, ker morm nek diske dobit da bodo točno pasal. Ker nobena Honda z razmakom 4*100 nima večjih . Ni pa hudič da neki ne poštimam, se bomo pač mal igral, če ne bom pa na Seata gor vrgu