LP
A je že kdo mogoče predelal napeljavo od tegale air temperature senzorja? A bi biu kak sranje s katalizatorjem, če bi recimo upornost, ki jo senzor javlja ECU-ju povečal za recimo vrednost 20°C temperature vstopnega zraka in bi ECU poveču količino bencina skoz injektorje, ker bi mislu, da je zrak hladnejši, kot je v resnic..Naredu bi kr en off/on switch pa en potenciometer tja do 2-3 kOhme
aha pol se pravi, da če bi dal v cilinder pri isti količini zraka mal več bencina, bi pol zmanjkal kisika in neb mogu ves bencin zgoret..tko, da ni efekta..kaj pa, če so mape v ECU-ju spisane tako, da majo še mal rezerve?..ker ni mi jasn zakaj pol chip tuning na N/A motorjih..ok štekam pr turbaših lahk boost povečaš in pride več zraka in kisika pa pol lahk več bencina zgori..sam pol DEJANSKO pr čipanju N/A motorja ne pridobiš nič...
Chip tuing pri NA motorjih deluje tako da se ZMANJSA kolicina goriva in premika predvizg. Tovarnisko ga je prevec - goriva. Gre pa za zelo majhne popravke kjer nimas brez natancne merilne opreme kaj iskati.
...posledicno ti revna mesanica ne hladi vec toliko batov in bloka, zato pa lahko vsaketoliko kje naokoli vidis bate z luknjo na vrhu, katero pa niso z bormasino zvrtali