pa si ti zihr da ni to tresenje normalna stvar ampak imaš pač zelozelo trde amortizerje in se pol tresljaji motorja drugače prenašajo po celmu avtu? ker kukr jst kej vem je za muscle care normalno da se full šejkajo
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Ne, tole preveč trese. Sem šu prov zato včerej k enmu kolegu, k ma podoben motor, gledat, kolk je normalno. In moj motor veliko preveč trese in zaradi tega mi lahko zjeba ležaje na glavni gredi.
Ne. Glavna gred in tudi vsi vrteči se deli so interno balansirani.
Tudi ko smo motor zalavfali zunaj, na klocih, je lavfal povsem brez tresljajev, s tem, da takrat še ni bilo gor vandlerja (kao vztrajnika) od avtomatskega menjalnika. In ta vandler je tudi edini nepreverjen elemant v celem sistemu. Motor je balansiran, v menjalniku je vse novo, kardan je balansiran, diff je nov itd itd. Vandler pa je en star in nepreverjen, tako da jest sumim, da vandler ni scentriran in da zaradi njega tolk trese vse skupaj. Sej to bom zelo hitro ugotovil, samo trenutno nima cajta za šravfanje.
nosilce ma nove iz poliuretana-torej trdi ko pes...
sam zgleda da je res nekaj na tem ce boss tko pravi,
k moj je tud race scenah isto neka verzija tega poliuretana in se cut mal na sasiji ampak tok k pr boss-u pa ne...sam ma on tud za ene 6 mojih masin kubikazo
Tko da upajmo da bo cimprej postimu !
Sam ponavad se da kar oboje zbalansirat...vsaj pr men se je sam so mi pa tud olajsal glavno gred JAKO !
No pol pa gasa pelat vztrajnik zbalansirat pa da vidimo ce je to to !
uuuu to pa je kurba. Vem k sva z fotrom skos en te isti bagr sraufala ker je to blo v kurcu in je skos osovine lomil ter pokal vsepovsod. to je fakin crap od izumov
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style