http://www.rally.subaru.com/rally/servl ... &imageId=0
Js se bi tko lotu, ce se bi ze.
Varnostna kletka
Nekdo, ki je varil kletke poklicno mi je rekel, kako se to dela. Eno je bullshit ki ga govorijo strankam, drugo je pa DEJANSKO stanje, kjer vari vsak, ki to približno zna, vari se do tam, kjer se doseže ipd. In to ni leva firma, ki vari strutbrace za 5.000, ampak znana firma, ki dela kletke za dirkalne avtomobile :-°
Za avto, ki se bo vozil po cesti kot daily driver jaz kaj takega sploh ne bi razmišljal, ker bi bilo preveč sranja z policijo. Za poldirkalnike pa pride v poštev samo varjenje. Če je nekaj privito lahko vseeno minimalno "diha" in več kot je vijakov, bolj se pozna, kar pa potem izniči namen kletke.
Za avto, ki se bo vozil po cesti kot daily driver jaz kaj takega sploh ne bi razmišljal, ker bi bilo preveč sranja z policijo. Za poldirkalnike pa pride v poštev samo varjenje. Če je nekaj privito lahko vseeno minimalno "diha" in več kot je vijakov, bolj se pozna, kar pa potem izniči namen kletke.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
To pa ni res. Blaževič, ki dirka s ferozo ima notri sešraufane štange - malo je lufta že zaradi avta, ker ima plastično streho in je vrhnji del tko narejen, da se vseeno malo na stran pomahne, da lih vsakič ko bi butnu nebi bilo treba menjat strehe, drugače pa ta zadeva zdrži ogromno.Mitja napisal/-a:Nekdo, ki je varil kletke poklicno mi je rekel, kako se to dela. Eno je bullshit ki ga govorijo strankam, drugo je pa DEJANSKO stanje, kjer vari vsak, ki to približno zna, vari se do tam, kjer se doseže ipd. In to ni leva firma, ki vari strutbrace za 5.000, ampak znana firma, ki dela kletke za dirkalne avtomobile :-°
Za avto, ki se bo vozil po cesti kot daily driver jaz kaj takega sploh ne bi razmišljal, ker bi bilo preveč sranja z policijo. Za poldirkalnike pa pride v poštev samo varjenje. Če je nekaj privito lahko vseeno minimalno "diha" in več kot je vijakov, bolj se pozna, kar pa potem izniči namen kletke.
Na zvaru ponavadi, če je dobro narejen ne bo nikoli počilo - vedno bo zraven, ker se je struktura v kovini spremenila. In v avtomobilih se kletka vari okoli in okoli. Sem bil zraven, ko je benedik delal svojo imprezo in sem si ogledal cel koncept kletke - vse je zalil in ne samo tiste dele, kamor je lahko prišel.
Pa ne za v avto vreden 50k pa ne EUR ampak SIT.Malecky napisal/-a:http://www.rally.subaru.com/rally/servl ... &imageId=0
Js se bi tko lotu, ce se bi ze.
Drugač pa orenk narejeno ni kej. Samo tamle je kar nekaj kg cevi, pa jaz bi še kdaj kakšnega mulca s sabo vozil zadaj, tamle pri imprezzi bi pa lahko kvečjemu kakšno kačo noter dal.
Kdo vse pri nas se stem ukvarja,Malecky napisal/-a:http://www.rally.subaru.com/rally/servl ... &imageId=0
Js se bi tko lotu, ce se bi ze.
jst bi si tko naredu samo une švase,
kletka je pa za civilni avto mal preveč.
RED HAZARD...pretty dangerous and getting worse...