Zdele sm po dolgem razmisleku prisel do spoznanja. Zakaj hudica vsi napeljujete avspuhe proti tlom? Zakaj enostavne na zavijete za 90° navpično navzgor, skoz havbo vn in konec? Prednost? Pot bi bila kratka, mogoče celo toliko, da se backpressure sploh nebi mogel ustvariti, ker pa vemo, da se topli plini dvigajo, bi z usmeritvijo avspuha navpično navzgor bistveno pripomogli k hitrosti plinov in s tem praznenju valjev. Seveda ne smemo pozabiti na poklopce na koncu izpuha, take kot imajo tovornjaki, da nebi v primeru dežja tekla voda noter.
Mal se zajebavam
Optimalno praznenje valjev
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Mislim, da ima formula iz drugih razlogov auspuh obrnjen navzgor. Sj ne rečem, v teoriji drži ta teza, vendar se na naših avtih nebi poznalo skoraj nič. Pozna se dolžina rora, ne pa tudi usmerjenost. Prej bi rekel, da bi auspuh pod avtom, kjer je vakum, bolje deloval, kot zgoraj, kjer je pritisk na avto. Sam to so res tok mejhne sile v primerjavi s tisto, ki jo plini generirajo ob izstopu.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Optimalno praznenje valjev
Sej eni traktorji majo pa spodej na kolenu luknjico da voda ven teče.eXtreme napisal/-a:. Seveda ne smemo pozabiti na poklopce na koncu izpuha, take kot imajo tovornjaki, da nebi v primeru dežja tekla voda noter.
Mal se zajebavam