AvtoShow Ptuj 2006 -> 06.05.2006
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Sam ena zadeva...
Kolkr vem je bil tud kao naj zadeva ocenjevanje "over all"
kolkr jest to stekam je zunanjost ,masina in pa notranjost...
tko da tuki je men mimo da je tukaj hrosc dobil prvo mesto...
kot drugo ponavadi v USA ko show-e ocenjujejo komisija dobr ve kera masina je notr v avtu in kaj je na njen narejeno...se pr men so se takrat k sem jest v grosuplju tekmoval pr komisij ustavil in pogledal modifikacije motorja na listu zraven...tko da to je cist leva komisija, je styling tekmovanje ampak pol naj ne dajejo over all nagrade, zate gre men mal na qurac tole...
Pa v USA je pomoje (pa tud na kakem veolkem evropskem show-u) komisija sestavljena res iz entuziastov k u nulo poznajo sceno in pol lahko tko tud ocenjujejo predelave...
Se zmer pa tuki ful folkane locmed unikatom in pa nekaj kar se da kupit na trziscu...in to je kr mal sramota...pol bi v zunanjosti lahko zmagal tudi hrosc ki dirka pri nas GHD-je sam eno hudo barvo mu damo pa grde altezze gor, dej dej...nimam nic proti hroscu notranjost 1A , zunajost pa ni tud mal unikatna se vse da kupt kadar ces...
Kolkr vem je bil tud kao naj zadeva ocenjevanje "over all"
kolkr jest to stekam je zunanjost ,masina in pa notranjost...
tko da tuki je men mimo da je tukaj hrosc dobil prvo mesto...
kot drugo ponavadi v USA ko show-e ocenjujejo komisija dobr ve kera masina je notr v avtu in kaj je na njen narejeno...se pr men so se takrat k sem jest v grosuplju tekmoval pr komisij ustavil in pogledal modifikacije motorja na listu zraven...tko da to je cist leva komisija, je styling tekmovanje ampak pol naj ne dajejo over all nagrade, zate gre men mal na qurac tole...
Pa v USA je pomoje (pa tud na kakem veolkem evropskem show-u) komisija sestavljena res iz entuziastov k u nulo poznajo sceno in pol lahko tko tud ocenjujejo predelave...
Se zmer pa tuki ful folkane locmed unikatom in pa nekaj kar se da kupit na trziscu...in to je kr mal sramota...pol bi v zunanjosti lahko zmagal tudi hrosc ki dirka pri nas GHD-je sam eno hudo barvo mu damo pa grde altezze gor, dej dej...nimam nic proti hroscu notranjost 1A , zunajost pa ni tud mal unikatna se vse da kupt kadar ces...
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Smo se ustavl ja Ampak pol folk nikakor ni dojel, kaj delaš med nagrajenci LOL (govorim za show 3 leta nazaj, ne lanskega)TypeKoshiR napisal/-a:se pr men so se takrat k sem jest v grosuplju tekmoval pr komisij ustavil in pogledal modifikacije motorja na listu zraven...
Tale dirkalni je RS, Selesev ni. Do RS bodykita ni lahko pridet, pa tud pocen ni. Torej napredek napram stock je naredu, kakorkol obrneš
košir še enkrat STYLING nima veze z tem, kako močna je mašina! vse je v izgledu. in overall se ocenjuje skupek vsega, kar se da pogledat. zame je to da zmaga v overall nekdo, ki je predelal notranjost, zunanjost in uredil motroni in prtljažni prostor (ja uredil in ne predelal!). zdej kašna mašina oz. vrsta predelave na mašini pa tu nima veze (vsaj zame ne). Tud ko se ocenjuje motorni prostor se najprej pregleda vizualno pol pa šele velikost "predelave".
še tretjič ne mešat stylinga in tuninga!
še tretjič ne mešat stylinga in tuninga!
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Men lepo zgledajo trobentice, turbo, instalacija za Nitrous, camgearsi, IC...
vse te zadeve pa itak pomenijo HP
Tko da tiste cevke men sploh lepe niso maybe od SAMCO za te mors pa met dnar ce hoces lepe kable za svecke so tud lepe tam okol 50k sit + za hondo od spoon-a...to je lepo vsaj zame...
vse te zadeve pa itak pomenijo HP
Tko da tiste cevke men sploh lepe niso maybe od SAMCO za te mors pa met dnar ce hoces lepe kable za svecke so tud lepe tam okol 50k sit + za hondo od spoon-a...to je lepo vsaj zame...
MUGEN CR-X
Tud men "overall" pomen nekaj čist drugega... jaz sem si to predstavljal drugače... npr. zame obstajajo tako imenovani "sleeperji", katerim veliko pomeni predelava motorja, podvozja, bremz itd... potem obstaja styling, v katerem so večinoma avtomobili s serijskimi mašinami, raznimi športnimi filtri in lonci, s postyliano notranjostjo in zunanjostjo, potem pa še avtoakustičarji, ki podirajo rekorde v decibelih in kvaliteti. Jaz sem začel z avtoakustiko, v kateri sem pustil kar nekaj denarja, potem z motorjem, v katerem je še za en tak avto denarja, na koncu pa še zunanjost, notranjost, prtljažnik, bremze, CarPC in ostale malenkosti, kot so CO2 itd... Zame je to overall. Pa vidim, da se motim:) Men je kul, da smo avto na cesto spravili, da lahko spet uživam v vožnji:)
ocitno na mojo sreco ne tekmujem na srecanjih,tudi nimam s cem tekmovat, vendar so me pa v soli ucili da overall pomeni vse od a do ž,hmmm so me narobe ucili,to ocitno na showih pomeni kako avto zgleda na zunaj, od dalec, oziroma nima veze kaj je z masino samo da je lepo pobarvana pa par v barvo ovitih kablov oziroma se lazje pobarvas pokrov pa imas overall zmago ne vem ocitno smo slovenci ena posebna vrsta, kakor povsod drugod, je pa se tukaj tako.
Kako zaboga naj bi jaz vizualno uštimal svoj motorni prostor? Lahko ure in ure porabim, da odstranim oz. premaknem inštalacije nekaterih kablov in konektorjev... tega skorajda nihče ne bo opazil, razen lastnik enakega motorja, ki kdaj pogleda pod havbo:) Pokrov motorja imam tako ali tako pobarvan, vse cevi so na novo prašno barvane, vžigalni kabli so že zamenjani, celo kolektor in wastegate sem šel pobarvat s temperaturno obstojno barvo, pa kaj ti to pomaga, ko pa 2x na gas stopiš pa zadeva zažari in barva gre dol:)
Potem pa primerjaš nek novejši avto, daš na pokrov narisat airbrush pa si zmagu:)
Najboljš da čez pokrov napnem rjuho, zapoliestram, naredim par rež, dam narisat en hud airbrush, pa bom car za njih
Potem pa primerjaš nek novejši avto, daš na pokrov narisat airbrush pa si zmagu:)
Najboljš da čez pokrov napnem rjuho, zapoliestram, naredim par rež, dam narisat en hud airbrush, pa bom car za njih
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Razočaran sem nad klubovci, da so se spustili na tak nivo. V imenu vodstva kluba se opravičujem Jaku za kakršnekoli žaljive pripombe čez njegov avto. Za uspeh bi mu čestital, ker si ga tudi po mojem mnenju povsem zasluži.
Uroš in ostali, vam bom pa raje povedal izven foruma kako in kaj
Uroš in ostali, vam bom pa raje povedal izven foruma kako in kaj
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.