Kako istisniti iz daihatsujevega F300 motorja kakih ...
Kako istisniti iz daihatsujevega F300 motorja kakih ...
125KM, zdej jih ima 85, ker je frgazer varianta? Nebi rad drastično posegal v mašino, ker mi gre zato, da bi ob crkovanju mašine, samo drugo mašino dal notri in bi zadeva delala naprej.
Neki sem se pogovarjal s Hemijem zarad kompresorja, sam ni tik majhnih, veliki so pa predragi za samo 30% povečanje moči.
Neki sem se pogovarjal s Hemijem zarad kompresorja, sam ni tik majhnih, veliki so pa predragi za samo 30% povečanje moči.
Vrti se že zdej do 8000 obratov, pa dvojn frgazer je že gor, samo ne rabim obratov tok visoko, tam me moč ne zanima, ker je ima dovolj - zmanjka mi tam okoli 3000 obratov, ker rabim moč in navor dost nizko.Charger napisal/-a:Noben kompresor ni manj kot 100 jurjev.
Drugace pa old school Yugo tuning. Divja odmicna gred da se bo vrtelo na 8000 obratov, obdelava glave motorja, zvisana kompresija, dvojni uplinjac, sportni izpusni kolektor in izpuh.
Problem je v tem da vozim offroad in tam z visokimi obrati nimaš dosti za delat - vrtenje gum v prazno se na offroadu ne splača, ker tam rabiš oprijem gum, da prideš v hrib, če se pa sredi hriba vrti v prazno, pa ne prideš do vrha, al pa prideš v parih minutah.
Oktobra naj bi šel v puščavo(bomo vidl, kak bo z denarjem) in v puščavskem pesku z visokimi obrati narediš samo to da se vkoplješ in obstaneš, zato rabim večji navor in moč pri manjših obratih.
Avto je pa daihatsu feroza.
-
- Pawa user
- Prispevkov: 134
- Pridružen: 24 Maj 2006, 08:41
- Kraj: rondoji med Qlandio in Stukom
- Kontakt:
je pa staro, zgonjeno, pa vprasanje kako popravljanomloncar napisal/-a:kaj pa kakšen G-lader iz Polota G40, Golfa in Coradota G60?? bi se dal kej takšnega uporabit? pa verjetno so rabljeni G-laderji cenejši kot kakšen Eatonov itd.
po moje najboljsa izbira kak malo rabljen kompresor z minija. na angleskem ebayu jih je se pa jos, s par tkm prevozenimi, ki so ostali od predelav na cooperworks kit
RWD or NoWD
Ne bom kupval preko neta, ker se lahko prehitro nategnem - rajš dam tistih 20k sit več, pa tukaj kupim preverjeno robo. (delam na banki, pa ne verjamem v elektronsko bančništvo in elektronska plačila).dobek napisal/-a:je pa staro, zgonjeno, pa vprasanje kako popravljanomloncar napisal/-a:kaj pa kakšen G-lader iz Polota G40, Golfa in Coradota G60?? bi se dal kej takšnega uporabit? pa verjetno so rabljeni G-laderji cenejši kot kakšen Eatonov itd.
po moje najboljsa izbira kak malo rabljen kompresor z minija. na angleskem ebayu jih je se pa jos, s par tkm prevozenimi, ki so ostali od predelav na cooperworks kit
Tako kot ga nastavis toliko vec moci bo dal. Ce bo delal na 0.1 bar bo ustrezno vec moci.nebivedu napisal/-a:pa obstaja kak majhen kompresor, ki bi dal recimo 30% več moči, al so vsi kompresorji prov velki. Gre mi tut za težo avta, ker vsaka stvar da svojo težo.Charger napisal/-a:Potem ti lahko pomaga edino vecji motor ali pa kompresor.
Itak je sam kompresor manjsi del stroskov. Potem je tukaj elektronika, injektorji, intercooler, vgradnja kompresorja, itd...
Z prostorom in vgradnjo kompresorja ni problema, ker ima kolega doma vse mašine in bo naredil tak nosilec, kot ga bom želel. IC imam doma še od subaru legacy turbo, ki bo za 30KM več moči čisto dovolj, elektronike pa ta avto nima in je tudi nočem - zame mora imet avto samo mehanske sklope(razen luči in osnovnih stvari, ki jih rabiš za na cesto) - bo pa treba najbrž frgazer menjat, ker ne vem če bo s tem delalo(original od feroze letnik 1990 - mislim da je hitachi).Charger napisal/-a:Tako kot ga nastavis toliko vec moci bo dal. Ce bo delal na 0.1 bar bo ustrezno vec moci.nebivedu napisal/-a:pa obstaja kak majhen kompresor, ki bi dal recimo 30% več moči, al so vsi kompresorji prov velki. Gre mi tut za težo avta, ker vsaka stvar da svojo težo.Charger napisal/-a:Potem ti lahko pomaga edino vecji motor ali pa kompresor.
Itak je sam kompresor manjsi del stroskov. Potem je tukaj elektronika, injektorji, intercooler, vgradnja kompresorja, itd...
Ja samo ta avto uporabljam za vsakdanjo vožnjo. Poraba je dost majhna za 1.6, čim bi dal večji motor not, bi zadeva več pila, pa atest in homologacijo delat, da ti bo to vsakdanji avto. Če pa dam not kompresor, pa na tehničnem rečem da je klima, pa ne bo nobenih problemov.
S tem avtom pa bi rad šel še v puščavo, zato bi rad dobil še vsaj 30KM, da bi tam lažje lezel čez sipine.
V drugo ferozo bom pa dal orenk mašino, samo tja pride pa 3,5 od range roverja, al pa 4,2 od toyote hillux
S tem avtom pa bi rad šel še v puščavo, zato bi rad dobil še vsaj 30KM, da bi tam lažje lezel čez sipine.
V drugo ferozo bom pa dal orenk mašino, samo tja pride pa 3,5 od range roverja, al pa 4,2 od toyote hillux
Enostavno, zmontiraj turbino. Kakšo manjšo turbino bo 1.6 mašina obrnila tudi pri nizkih obratih (2500, 3000), predvsem pa boš dobil tisto kar želiš...navor. Z NA tuningom ne boš dobil pravega navora pri nizkih obratih, zadeva enostavno ni možna. NA mehanski tuning (odmične, kompresija, obdelava glave...) dela tako, da skozi čim višje obrate dobi tisto moč.
Nevem pa kako je s turbino in fergazerjem. Glede na to, da si mel turbo petko verjetno veš kako je bila stvar tam rešena.
Aja...pa še to. Če imaš zdaj 1.6 motor s fergazerjem ne verjamem da ravno malo pije. Kakšen bolj sodoben, indžekšn 2.0 ali 2.5 bi verjetno znal imeti enako ali celo manjšo porabo. Če imaš dovolj prostora in vzdolžno nameščen motor lahko probaš od BMWja inline 6 not stlačt. Jaz ti prodam eno 2.5 mašino
Nevem pa kako je s turbino in fergazerjem. Glede na to, da si mel turbo petko verjetno veš kako je bila stvar tam rešena.
Aja...pa še to. Če imaš zdaj 1.6 motor s fergazerjem ne verjamem da ravno malo pije. Kakšen bolj sodoben, indžekšn 2.0 ali 2.5 bi verjetno znal imeti enako ali celo manjšo porabo. Če imaš dovolj prostora in vzdolžno nameščen motor lahko probaš od BMWja inline 6 not stlačt. Jaz ti prodam eno 2.5 mašino
High on LSD
Ja imel je 2.0 bencin, pa 2.8 dizel v rocky-ju, samo nočem met več kot 130km, ker potem prehitro lomiš polosovine in diferenciale. Meni gre pa zato da s svojim avtom pridem iz puščave, ne da ga bom tam pustil n prvi sipini, kjer se bosta polomila ali os ali pa diferencial.door_man napisal/-a:6 valjnik ni ql za terenca, ker rabi navor. Drugač pa ne vem kwa se sekiraš za homologacijo. A daihatsu ni mel kšne večje mašine k 1.6?
Nekako 125 ali 130km naj bi še zdržalo podvozje, če bi bilo pa več, bi pa že lomilo, računat je treba, da imam še reduktor, s katerim sedaj rešujem zadeve, kadar zmanjka moči, samo z vklopljenim reduktorjem pa pije 17 litrov.
iKST zdej mi pije okoli 8,4, kar je za škatlo s tremi kvadratnimi metri upora in 1300kg zelo malo, ker s komerkoli, ki ima ferozo se pogovarjam mi zatrjuje da pod 11 niso prišli, pa imajo ijection mašine, ki imajo več navora in 10 do 20KM več. Dajejo pa v feroze aplausovo mašino, ki ima dve varianti 95 al pa 105KM. ta 105KM ima največjo moč 77kW(105KM) pri 5700 obratih, največji navor 128Nm pa pri 4800 obratih, jaz imam pa zarad frgazerja 63kW(85KM) pri 6000 obratih, vendar pa imam največji navor 126Nm pri 3500 obratih, mašina se pa vrti do 8000 obratov.
In vse kar bi rabu je to da bi recimo imel največji navor pri 2500 obratih in recimo 30 KM več kot sedaj.
Turbina odpade, ker bi zarad turbo luknje imel probleme - preden se vklopi turbina bi se cjazil, ko bi se pa vklopila bi pa izgubil stik s podlago, ker na terenu zelo hitro zakoplješ če imaš preveč moči.
Tko da edina varinta je al dvakrat dvojni frgazer(samo pol pije ko žolna) al pa majhen kompresor, ki bo dal moč pri nizkih obratih.
Zdej pa kaj se bolj splača?
Vzdrževanje 1.6 frgazerske mašine je tok poceni, da se mi splača - vodna pumpa, jermeni, napenjalec, olje, svečke, filtri in prednje ploščice za azvore stanejo manj kot 50.000 sit, Vsi ostali terenci, tudi suzuki samuraj so dražji za vzdrževanje, poleg tega lahko menjam avto, ja na hitro, ampak z večjim avtom padem v težjo kategorijo.DrMr napisal/-a:... pa o večji moči že sanjaš več kot eno leto, rajši avto menjaj
- A kategorija do 390cm,
- B kategorija do 445cm,
- C kategorija nad 445cm.
A kategorija so terenci do 3,90metra, nad to mero so že terenci, ki imajo lahko 5.9 V 8 motorje - sej bi imel nekaj takega, vendar je vzdrževanje za tekme in normalno vsakdanjo vožnjo preveliko, poleg tega na večjem in težjem avtu hitreje kaj polomiš.
Poleg tega mi je ta avto tok všeč, da ga NOČEM menjat, vseeno bi mu pa rad na poceni način dodal par konjev.
Lahko pa prideš kdaj sem pa gremo sprobat, kaj že teh 85KM dela na terenu.
Če koga zanima tukaj je pravilnik za offroad.
http://www.zajsek.net/offcpohorje/pravilnik.htm
http://www.zajsek.net/offcpohorje/pravilnik.htm
Tut to je res, samo je treba potem predelat ogromno stvari - več kot če bi dal gor kompresor.iKst napisal/-a:Če pustiš kompresijo takšno kot je in zmontiraš ustrezno turbino turbo luknja ne bo problem.
Pri kompresorju dam narest nosilce, na mašini so že luknje za pritrditev kompresorja od klime, tko da se ni treba dost matrat, dodam še eno jermenico in jermen napeljem gor, pa cev preko IC-ja do frgazerja - pa mogoče bi mogu frgazer zamenjat in to je vse.
Pri turbini je pa treba kolektorje na novo narest, potem nekako izvest hlajenje turbine z oljem, kiler za olje, ker bi se to zdej orenk segrevalo, pa cevi iz turbine preko IC-ja do frgazerja, pa potem najbrž še frgazer.
Za frgazer nisem siguren, če ga je treba menjat, imam pa samo tele podatke. Bom probal še mal poiskat.
manufacturer - aisan industry
type - down draft, two barrel type
venturi diameter - primary 21(0.83) , secondary 28(1.10)