nebivedu napisal/-a:uni imajo pa 100X več prakse in obvladajo zadeve, tko da če bom prišel, bom prišel kot glodalec.
Točno sem vedel, da boš kaj takšnega rekel
Zapomni si, da ni vse v konjih/navoru.. ..poglej si rezultate dosedanjih avtoslalomov in boš videl, da se tudi avtomobili drugih divizij uvrščajo zelo visoko (v generalni razvrstitvi). Če imaš kej v hlačah in si spreten s volanom, potem je lahko tudi 125KM dovolj.
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
nebivedu napisal/-a:uni imajo pa 100X več prakse in obvladajo zadeve, tko da če bom prišel, bom prišel kot glodalec.
Točno sem vedel, da boš kaj takšnega rekel
Zapomni si, da ni vse v konjih/navoru.. ..poglej si rezultate dosedanjih avtoslalomov in boš videl, da se tudi avtomobili drugih divizij uvrščajo zelo visoko (v generalni razvrstitvi). Če imaš kej v hlačah in si spreten s volanom, potem je lahko tudi 125KM dovolj.
Divizija 4 so bagiji in podobne skulpture. Tisti, ki jih vozijo imajo že kar nekaj prakse, jaz pa avto šele zaključujem s sestavljanjem. Mašina, podvozje in del notranjosti je že poštiman in avto je vozen in bi kot tak bil tudi že za na tako tekmo, ampak ni še čisto dokončan. Poleg tega sem zadnjih nekaj let vozil samo terence in suve(zadnji "športni avto", ki sem ga vozil je bila petka turbo in to pred sedmimi leti), tako da se bo prvo treba navadit na to da vozim gokarda (trdo zadevo, ki se ne nagne). Več kot 200m od delavnice se sploh še nisem peljal.
Bom prvo mal potreniral doma, potem pa pridem na kak drug slalom.
V katero divizijo pa padeš s čisto serijsko toyoto rav4? Ista moč in kubatura mašine.
mloncar napisal/-a:Ne mešaj divizij pri PRKju in avtoslalomu. Pri avtoslalomu ni buggyjev in podobnih zadev, v diviziji 4 pa vozijo predelana vozila nad 1600ccm.
S serijsko RAV4 bi vozil v diviziji 2 - serijska vozila nad 1600ccm.
Hmm, pol sem pa jst orenk zamešal.
Bomo vidl, mogoče mi pa celo z avtom rata tja prit.
Drgač za registracijo je pa še full za poštimat na avtu, ampak počasi do prvega maja bo uštiman in homologiran pa na cesto postavljen z registracijo.
Divizij 1 - serijska vozila do 1600ccm
Divizij 2 - serijska vozila nad 1600ccm
Divizij 3 - predelana vozila do 1600ccm
Divizij 4 - predelana vozila nad 1600ccm
Na prejšnji strani sem ti prilepil tudi tehnični pravilnik, kjer točno piše kakšne predelave so dovoljene za serijska in sprint/predelana vozila!!!
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Drifterji se pogovarjajo za trening v petek. Torej je tudi za vas dobra možnost, da še malce prej potrenirate (še posebej tisti, ki vam Logatec ni predaleč).
Trening je bil že prejšnji vikend in proba je bila podobna sami postavitvi za rallycross. Uporabili so stožce in ne tiste gumjaste robnike tako, da je avtu bolj prijazno.
Pozabil dopisat:
Smer je potekala v obratno smer kot vozijo v PRK ampak sodeč po pričevanju udeležencev bi raje videli, da bi se vozilo v obratno, torej v pravo smer za vas slalomiste.
eriklogar napisal/-a:Prva dirka letošnjega državnega in pokalnega prvenstva v paralelnem relikrosu je prestavljena. Nov termin je 19.-20. april.
Vozniki, ki so se že prijavili, se ni potrebno prijaviti, če pa kdo, ki se na dirko sicer ni prijavil, ne bo nastopil, potem mora poslati odjavo. Možne so tudi dodatne prijave na dirko.
Na spletni strani www.blagomix.si bo v prihodnjih dneh objavljen pravilnik za dirko 19.-20. aprila.
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
TUKAJ je nova prijavnica za avtoslalom in paralelni avtoslalom za 2008. Do konca tega tedna se je treba prijaviti, da bo zadeva letos stekla (če bo teh novih prijav zadosti). Tako da vsi interesenti prosim čimprej izpolnite prijavo in jo oddajte na svoj klub. Če kluba nimate pustite prazno, omogočeno pa vam je tudi, da se včlanite v naš klub - V-Racing (www.vracing.info, članarina za celo leto je samo 10 eur)
Je pa to samo neobvezujoča informativa predprijava, da AŠ dobi približno število tekmovalcev, ter da bodo končno odobrili letošnjo sezono...