Kdaj zamenjati disk
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Kdaj zamenjati disk
Dobr dan.
Zanima me kdaj morm zamenjat diske. Trenutni so gor že 96000km in majo robeka prav lepega že. Tam, milimeter, dva... Se pravi spredej iz tiste strani ko gledam... So pa prisilno hlajeni (dvojni).
Čist informativno me zanima, ker itak mislem menjat - kako veš, da je disk že nevarn...
Hvala na odgovoru
Zanima me kdaj morm zamenjat diske. Trenutni so gor že 96000km in majo robeka prav lepega že. Tam, milimeter, dva... Se pravi spredej iz tiste strani ko gledam... So pa prisilno hlajeni (dvojni).
Čist informativno me zanima, ker itak mislem menjat - kako veš, da je disk že nevarn...
Hvala na odgovoru
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Diska ne mislim popravlat/stružit. Kupil bom nove (sprednje,zadnji so novi)1.8T napisal/-a:disk menjas, ce je znucan cez mero, ce ima odrgnine in rajse ali pa ce je zvit.
V vseh nastetih primerih menjaj. Popravljanje diskov je za stare ateje in nedeljske voznike.
/jan
Zanima me katere mi priporočate in okvirno ceno. Osebno gledam tele od pro-cara EBC - narezani pa naluknani, zlate barve...
Kaj mislite o OMP, al pa če še kej drugega obstaja.. Preferiram naluknjane prasice, pa kvalitetne.. Do 50 jurjev an. (sam diske rabm, nč ploščic) (lukne zarad stylinga)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Pugi napisal/-a:Diska ne mislim popravlat/stružit. Kupil bom nove (sprednje,zadnji so novi)1.8T napisal/-a:disk menjas, ce je znucan cez mero, ce ima odrgnine in rajse ali pa ce je zvit.
V vseh nastetih primerih menjaj. Popravljanje diskov je za stare ateje in nedeljske voznike.
/jan
Zanima me katere mi priporočate in okvirno ceno. Osebno gledam tele od pro-cara EBC - narezani pa naluknani, zlate barve...
Kaj mislite o OMP, al pa če še kej drugega obstaja.. Preferiram naluknjane prasice, pa kvalitetne.. Do 50 jurjev an. (sam diske rabm, nč ploščic) (lukne zarad stylinga)
Ploščice tut rabš zamenat ob menjavi diskov...ker so se tastare oblikovale po tastarih diskih...
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Nope, to pa mislm da bomo postružli, da to pa ni treba... Sploh pa ne vem kako bi lahko bile oblikovane... Bom šu ene parkat fest zabremzat..super98 napisal/-a:Pugi napisal/-a:Diska ne mislim popravlat/stružit. Kupil bom nove (sprednje,zadnji so novi)1.8T napisal/-a:disk menjas, ce je znucan cez mero, ce ima odrgnine in rajse ali pa ce je zvit.
V vseh nastetih primerih menjaj. Popravljanje diskov je za stare ateje in nedeljske voznike.
/jan
Zanima me katere mi priporočate in okvirno ceno. Osebno gledam tele od pro-cara EBC - narezani pa naluknani, zlate barve...
Kaj mislite o OMP, al pa če še kej drugega obstaja.. Preferiram naluknjane prasice, pa kvalitetne.. Do 50 jurjev an. (sam diske rabm, nč ploščic) (lukne zarad stylinga)
Ploščice tut rabš zamenat ob menjavi diskov...ker so se tastare oblikovale po tastarih diskih...
A se bom ubu?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- RedBull
- Pozor, Moderator na a.com!
- Prispevkov: 165
- Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
- Kraj: okolica kranja
če majo diski precej robu pa če boš zamenju samo ploščice so bodo le te kar hitro obrabile oz. od začetka ne bo kaj bogsigavedi prijelo ker zaradi robu ne bodo sedli.
drugač pa najboljš da en pogleda,pa zamenjaš vse skup (diske, ploščice,fajn spucaš čeljusti,namažeš vodila vržeš skup,ene 800km bolj nežno zaviraš,ker če boš od začetka diske pregrel pol je konc in to je to)
drugač pa najboljš da en pogleda,pa zamenjaš vse skup (diske, ploščice,fajn spucaš čeljusti,namažeš vodila vržeš skup,ene 800km bolj nežno zaviraš,ker če boš od začetka diske pregrel pol je konc in to je to)
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Naredu bom tkole...
Ploščice so nove, 7000km majo, so pa od peugeot sporta, tko da so kr value...
Diski so original še in majo za sabo skor 100 čukov kmjev. So lepo enakomerno zrabljeni brez lukenj ali prask, torej so tud ploščice vredu.
Zamenjal bom diske, potem bom pa kak tedn po jajcih vozu, da se ploščice lepo uležejo gor. Upam da se nam razčefukal.
Hvala za komentarje
Ploščice so nove, 7000km majo, so pa od peugeot sporta, tko da so kr value...
Diski so original še in majo za sabo skor 100 čukov kmjev. So lepo enakomerno zrabljeni brez lukenj ali prask, torej so tud ploščice vredu.
Zamenjal bom diske, potem bom pa kak tedn po jajcih vozu, da se ploščice lepo uležejo gor. Upam da se nam razčefukal.
Hvala za komentarje
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Diske se menja, ko so pretanki ali pa ko zgnijejo vmes med obema ploščama. Priporočljivo jih je stružiti, če se menja ploščice da lepše nalegajo. Struži se jih, če so zviti, čeprav je problem tresenja ponavadi drugje (pesto, podvozje, voznik ) Če se predvideva, da ne bodo preživeli naslednjih ploščic se jih menja. Pri različnih znamkah preživijo različno, npr. pri Ladi grejo bp 300.000 in x menjav ploščic, pri novih Fordih lahko dajo ene ploščice čez 5 diskov (malo so zamešali ) ponavadi pa eni diski zdržijo dvoje ploščice ali 100-150kkm.
Pugi, lahko daš stare ploščice, to samo ni priporočljivo, da se normalni ljudje ne vračajo na servis z čudnimi vprašanji. Če disk ni res čudno valovit ne bo problema. Ti vozi normalno, verjetno boš neko kratko obdobje čutil, da malo manj prime. Nekaj časa bodo rabile, da se uležejo potem bo pa delalo normalno. Seveda če hočeš imeti avto 110% v nulo tega ne delati, če te pa zgoraj naštete stvari ne motijo pa ni problema.
Pugi, lahko daš stare ploščice, to samo ni priporočljivo, da se normalni ljudje ne vračajo na servis z čudnimi vprašanji. Če disk ni res čudno valovit ne bo problema. Ti vozi normalno, verjetno boš neko kratko obdobje čutil, da malo manj prime. Nekaj časa bodo rabile, da se uležejo potem bo pa delalo normalno. Seveda če hočeš imeti avto 110% v nulo tega ne delati, če te pa zgoraj naštete stvari ne motijo pa ni problema.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Avto bo 110% v nulo nekje konec aprila, ko bodo zmontirane vse ojačitve, razširitve, odbijači,... Pa homolomo seveda
Do takrat je zadeva lahko na testiranju - sj se bodo pomoje ploščice ulegle po kakem tednu ali dveh..
Do takrat je zadeva lahko na testiranju - sj se bodo pomoje ploščice ulegle po kakem tednu ali dveh..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Ja jst k sm menov diske sm to vrjanto ubrov sepravi stare ploscice ,pa mi tud priblizn ni bila usec,ker bremze niso niti po cc enem tednu dobr prjele pa se kr dosti vozm takrat sm se sam vsak dan v vrhniko voz,nevem jst tega puglc na tvojem mestu nebi naredu,financno gledano je pa bolj racionalno,sam pol jih res lepo zbrus da bojo lepe in ne v kajlo!!!Sam moje mnenje,nebit hud,da me maus oil s hokejko ganjov po besnc!!
NO LIMIT!!