Elaborare - test vzmeti
Elaborare - test vzmeti
http://haktar.select-tech.si/1.8T/test_vzmeti.zip
Tukaj sem poskeniral en zanimiv test vzmeti iz revije Elaborare. Zadeva je v italijanscini, za prvo silo naj povem, da ANT pomeni spredaj (anteriore), POST pa zadaj (posteriore).
Vse ostalo je pomojem self-explainable
/jan
Tukaj sem poskeniral en zanimiv test vzmeti iz revije Elaborare. Zadeva je v italijanscini, za prvo silo naj povem, da ANT pomeni spredaj (anteriore), POST pa zadaj (posteriore).
Vse ostalo je pomojem self-explainable
/jan
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
Crna crta je original feder. Rdeca crta je merjeni feder. Ce je paralelna, je avto samo nizji, obnasa se pa enako. Ce je ukrivljena navzgor, je feder progresiven.Malecky napisal/-a:Kaj naj bi iz tega se sklepali razen padca?
Je pomembna linearnost? To dobr al slab...
Razmerje sila (teza) - stisnjenost (visina), posledicno nagib in trdota.
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ja, to vem, samo sej zmer ni dobr met progresivnega, je pa res, da se večina teh fedrov hvali prav z progresivnostjo - boj ga obtežiš, trši rata... Zanimivo je, da je praksa drugje.
Ampak Jan - fora je v tem,da so za testni avto vzeli GTIja, ki ima že serijsko precej športno naravnane fedre in razlike niso tok očitne. Bolj bi se razlika poznala, če bi dal za primerjavo Golfa 4 1.4 recimo... Tam bi ble zadeve drugačne... Vrjetno bi se krivulje križale vse po vrsti, ker je tam feder bol švoh.
Ampak Jan - fora je v tem,da so za testni avto vzeli GTIja, ki ima že serijsko precej športno naravnane fedre in razlike niso tok očitne. Bolj bi se razlika poznala, če bi dal za primerjavo Golfa 4 1.4 recimo... Tam bi ble zadeve drugačne... Vrjetno bi se krivulje križale vse po vrsti, ker je tam feder bol švoh.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Zadeva je zelo preprosta. Golf GTI ima neprogresivne fedre. To lahko vidis iz grafa obtezenost (kg) / stisnjenost (cm). Tu ni nic sportnosti, edino malo trsi so od ostalih. Eibach je isti smorn, samo nizji so.Pugi napisal/-a:Ja, to vem, samo sej zmer ni dobr met progresivnega, je pa res, da se večina teh fedrov hvali prav z progresivnostjo - boj ga obtežiš, trši rata... Zanimivo je, da je praksa drugje.
Ampak Jan - fora je v tem,da so za testni avto vzeli GTIja, ki ima že serijsko precej športno naravnane fedre in razlike niso tok očitne. Bolj bi se razlika poznala, če bi dal za primerjavo Golfa 4 1.4 recimo... Tam bi ble zadeve drugačne... Vrjetno bi se krivulje križale vse po vrsti, ker je tam feder bol švoh.
Odvisno kaj rabis, za po cestah so boljsi progresivni, ker ti pobirajo lepo luknje, na ovinkih pa avto trd rata.
Za driftanje pa baje rabis trde neprogresivne fedre...
Kar pac potrebujes, to vzames. Za to pa so taksni testi.
Meni progresivni delajo ko sus.
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Fora je v tem, da so GTI fedri že tako trdi kakor Eibach in ostali. Če bi bli mehkejši, krivulji nebi bili vzporedni.
Druga zadeva je progresivnost - tu se lepo vidi, da je skorajda ni, razn pri nekaterih fedrih. Zanimivo...
Druga zadeva je progresivnost - tu se lepo vidi, da je skorajda ni, razn pri nekaterih fedrih. Zanimivo...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Kako praviš da Eibach ni progresiven? Razlika je v navojih na vrhu in na dnu fedra, kjer je bolj na gosto, vendar na tvojih slikcah ni tega videti; je to pro-kit vzmet ali neka zamenska?
Product properties
a sporty look by lowering the vehicle up to 40 mm
progressively firmer spring characteristic with increased spring compression
balanced driving comfort within the normal driving range, progressively more sporty towards the operational limits
secure driving dynamics
less lateral rolling and diminished spring-compression during acceleration
high dynamic load-capability
high-quality corrosion protection
TÜV-tested quality, produced in compliance with ISO/TS 16949
Product properties
a sporty look by lowering the vehicle up to 40 mm
progressively firmer spring characteristic with increased spring compression
balanced driving comfort within the normal driving range, progressively more sporty towards the operational limits
secure driving dynamics
less lateral rolling and diminished spring-compression during acceleration
high dynamic load-capability
high-quality corrosion protection
TÜV-tested quality, produced in compliance with ISO/TS 16949
Nic ne pise, kateri Eibach kit je to...
Bom dobesedno prevedel, kaj tam pise nad slikicami in krivuljami:
"Eibach kit za Golfa zniza avto spredaj za 47mm, medtem ko zadaj zniza za 31mm. Tako prednje kot tudi zadnje vzmeti imajo linearno obnasanje, podobno kot originalne vzmeti, zagotovo pa en najboljsih kompromisov med znizanjem, komfortom in performansom."
Zdej, moram prav pregledat na Eibach strani, a imajo za Golfa homologirane progresivne fedre al ne, take so na testu vzeli in jih testirali. Nekje mora biti vzrok, da so H&R recimo progresivni, Eibach pa ne...
Bom malo bolj natancno pregledal. Do sedaj se nisem s tem ravno dosti ukvarjal, ker se mi je zdeja firma Eibach pre-skomercializirana firma in posledicno tudi predraga.
/jan
P.S: Mogoce pa Eibach samo reklamira, da so progresivni, nikdar se ne ve...
Bom dobesedno prevedel, kaj tam pise nad slikicami in krivuljami:
"Eibach kit za Golfa zniza avto spredaj za 47mm, medtem ko zadaj zniza za 31mm. Tako prednje kot tudi zadnje vzmeti imajo linearno obnasanje, podobno kot originalne vzmeti, zagotovo pa en najboljsih kompromisov med znizanjem, komfortom in performansom."
Zdej, moram prav pregledat na Eibach strani, a imajo za Golfa homologirane progresivne fedre al ne, take so na testu vzeli in jih testirali. Nekje mora biti vzrok, da so H&R recimo progresivni, Eibach pa ne...
Bom malo bolj natancno pregledal. Do sedaj se nisem s tem ravno dosti ukvarjal, ker se mi je zdeja firma Eibach pre-skomercializirana firma in posledicno tudi predraga.
/jan
P.S: Mogoce pa Eibach samo reklamira, da so progresivni, nikdar se ne ve...
Sej to je pa fora testa...da pokaze resnicno stanje, kaj firma napise je velikokrat dalec od resnice 100% niso vseh vzmeti testirali v praksi.
Problem pri meni je da so lastniki focusa full jamrali glede drugih vzmeti in jih tudi menjali za eibach ker jih podpira tudi ford.
recimo v Angliji ti pri ford dealerju vgradijo Eibach vzmeti in zgleda fino pasejo skupi.
Rad bi pa seveda res dobr mel postiman tole tko da sem odprt do drugih predlogov. Ce bi mel kesh bi menjal komplet tako bodo pa verjetno najprej vzmeti pol pa obnovitev ali pa menjava amortizerjev. Focus se v originalu obnasa zelo dobro ampak je res zelo zelo dvignjen od tal zaradi udobja.
Problem pri meni je da so lastniki focusa full jamrali glede drugih vzmeti in jih tudi menjali za eibach ker jih podpira tudi ford.
recimo v Angliji ti pri ford dealerju vgradijo Eibach vzmeti in zgleda fino pasejo skupi.
Rad bi pa seveda res dobr mel postiman tole tko da sem odprt do drugih predlogov. Ce bi mel kesh bi menjal komplet tako bodo pa verjetno najprej vzmeti pol pa obnovitev ali pa menjava amortizerjev. Focus se v originalu obnasa zelo dobro ampak je res zelo zelo dvignjen od tal zaradi udobja.
Iz teh grafov lahko preberemo naslednje:
Eibach: krajša vzmet z enakimi karakteristikami kot original (srednja žalost)
H&R: Obe vzmeti progresivne, kar bi moralo ponujati bolj športne karakteristike podvozja. (dobro)
G&M: Le sprednja vzmet progresivna, dokler je zadnja vzmet celo mehkejša od originala. (slabo)
KW: Skoraj brez razlike, neprimerno je zadnja vzmet takšna da se zadek bolj spusti kot sprednji del. (slabo)
MAD: trše vzmeti vendar niso progresivne. (srednja žalost)
OMP: podobno kot H&R (dobro)
SIMONI RACING: enako kot Eibach. (srednja žalost)
VENTURI: podobno kot H&R (dobro)
VOGTLAND: enako kot Eibach. (srednja žalost)
WEITEC: podobno kot H&R (dobro)
P.S. Bolj strm graf pomeni tršo vzmet. Krivulja pomeni da je vzmet progresivna.
Škoda da ni še APEXa
Eibach: krajša vzmet z enakimi karakteristikami kot original (srednja žalost)
H&R: Obe vzmeti progresivne, kar bi moralo ponujati bolj športne karakteristike podvozja. (dobro)
G&M: Le sprednja vzmet progresivna, dokler je zadnja vzmet celo mehkejša od originala. (slabo)
KW: Skoraj brez razlike, neprimerno je zadnja vzmet takšna da se zadek bolj spusti kot sprednji del. (slabo)
MAD: trše vzmeti vendar niso progresivne. (srednja žalost)
OMP: podobno kot H&R (dobro)
SIMONI RACING: enako kot Eibach. (srednja žalost)
VENTURI: podobno kot H&R (dobro)
VOGTLAND: enako kot Eibach. (srednja žalost)
WEITEC: podobno kot H&R (dobro)
P.S. Bolj strm graf pomeni tršo vzmet. Krivulja pomeni da je vzmet progresivna.
Škoda da ni še APEXa
Zadnjič spremenil JohnyR, dne 03 Feb 2005, 10:02, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Glede na test - H&R, moje mnenje - H&R. Pa tud večina nemških tunerjev (tud porsche racing ekipa), pa DTM prvenstvo zaupa HRju... Mislm pa da karkol kupeš ne morš falit, mogoče le če boš zadevo preplačal...Malecky napisal/-a:Heh, vse sem prav razumel...
Zdaj sem pa v dilemi, eibach ali H&R.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.