Elaborare - test vzmeti

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Elaborare - test vzmeti

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

http://haktar.select-tech.si/1.8T/test_vzmeti.zip

Tukaj sem poskeniral en zanimiv test vzmeti iz revije Elaborare. Zadeva je v italijanscini, za prvo silo naj povem, da ANT pomeni spredaj (anteriore), POST pa zadaj (posteriore).

Vse ostalo je pomojem self-explainable :)

/jan
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Kaj naj bi iz tega se sklepali razen padca?

Je pomembna linearnost? To dobr al slab... :-s
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Matr da bi blo tole v ingliš bi blo tud dobr... Ponekod se vidi progresivnost fedra, drugje spet ne... A gdo zastop kej tele pizdarije?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

jest tud bulim v grafe,pa študiram kaj bi kej pomenilo, une razlike pa so pomoje pred in po vgradnji,za kolk je avto nižji 8-[
CLIO 172 SPORT
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

tisto je primerjava kako se obnašajo pod pritiskom...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Jaz sem primorc in znam italijansko... kaj natancno vas pa bega?

/jan
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Malecky napisal/-a:Kaj naj bi iz tega se sklepali razen padca?

Je pomembna linearnost? To dobr al slab... :-s
Crna crta je original feder. Rdeca crta je merjeni feder. Ce je paralelna, je avto samo nizji, obnasa se pa enako. Ce je ukrivljena navzgor, je feder progresiven.

Razmerje sila (teza) - stisnjenost (visina), posledicno nagib in trdota.

/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ja, to vem, samo sej zmer ni dobr met progresivnega, je pa res, da se večina teh fedrov hvali prav z progresivnostjo - boj ga obtežiš, trši rata... Zanimivo je, da je praksa drugje.

Ampak Jan - fora je v tem,da so za testni avto vzeli GTIja, ki ima že serijsko precej športno naravnane fedre in razlike niso tok očitne. Bolj bi se razlika poznala, če bi dal za primerjavo Golfa 4 1.4 recimo... Tam bi ble zadeve drugačne... Vrjetno bi se krivulje križale vse po vrsti, ker je tam feder bol švoh.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Pugi napisal/-a:Ja, to vem, samo sej zmer ni dobr met progresivnega, je pa res, da se večina teh fedrov hvali prav z progresivnostjo - boj ga obtežiš, trši rata... Zanimivo je, da je praksa drugje.

Ampak Jan - fora je v tem,da so za testni avto vzeli GTIja, ki ima že serijsko precej športno naravnane fedre in razlike niso tok očitne. Bolj bi se razlika poznala, če bi dal za primerjavo Golfa 4 1.4 recimo... Tam bi ble zadeve drugačne... Vrjetno bi se krivulje križale vse po vrsti, ker je tam feder bol švoh.
Zadeva je zelo preprosta. Golf GTI ima neprogresivne fedre. To lahko vidis iz grafa obtezenost (kg) / stisnjenost (cm). Tu ni nic sportnosti, edino malo trsi so od ostalih. Eibach je isti smorn, samo nizji so.

Odvisno kaj rabis, za po cestah so boljsi progresivni, ker ti pobirajo lepo luknje, na ovinkih pa avto trd rata.

Za driftanje pa baje rabis trde neprogresivne fedre...

Kar pac potrebujes, to vzames. Za to pa so taksni testi.

Meni progresivni delajo ko sus.


/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Fora je v tem, da so GTI fedri že tako trdi kakor Eibach in ostali. Če bi bli mehkejši, krivulji nebi bili vzporedni.

Druga zadeva je progresivnost - tu se lepo vidi, da je skorajda ni, razn pri nekaterih fedrih. Zanimivo...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Js bi progresivne... O:)

Drgac pa za fikusa skoz tumijo Eibach in te bom verjetno tudi vzel. Kupoval bom pa itak marca do takrat se pa lahko se ena zadeva obrne. O:)
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Malecky napisal/-a:Js bi progresivne... O:)

Drgac pa za fikusa skoz tumijo Eibach in te bom verjetno tudi vzel. Kupoval bom pa itak marca do takrat se pa lahko se ena zadeva obrne. O:)
Ja, kaj zdej, a bi progresivne al bi Eibach? :-° :-k [-X

/jan
INFINITI
Japanc
Prispevkov: 26
Pridružen: 10 Okt 2004, 22:42

Odgovor Napisal/-a INFINITI »

Kako praviš da Eibach ni progresiven? Razlika je v navojih na vrhu in na dnu fedra, kjer je bolj na gosto, vendar na tvojih slikcah ni tega videti; je to pro-kit vzmet ali neka zamenska?

Product properties


a sporty look by lowering the vehicle up to 40 mm

progressively firmer spring characteristic with increased spring compression

balanced driving comfort within the normal driving range, progressively more sporty towards the operational limits

secure driving dynamics

less lateral rolling and diminished spring-compression during acceleration

high dynamic load-capability

high-quality corrosion protection

TÜV-tested quality, produced in compliance with ISO/TS 16949
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Nic ne pise, kateri Eibach kit je to... :-k

Bom dobesedno prevedel, kaj tam pise nad slikicami in krivuljami:

"Eibach kit za Golfa zniza avto spredaj za 47mm, medtem ko zadaj zniza za 31mm. Tako prednje kot tudi zadnje vzmeti imajo linearno obnasanje, podobno kot originalne vzmeti, zagotovo pa en najboljsih kompromisov med znizanjem, komfortom in performansom."

Zdej, moram prav pregledat na Eibach strani, a imajo za Golfa homologirane progresivne fedre al ne, take so na testu vzeli in jih testirali. Nekje mora biti vzrok, da so H&R recimo progresivni, Eibach pa ne...

Bom malo bolj natancno pregledal. Do sedaj se nisem s tem ravno dosti ukvarjal, ker se mi je zdeja firma Eibach pre-skomercializirana firma in posledicno tudi predraga.

/jan

P.S: Mogoce pa Eibach samo reklamira, da so progresivni, nikdar se ne ve... :-#
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Sej to je pa fora testa...da pokaze resnicno stanje, kaj firma napise je velikokrat dalec od resnice 100% niso vseh vzmeti testirali v praksi.

Problem pri meni je da so lastniki focusa full jamrali glede drugih vzmeti in jih tudi menjali za eibach ker jih podpira tudi ford.

recimo v Angliji ti pri ford dealerju vgradijo Eibach vzmeti in zgleda fino pasejo skupi.

Rad bi pa seveda res dobr mel postiman tole tko da sem odprt do drugih predlogov. Ce bi mel kesh bi menjal komplet tako bodo pa verjetno najprej vzmeti pol pa obnovitev ali pa menjava amortizerjev. Focus se v originalu obnasa zelo dobro ampak je res zelo zelo dvignjen od tal zaradi udobja.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ma js sm z mojimi H&R ful zadovoln, jih priporočam. So progresivni in so v užitek... Tud na testu kr vredu zgleda krivulja...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Iz teh grafov lahko preberemo naslednje:

Eibach: krajša vzmet z enakimi karakteristikami kot original (srednja žalost)

H&R: Obe vzmeti progresivne, kar bi moralo ponujati bolj športne karakteristike podvozja. (dobro)

G&M: Le sprednja vzmet progresivna, dokler je zadnja vzmet celo mehkejša od originala. (slabo)

KW: Skoraj brez razlike, neprimerno je zadnja vzmet takšna da se zadek bolj spusti kot sprednji del. (slabo)

MAD: trše vzmeti vendar niso progresivne. (srednja žalost)

OMP: podobno kot H&R (dobro)

SIMONI RACING: enako kot Eibach. (srednja žalost)

VENTURI: podobno kot H&R (dobro)

VOGTLAND: enako kot Eibach. (srednja žalost)

WEITEC: podobno kot H&R (dobro)


P.S. Bolj strm graf pomeni tršo vzmet. Krivulja pomeni da je vzmet progresivna.


Škoda da ni še APEXa
Zadnjič spremenil JohnyR, dne 03 Feb 2005, 10:02, skupaj popravljeno 1 krat.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

To je pa lepo razloženo bravo JohnyR, pa welcome, nism več edini z 19ko klele gor :D
CLIO 172 SPORT
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Heh, vse sem prav razumel...

Zdaj sem pa v dilemi, eibach ali H&R. O:)
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Malecky napisal/-a:Heh, vse sem prav razumel...

Zdaj sem pa v dilemi, eibach ali H&R. O:)
Glede na test - H&R, moje mnenje - H&R. Pa tud večina nemških tunerjev (tud porsche racing ekipa), pa DTM prvenstvo zaupa HRju... Mislm pa da karkol kupeš ne morš falit, mogoče le če boš zadevo preplačal...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Odgovori